SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
vandaar dat het ook een gedachte is... en geen werkelijkheidquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Knap als ze vooral op de Zuidpool leven.
GODSAMME laat die deuren dicht nu het buiten zo warm is!!quote:
Neequote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is fucking warm
Vindt het wel meevallen
Eindelijk heerlijk weer
enz.
U kiest maar wat u wilt lezen.
Elke keer als ik Venti lees, denk ik aan Apple die met de iVent komt.quote:
Is dat ook een ventilator?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elke keer als ik Venti lees, denk ik aan Apple die met de iVent komt.
Is dat een slimme man?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar je moet extra betalen voor de bladen en de kabel.quote:
een oxymoronquote:
Watquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar je moet extra betalen voor de bladen en de kabel.
en de oplader zit aan de onderkant. je kan het niet tegelijk opladen en laten draaien tegelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar je moet extra betalen voor de bladen en de kabel.
ik welquote:
Gewoon denken aan gratis vreten en ijsjesquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:11 schreef essnhills het volgende:
Ben een beetje nerveus
Maar het zal vast gezellig worden
was venti niet een maat voor starbucks bekers?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Dat.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de oplader zit aan de onderkant. je kan het niet tegelijk opladen en laten draaien tegelijk
Koopje wel voor een slimme vent.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Dat.
En hij kost 1399. Als instapmodel.
Ja. Nog een pseudo-Italiaanse maat ook. Het betekent 20. Want de beker is 20 fluid ounces /oz.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was venti niet een maat voor starbucks bekers?
Sla hem plat.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
Wat heb ik nou weer voor vlieg in huisNormaal moet dat vliegend onkruid niks hebben van ventilators maar deze blijft gewoon irritant doen ondanks de ventilator
Nu alleen nog hopen dat die verstandig isquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Nog een pseudo-Italiaanse maat ook. Het betekent 20. Want de beker is 20 fluid ounces /oz.
Een maat die in Italië niet gebruikt wordt natuurlijk.
Drinken ze in Italië geen bakken koffie van 600 ml?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Nog een pseudo-Italiaanse maat ook. Het betekent 20. Want de beker is 20 fluid ounces /oz.
Een maat die in Italië niet gebruikt wordt natuurlijk.
Tis een Apple product dus nee. Een Android man kon alles al jaren.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu alleen nog hopen dat die verstandig is
Ik rooster ze liever met de elektrische meppertquote:
ik had gisteravond ook zo'n lastig geval, die bleef maar rondjes vliegen, maar zodra je een een mepper vast had was die spoorloosquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
Wat heb ik nou weer voor vlieg in huisNormaal moet dat vliegend onkruid niks hebben van ventilators maar deze blijft gewoon irritant doen ondanks de ventilator
Collega's?quote:
Als je altijd een mepper vasthoudt dan heb je dus nooit last van vliegenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had gisteravond ook zo'n lastig geval, die bleef maar rondjes vliegen, maar zodra je een een mepper vast had was die spoorloos
Maar die Apple heeft niet om de 3 minuten systeemupdates en is niet binnen een paar jaar onbruikbaarquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tis een Apple product dus nee. Een Android man kon alles al jaren.
'afscheids'etentje met collega'squote:
Jezusquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Dat.
En hij kost 1399. Als instapmodel.
Ja vliegen zijn een beetje de fatbikers onder het vliegend onkruid, heel de tijd irritant lopen kutten maar zodra ze bang worden verstoppen ze zichquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had gisteravond ook zo'n lastig geval, die bleef maar rondjes vliegen, maar zodra je een een mepper vast had was die spoorloos
Vast wel. Maar die heten Fiat Seicento.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Drinken ze in Italië geen bakken koffie van 600 ml? [ afbeelding ]
Ja zou de zwarte vloeistof die daar uitloopt niet opdrinkenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vast wel. Maar die heten Fiat Seicento.
En daarna zijn het flatbikers.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vliegen zijn een beetje de fatbikers onder het vliegend onkruid, heel de tijd irritant lopen kutten maar zodra ze bang worden verstoppen ze zich
Hoe warm is het bij jou @bitterbal?quote:High Temperature
37.4°C at 14:29
Betere temperaturen wel.quote:
die ging er bij liggen?quote:
Ja wie had dat ooit kunnen denkenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier is het minder warm dan bij jullie
Als je er naakt op stapt misschien..quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan ik fatsoenlijk op de motor stappen zonder meteen dood te zweten.
Trek je wel een trui aan danquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier binnen volgens de temp meter 29 buiten volgens de telefoon 28
dan isoleert je huis best oke toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Buiten 37,3
Woonkamer beneden: 28,0
Werkkamer boven: 28,8
Uhm, neequote:
Ja, dat wel.quote:
Buiten 36.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Buiten 37,3
moet je ver voor boodschappen?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wel.Maar zou het graag een paar graden lager hebben.
Daarnaast moet ik nog boodschappen doen anders heb ik niks te eten vanavond,dus ik moet de hel nog in.
Nog maar 570 te gaanquote:
helemaal niets meer in de vriezer of voorraadkast?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wel.Maar zou het graag een paar graden lager hebben.
Daarnaast moet ik nog boodschappen doen anders heb ik niks te eten vanavond,dus ik moet de hel nog in.
450 meter. Dus dat valt mee. Maar toch.quote:
Jij verwacht dat er nu nog enige keuze is bij het ijs schap?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoop dat de Jumbo zo nog lekkere ijsjes heeft.
Gadver.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Buiten 37,3
Sterktequote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
450 meter. Dus dat valt mee. Maar toch.
Oh ja. Die zijn lekker. Heb ik er nog eentje van. Ik heb ook nog twee soorten nep-magnums.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:50 schreef Ama het volgende:
Heb wel van die nep karamel Cornettos en zijn erg lekker maar beetje variatie is ook wel chill.
Een mens mag toch hopen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij verwacht dat er nu nog enige keuze is bij het ijs schap?
Maar dan niet dat het deze temperatuur blijft.quote:
Het begint hier wel bewolkt te raken. Lekker vochtige lucht erbij, dat wordt plakkenquote:
je kan hetquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
450 meter. Dus dat valt mee. Maar toch.
De barometer stond al op veranderlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het begint hier wel bewolkt te raken. Lekker vochtige lucht erbij, dat wordt plakken
Ik nog wel meer, pas net over de 10k stapjesquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hou het op 500![]()
moet nog een half uur lopen
misschien vandaag overslaan met deze hitte?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik nog wel meer, pas net over de 10k stapjes
HdPquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het begint hier wel bewolkt te raken. Lekker vochtige lucht erbij, dat wordt plakken
Ja en levensgevaarlijkquote:
Dit.quote:
Ja de wind draait naar het zuidwesten, vochtige warme zeeluchtquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De barometer stond al op veranderlijk.
Genietuh!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de wind draait naar het zuidwesten, vochtige warme zeelucht
Ik wacht wel tot vanavond met stapjes, op de hometrainer is al helemaal zelfkastijding met dit weerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
of op de hometrainer
mensen lopen hier ook niet buiten stapjes te maken :p
ik doe hier alles met 29 gradenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot vanavond met stapjes, op de hometrainer is al helemaal zelfkastijding met dit weer
Telt je wasmachine ook zijn aantal sprongen eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
nou 500 sprongen op een dag is niet slecht denk ik. Morgen wat meer doen. Heb een springtouw die het aantal sprongen telt
Somsquote:
Ik wandel ook gewoon met deze ''hitte''quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik zie op de webcam in adam nog steeds mensen buiten lopen. In deze hitte...
Ik ga straks eens in de winkel kijken of ze nog iets hebben.quote:
Precies dan alles wegquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga straks eens in de winkel kijken of ze nog iets hebben.
I got that reference.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
Klaar met in de zon liggen, ik ben over 9000 graden denk ik!!!
Uh huhquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje spannend houden. Niets mis mee.
It's over 9000!!!!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
Klaar met in de zon liggen, ik ben over 9000 graden denk ik!!!
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ja et is dat mobiel een plaatje hier krijgen teveel werk is anders had ik Vegeta gepost.
en hoe is het in eva?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik heb gisteren 24000 stappen gezet in soortgelijke hitte. Wij zijn geen mietjes.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Welke webcam, want ik wil mensen kijken zonder naar buiten te gaanquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
elke hobbel van de trein telde hij als een stapje extra?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 24000 stappen gezet in soortgelijke hitte. Wij zijn geen mietjes.
Vond het toen ik er vanochtend was wel opvallend hoe dat sommige schappen wel geplunderd leken, met name de salades en ijsjesquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga straks eens in de winkel kijken of ze nog iets hebben.
Nee, tijdens mijn treinreis was er een dip.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke hobbel van de trein telde hij als een stapje extra?
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
I got that reference.
[..]
Uh huh
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ja et is dat mobiel een plaatje hier krijgen teveel werk is anders had ik Vegeta gepost.
Een hapje van jezelfquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
zo ik zit
trek in iets lekkers maar dat heb ik niet
Hoiquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
zo ik zit
trek in iets lekkers maar dat heb ik niet
2quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:40 schreef Nizno het volgende:
optie 1
kapucijners met spek ui en mosterd
optie 2
pastaschelpen met carbonara saus en spekjes
2!!!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:40 schreef Nizno het volgende:
optie 1
optie 2
zal je gewicht dan ook omlaag gaan?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik daar aan begin heb ik mezelf snel opgegeten
Is zeldzaam spul inderdaadquote:
verse kapucijners? heb die dingen echt nog nooit opquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:40 schreef Nizno het volgende:
optie 1
optie 2
True, hmm beter van nietquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik daar aan begin heb ik mezelf snel opgegeten
echt heel raar dat nu niemand hete bliksem of andijviestamppot eet.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het toen ik er vanochtend was wel opvallend hoe dat sommige schappen wel geplunderd leken, met name de salades en ijsjes
optie 3 en als die niet bestaat 2quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:40 schreef Nizno het volgende:
optie 1
optie 2
https://www.skylinewebcam(...)rdam-dam-square.htmlquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Welke webcam, want ik wil mensen kijken zonder naar buiten te gaan
Hitte straalt ervanafquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
https://www.skylinewebcam(...)rdam-dam-square.html
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hetzelfde als gisteren; turks brood en tapas dingetjes en smeersels.
Het kijkt alsof het 50 graden daar is.quote:
uit een potje van Hak.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:43 schreef Crack_ het volgende:
verse kapucijners? heb die dingen echt nog nooit op
misschien dat ik dit vorige keer ook zei toen je kapucijners ging eten
Dat ja. Gelukkig is die oven ver wegquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het kijkt alsof het 50 graden daar is.
Letterlijk plakweerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:56 schreef CherryLips het volgende:
M'n kont en bovenbenen zitten vastgeplakt aan m'n stoel.
Ik heb hier zo weer 4 uur zon op mijn keukenraam dus de temperatuur gaat hier weer 2 graden hoger worden.quote:
Krijg je het waarschijnlijk ook minder warm van.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:57 schreef Nizno het volgende:
optie 2 it is.
scheelt ook weer extra bak en kookwerk
meeste dingen kunnen gewoon in de keuken achter de deur hun ding doen terwijl ik in de verkoelende kamer zitquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Krijg je het waarschijnlijk ook minder warm van.
Warmste deel van de dag ook nog... Zon staat hier nu op de zijkant van het huis waar gelukkig geen ramen in zitten.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb hier zo weer 4 uur zon op mijn keukenraam dus de temperatuur gaat hier weer 2 graden hoger worden.
Meer na het eten bedoelde ikquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
meeste dingen kunnen gewoon in de keuken achter de deur hun ding doen terwijl ik in de verkoelende kamer zit
Zijkant van huis is wel geīsoleerd, maar woningbouw heeft geen screen geplaatst op het keukenraam want niet nodig volgens de regels.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Warmste deel van de dag ook nog... Zon staat hier nu op de zijkant van het huis waar gelukkig geen ramen in zitten.
ow neuj beiden is zout genoeg dus goed met dit weerquote:
@essnhills had het gisteren over screens met zuignappen, dat misschien een idee?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijkant van huis is wel geīsoleerd, maar woningbouw heeft geen screen geplaatst op het keukenraam want niet nodig volgens de regels.
wat is het geworden?quote:
Nu is het hele land één grote stoommachine.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Door de uitvinding van het de stoommachine zit ik hier nu gaar te bakken.
Het is de noordwest kant en als het waait dan waait het wel lekker. En ik woon op de 2e en dan moet ik het er ook op maken en het is een heeeeeeeeeeeel groot raamquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:00 schreef bondage het volgende:
[..]
@:Essnhills had het gisteren over screens met zuignappen, dat misschien een idee?
Op standje orkaan?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twee ventilators op m'n giechel staan
Dat is dan wel weer lastig ja. Je moet er blijkbaar wat voor overhebben want het helpt welquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is de noordwest kant en als het waait dan waait het wel lekker. En ik woon op de 2e en dan moet ik het er ook op maken en het is een heeeeeeeeeeeel groot raam
Maar ik ga het er nooit op krijgen zonder gevaar voor eigen levenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lastig ja. Je moet er blijkbaar wat voor overhebben want het helpt wel
binnenkant een verduisterend rolgordijn geen optie?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik ga het er nooit op krijgen zonder gevaar voor eigen leven
Dan kijk je iemand lief aan en vraag je of die het voor je wil doenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik ga het er nooit op krijgen zonder gevaar voor eigen leven
Ik heb al plisse gordijnen en ivm HR++ glas mag het ook weer niet te afsluitend, want thermische breukquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
binnenkant een verduisterend rolgordijn geen optie?
mijn slaapkamer heb ik ook HR++ en verduisterende gordijnen. Enige dat ik doe op een hete dag is het raam zodra het kan even op kantelstand en gordijn open zodat het allemaal kan afkoelen en daarna op een kier tot ik op bed ga want dan gaat hij dichtquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb al plisse gordijnen en ivm HR++ glas mag het ook weer niet te afsluitend, want thermische breuk
Eigenlijk moet de woningbouw het gewoon regelen, dit gaat alleen maar erger worden komende jaren en wat woongenot mag toch ook wel. Je betaald er immers al genoeg voor.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb al plisse gordijnen en ivm HR++ glas mag het ook weer niet te afsluitend, want thermische breuk
36 hier.quote:
Ik ga ook even met ze overleggen en ik vind het ook raar dat ze het niet gelijk hebben gedaan. Op een slaapkamerraam waar de zoninval minimaal is, heb ik wel screens gekregen want dat was zuidoostenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Eigenlijk moet de woningbouw het gewoon regelen, dit gaat alleen maar erger worden komende jaren en wat woongenot mag toch ook wel. Je betaald er immers al genoeg voor.
Gaan wij ook doen nog.quote:
Jup. Kleine moeite, veel plezier.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga ook even met ze overleggen en ik vind het ook raar dat ze het niet gelijk hebben gedaan. Op een slaapkamerraam waar de zoninval minimaal is, heb ik wel screens gekregen want dat was zuidoosten
Hoe vinden je katten het?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
Is hier 31 graden binnen, vind het minder warm overkomen dan die 31. Alsnog warm zat
Staat nu ook een docu online op Netflix over die terroristische aanslag in Londen.quote:
Die vinden het ook warm maar verder wel oke, ze willen nog steeds aandacht en knuffelen en ze drinken heel veel. Dus dat is goedquote:
26,5. Buiten 36+quote:
Nee gelukkig niet!quote:
O fijnquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Staat nu ook een docu online op Netflix over die terroristische aanslag in Londen.
De caafs hebben het vandaag wel zwaar geloof ikquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die vinden het ook warm maar verder wel oke, ze willen nog steeds aandacht en knuffelen en ze drinken heel veel. Dus dat is goed
Ze zijn wel echt zoekende naar fijne plekken in het huisvooral bollie
[ afbeelding ]
dit is de status, komt wel heel depressief overmaar ze valt in slaap
hoe zijn jouw caafjes?
Laten we het over Trump hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
JA HET IS WARM NOU WEET IK HET WEL huilneuzen
verstandig met dit weerquote:
Ahww. Volgens mij is helemaal plat de universele 'het is warm' houdingquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De caafs hebben het vandaag wel zwaar geloof ikZe liggen echt helemaal plat. Maar reageren nog meteen zodra ik in de buurt kom want dat = eten, dus dan is het nog goed.
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
JA HET IS WARM NOU WEET IK HET WEL huilneuzen
37,5quote:
BBQen op een boot is ook niet slimquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:40 schreef LTVDK het volgende:
Zelfs de boten vliegen in de fik
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/1(...)en-te-hulp~a072e482/
je moet ook geen dames in hun kruis vastpakken hequote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Meerdere klappen in het gezicht gekregen bij het naar buiten gaan. 🥵🥵🥵🫠🫠
Grab them by the pussy.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet ook geen dames in hun kruis vastpakken he
die klappen in je gezicht zeiden andersquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Grab them by the pussy.
Ik dacht dat dat nu de standaard is.
GrillieLipsquote:
Gisteren alquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van mij mag die koelte vandaag al komen.
Ja ok. Maar dat gaat niet meer lukken.quote:
Aaah alleen daarquote:In de loop van morgenmiddag is er vooral in het uiterste oosten kans op enkele stevige onweersbuien.
Jep. Schiet alleen nog niet op, er moet 5 dagen aan opgebouwde warmte uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat staat de airco bij jou ook aan?
Het is beter dan niksquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Schiet alleen nog niet op, er moet 5 dagen aan opgebouwde warmte uit.
Dat zeker. En gezien ik 4 nachten in enorme hitte achter de rug heb, zal gewenning vast ook meehelpen.quote:
Card?quote:
Nederlanders moeten klagen he.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zeker. En gezien ik 4 nachten in enorme hitte achter de rug heb, zal gewenning vast ook meehelpen.
Hebben ze al de laagste temperaturen en krijgen ze ook nog al het vuurwerkquote:
joh!! je meent hetquote:. Een omelet wordt gemaakt door eieren te kloppen en te bakken in een pan, niet door ze tegen een muur te gooien.
Dat zal inderdaad wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zeker. En gezien ik 4 nachten in enorme hitte achter de rug heb, zal gewenning vast ook meehelpen.
AIquote:
Straks gaat AI ook nog vertellen dat Chocolademelk niet afkomstig is van bruine koeien.quote:
RACISME.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks gaat AI ook nog vertellen dat Chocolademelk niet afkomstig is van bruine koeien.
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks gaat AI ook nog vertellen dat Chocolademelk niet afkomstig is van bruine koeien.
quote:Korte samenvatting: Chocolademelk is een populaire drank die bestaat uit melk, cacao en suiker, en kan warm of koud worden gedronken. Het is een lekkere en troostende drank die vaak wordt geassocieerd met gezelligheid en plezier.
zelfs met typfout verkondigd hij die leugen inderdaadquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de VS geloven ze alles.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfs met typfout verkondigd hij die leugen inderdaad
[ afbeelding ]
ja daar geloven ze ook dat de Eelietus achter de tornado's zittenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In de VS geloven ze alles.
In New York en LA hebben ze nooit van tornado's gehoordquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar geloven ze ook dat de Eelietus achter de tornado's zitten
Nee zie. Democratensteden laten ze met rust. TOEVAL???? I THINK NOT!!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
In New York en LA hebben ze nooit van tornado's gehoord
Ja al gezien. Al zag ik bij ons alleen PSV.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:13 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Ik zag dit ineens vandaag bij de Jumbo.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
(Er is ook Ajax en Feyenoord)
Die lijden al genoeg.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zie. Democratensteden laten ze met rust. TOEVAL???? I THINK NOT!!
En in alien abductions.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar geloven ze ook dat de Eelietus achter de tornado's zitten
Dat is zelfs voor mij te socialistisch.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Frontrunner voor burgemeester van New York is iemand die graag staatssupermarkten ziet verschijnen.
Bijzonder.
Beetje zoals IJsland als je alcohol wil kopen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Frontrunner voor burgemeester van New York is iemand die graag staatssupermarkten ziet verschijnen.
Bijzonder.
Amerika, kan alles.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijzonder.
een familielid, of hij zelf heeft aandelen in costco?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijzonder.
Nee, supermarkten die door de overheid gerund worden. Om winstbejag en armoede tegen te gaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
een familielid, of hij zelf heeft aandelen in costco?
ja dan kan de overheid Costco opkopen en dus alle aandeelhouders laten cashenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, supermarkten die door de overheid gerund worden. Om winstbejag en armoede tegen te gaan.
was de spanning het waard?quote:
Zijn er nog wat mooie biljetjes onderweg?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit nou toch bij een biljetjesveiling... Man man man zoveel onprofessionaliteit heb ik nog nooit gezien. Random pauzes, niemand weet voor hoe lang. Microfoon laten ze gewoon open staan. Veilingmeester die de hamer laat vallen, slecht verstaanbaar Engels met Nederlands gemompel ertussendoor.
Kavels met een geschatte opbrengst van 200 die dan beginnen met een startbod van 350. Dus ja er wordt ook heel veel niet verkocht. Man man man
Ik snap wel dat Trump daar het onderwijs wil afschaffen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In de VS geloven ze alles.
Het was rrg leuk om se weer ff tr zienquote:
Is toch niet te geloven eigenlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap wel dat Trump daar het onderwijs wil afschaffen.
27,5 binnen.quote:
Ik heb een ijsjequote:
Heb ik vanmiddag al op. Dus wil nog even wachten met een tweede.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:47 schreef bondage het volgende:
Telefoon is goed gepersonaliseerd
[ afbeelding ]
Jawel.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn er nog wat mooie biljetjes onderweg?
Hoeveel zou deze nu waard zijn? Zou je zeker niet meer om kunnen wisselen?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze kwam gisteren (eindelijk) binnen bijvoorbeeld. TQG is wat mij betreft een gevalletje "iedereen kan een biljetje in plastic stoppen en het veel waard vinden". Er zijn ongeveer 20 bedrijven die dit doen maar er zijn er maar 4 of 5 die echt een soort van reputatie hebben![]()
[ afbeelding ]
gelukkig kun je lekker languitquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was rrg leuk om se weer ff tr zien
En jield het ook bedt goed vol
En ze hadden een boekmgrmaakt met allemaal herinneringen van collega's aan mij
Nu wel erg moe
nee, warmte is een emotie. dat kun je uitschakelen.quote:
Nee kun je niet omwisselen. Verzamelwaarde in deze conditie (66 Gem Unc) van deze grader 35 euro. Van een fatsoenlijke grader het dubbele.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoeveel zou deze nu waard zijn? Zou je zeker niet meer om kunnen wisselen?
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:47 schreef bondage het volgende:
Telefoon is goed gepersonaliseerd
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |