Er zijn nog steeds mensen die het water ingaan zonder dat ze kunnen zwemmen ....quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:41 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt vaak afgeraden om tussen de kribben te gaan zwemmen. De stroming kan zeer gevaarlijk zijn.
Bij de oude brug was dat het geval idd. Weet niet of dat nu nog gebeurt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:45 schreef Hexagon het volgende:
Je hebt daar ook nog wel van die lui die van de Martinus Nijhoff brug afspringen.
Je hebt gelijk. Vind het ook altijd vervelend te lezen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:47 schreef Elan het volgende:
Ga nou niet gelijk lopen speculeren joh, kansloos gedoe.
Dat zou dan eigen schuld dikke bult zijn. Maar heb het al verwijderd hoor meske.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:49 schreef RamboDirk het volgende:
Hermien geeft weer eens de schuld aan de buutnlanders.
Goede vraagquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:10 schreef Kickinalfa het volgende:
Kun je een zwemmer genoemd worden als je niet kan zwemmen?
#MeToo #quotequote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zou dan eigen schuld dikke bult zijn. Maar heb het al verwijderd hoor meske.
Bedankt. Laten we elkaar even vasthouden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zou dan eigen schuld dikke bult zijn. Maar heb het al verwijderd hoor meske.
Het is in elk geval geen drijver.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:10 schreef Kickinalfa het volgende:
Een slechte zwemmerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:10 schreef Kickinalfa het volgende:
Wel een zinker.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het is in elk geval geen drijver.
Er is helemaal niets mis met speculeren, zolang je speculatie maar niet presenteert als waarheid.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:47 schreef Elan het volgende:
Ga nou niet gelijk lopen speculeren joh, kansloos gedoe.
Achteraf was mijn "speculeren" niet zo vreemd. Hier in Bommel (ook op internet) is datgene precies waar het vooral over gaat. Maar goed, nog steeds is niet bekend van hoe en wat. Wel dat het duidelijk is dat je hier nooit in de Waal moet gaan zwemmen. Het gebeurt "hier" gemiddeld vaker dan waar dan ook dat er iemand verdrinkt in de Waal. Ik vermoed dat er beter gecommuniceerd moet gaan worden. Vooral en ook met de Polen en Oekraïners.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:41 schreef Interloper het volgende:
[..]
Er is helemaal niets mis met speculeren, zolang je speculatie maar niet presenteert als waarheid.
Daar gaat het niet alleen over. Las net een stukje in de krant dat zelfs de beste geoefende zwemmers het altijd moeten afleggen. Zelf tot je middel in het water is al gevaarlijk. Soms zijn het door de boten en kribben kleine tsunamies.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:43 schreef maily het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen die het water ingaan zonder dat ze kunnen zwemmen ....
Want in Polen en Oekraïne zijn geen snelstromende rivieren?quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:17 schreef
tong80 het volgende:
[..]
Achteraf was mijn "speculeren" niet zo vreemd. Hier in Bommel (ook op internet) is datgene precies waar het vooral over gaat. Maar goed, nog steeds is niet bekend van hoe en wat. Wel dat het duidelijk is dat je hier nooit in de Waal moet gaan zwemmen. Het gebeurt "hier" gemiddeld vaker dan waar dan ook dat er iemand verdrinkt in de Waal. Ik vermoed dat er beter gecommuniceerd moet gaan worden. Vooral en ook met de Polen en Oekraïners.
Weet ik veel.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:51 schreef Horzula het volgende:
[..]
Want in Polen en Oekraïne zijn geen snelstromende rivieren?
Geen idee wat je hiermee bedoelt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:20 schreef Horzula het volgende:
[..]
Zou het daar niet nog minder rubber tegel zijn dan hier?
Tja er zijn ook mafkezen op een boot die niet kunnen zwemmen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:43 schreef maily het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen die het water ingaan zonder dat ze kunnen zwemmen ....
Zwemvest een optie?quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:54 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Tja er zijn ook mafkezen op een boot die niet kunnen zwemmen.
Hummmmm
Zoals ik.
Schijnt dat je zelfs mafkezen hebt die wonen op een boot terwijl ze niet kunnen zwemmen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:54 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Tja er zijn ook mafkezen op een boot die niet kunnen zwemmen.
Hummmmm
Zoals ik.
Die heb ik ook gewoon liggenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |