quote:Hier ook 24,0. Trek het nog wel, maar ik gok niet dat het de komende avond nog met drie graden omhoog schiet. Moest daarstraks even weg met de auto, maar gadverdamme wat een vieze warmte. Zag ook nog een meneer op de fiets met een jas aan.
Begin steeds meer te begrijpen waarom mensen in hun auto slapen deze dagenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:49 schreef StateOfMind het volgende:
Toen ik straks weg ging 27,5 maar ik vrees dat ik de 28 wel aan ga tikken nog
Erg fijn ook, een bloedheet stuur om de auto
Gelukkig daar wel airco, dus ik ga straks denk ik maar een ijstje halen in Groningen of zo.
Al vermoed ik dat dat niet dé reden is voor die mensenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Begin steeds meer te begrijpen waarom mensen in hun auto slapen deze dagen
Dat kan een mobiele airco toch niet aan?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:50 schreef capricia het volgende:
26.
Wel ramen van 5 meter hoog op het zuid westen. Maar de mobiele airco houdt het prima.
Ik heb het gewoon van 28 naar 24 gekregen vanmiddag, na 5 dagen afwezigheid. Ze doen het prima hoor, het zijn die hele goedkope dingen waar de slechte naam vandaan komt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat kan een mobiele airco toch niet aan?
5 Meter hoge ramen op het zuidwesten en dat kan een mob. airco aan? Dat is nieuw voor mij.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon van 28 naar 24 gekregen vanmiddag, na 5 dagen afwezigheid. Ze doen het prima hoor, het zijn die hele goedkope dingen waar de slechte naam vandaan komt.
Elke graad minder is er eenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon van 28 naar 24 gekregen vanmiddag, na 5 dagen afwezigheid. Ze doen het prima hoor, het zijn die hele goedkope dingen waar de slechte naam vandaan komt.
Gewoon gordijnen dicht is niet voor niets één van de belangrijkste adviezen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
5 Meter hoge ramen op het zuidwesten en dat kan een mob. airco aan? Dat is nieuw voor mij.
Ja. Bizar. Dat lijkt prima te gaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat kan een mobiele airco toch niet aan?
Kan ik me voorstellen. Blijf zoveel mogelijk zitten, doe zo weinig mogelijk en zing het nog een dag of 2 uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké... dacht dat ik tegen warmte kon... maar met 28 graden heb ik het wel even pittig in huis...
Kan me niet voorstellen dat mijn thermostaat goed afgesteld iswant dit is toch bizar
Ja idd... en dat is de koelste kamer. Keuken/slaapkamer/hobbykamer zijn nog warmer. Toen ik vanuit mijn hobbykamer naar beneden ging voelde dit koud aanquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:25 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Blijf zoveel mogelijk zitten, doe zo weinig mogelijk en zing het nog een dag of 2 uit.
En blijf vooral (water) drinken!![]()
Ook voor jou:quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:25 schreef Vanyel het volgende:
29.4 in de woonkamer. Boven 28.3.
Zeggen de apparaatjes hier maar boven voelt het een stuk warmer dan beneden.
Boh wat heftig...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:25 schreef Vanyel het volgende:
29.4 in de woonkamer. Boven 28.3.
Zeggen de apparaatjes hier maar boven voelt het een stuk warmer dan beneden.
quote:
Mijn voeten zitten in een emmertje water en een natte lap iddquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:29 schreef Bargehassus het volgende:
[..]Was ik nog vergeten te melden maar het helpt echt!
Neuh, zo lang ik niet hoef te slapen vind ik het niet zo erg. Zit alleen te wachten op afkoel buiten zodat het even lekker kan tochten.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Boh wat heftig...
Natte handdoek in je nek?
Een dapperder mens dan ikquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Neuh, zo lang ik niet hoef te slapen vind ik het niet zo erg. Zit alleen te wachten op afkoel buiten zodat het even lekker kan tochten.
Niks aanstellerij! Als het voor jou werkt is het helemaal goed toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn voeten zitten in een emmertje water en een natte lap idd
Beetje aanstellerij, maar wel fijn
Ik heb er ook een die mijn kleine slaapkamer makkelijk koel krijgt. Paar jaar geleden voor vijfhonderd-nogwat euro gekocht, maar dat is ie wel waard. We mogen hier helemaal niets aan zonneschermen, luiken of vaste airco's plaatsen van de woningbouw, en dan zit je in een flat uit de jaren 50-60 van de vorige eeuw al snel in 30+ graden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:54 schreef Discombobulate het volgende:
Weet je wat lekker is?
Een ijskoude kamer in de winter en dan onder het wol kruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |