Jij moest toch 5 kilo aankomen?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:26 schreef Mikeytt het volgende:
Ze hadden wat zomerse snacks op kantoor. Waaronder een broodje kaaskroket met chilisaus...
Zag er lekker uit, dus maar genomen en geklapt. BAH BAH BAH
Werkelijk zelden zoiets smerigs gehad. Wie heeft deze shit bedacht????????? Echt, ze moeten de uitvinder hiervan vervolgen
Dacht dat het een lekker broodje zou zijn vergelijkbaar met een broodje kaassouffle chilisaus... nee![]()
Kaassouffle wel op en broodje met pindasaus en curryquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het is kaassevlees en verder moet je kaaskroketten ook niet op een broodje eten.
Die Kaas Tengels tochquote:
Snapje. Was gratis, maar je voelt dan druk om het toch op te eten.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Altijd balen hè maat, als je iets moker ranzigs hebt gepakt. Bah.
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh, ken alleen die kaasloempias. Is met oude kaas
[ afbeelding ]
Dat betekent toch niet dat je alleen vieze dingen moet eten??quote:
Welke kaasloempia bedoel jij danquote:
Je komt zo wel aan je postaantallenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat je alleen vieze dingen moet eten??
Met speciaal is lekker, mayo curry en uitjes.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kaassouffle wel op en broodje met pindasaus en curry
Kaaskroket blijkbaar niet met chilisaus
Eten is mijn passiequote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je hebt nu al tientallen topics gemaakt over eten TS.
Bij mij op het werk is er geen vlees meer. We krijgen altijd van die Cas&Cas bitterballen. Heeerlijk en die zijn goed te doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:36 schreef Twiitch het volgende:
Hier hadden ze bij de vrijmibo laatst het gore lef om bietenballen aan te bieden. Denk je lichtjes aangeschoten in een smakelijke bitterbal te bijten maar is het een bietenbal![]()
![]()
![]()
Hij kan niks meer verzinnen, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je hebt nu al tientallen topics gemaakt over eten TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |