SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
je kan meteen door naar Zandvoort, extra treinen zijn ingezetquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
Ow, ook in de NS trein doet de airco het goed.
Zie TTquote:
Ze leest hier meequote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Vaak als ik hier zeg van ze mag wel een keer thuis komen want ik wil slapen dan is ze er er meestal niet heel veel later ook ineens.
Ik begin het echt te geloven. Als ik iets zeg over stofzuigen of dweilen ofzo is ze ineens vaak ook weer thuis.quote:
En dan 's avonds weer zweten om al het water van de zondvloed buiten te houdenquote:
Ander keertje, veel te warm nuquote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:08 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk
je moet gaan touwtje springen![]()
10 minuten touwtje springen = vergelijkbaar met 30 minuten joggen.
Rip julliequote:
Bibberquote:
Hoezo?quote:
Of om mijn tuin beter te kunnen onderhouden?quote:
Maar 22 graden terwijl het hier 33 isquote:
quote:
Heerlijk. Morgen en overmorgen vrij. Ga denk ik met een boekje en wijntje in het park zittenquote:
Ja, maar dan bij 17 graden zegt iequote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan 's avonds weer zweten om al het water van de zondvloed buiten te houden
...yeet?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Bloembak 1 over de reling geflikkerd. Nummer twee gaat er vanavond achteraan.
Dan nog heb ik geen zin om heel de avond water te hozenquote:
Geenquote:
Degene die op mijn sleutel staan en eentje extra, vanwege de fysio en twee niet omdat die niet leuk zijn.quote:
Ja welke zijn dat?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Degene die op mijn sleutel staan en eentje extra, vanwege de fysio en twee niet omdat die niet leuk zijn.
Oh nog echt ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet niet of je dat yeet wilt noemen.
Ja, weet ik hoe die allemaal heten.quote:
Op dit moment, los van wat opwarmcardio:quote:
aaah ik snap hemquote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, weet ik hoe die allemaal heten.
leg stretch, leg press, dan nog wat voor de armen en eentje voor de buik en dan nog cardio.
yeetquote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet niet of je dat yeet wilt noemen.
Hoe lang duurt het per keer?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op dit moment, los van wat opwarmcardio:
Dumbell rows
Incline dumbell press
Weighted lunges
Hip thrusts
En dan nog wat wisselende oefeningen voor m'n core, de ene keer russian twists, een andere keer deadbugs en weer een andere keer planken.
Hoe vaak per week ga je ?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
En in totaal een uurtje. Gewichten zijn zwaar voor me en doel is drie sets, verschilt ook een beetje hoe erg we ouwehoeren tussendoor. Cardio is kwartiertje meestal
Guess soquote:
quote:"Yeet" is a versatile slang term that can be used as an exclamation of excitement, approval, or surprise, or as a verb to describe throwing something with force, often with a sense of abandon. It's often associated with a forceful throwing motion and can be used to express enthusiasm or even amusement.
2 uur.. hou op zeg.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Schijnt dat je met twee uur stomende dampseks per dag ook alle spiergroepen traint die je maar kunt verzinnen.
Ik ga op dit moment één keer per week, is met m'n PT samen. M'n doel is overigens de boel een beetje op peil houden, voor echte progressie is 3 keer in de week beter. (Maar alles kost momenteel al genoeg energie, dus het zit me even goed nu)quote:
Krijg je wel spierpijn van ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Schijnt dat je met twee uur stomende dampseks per dag ook alle spiergroepen traint die je maar kunt verzinnen.
En voor thuis oefeningen als begin? Zat te denken om dumbels te bestellen , misschien die van 5 kiloquote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar, wat je wil voor een mooi full body schema is push en pull bewegingen voor de grote spiergroepen. Wanneer je begint met dingen die focussen op rug en bovenbenen, kom je vaak al een heel eind. Die train je nooit geīsoleerd namelijk, je neemt dan ook kleinere spieren mee voor bijvoorbeeld balans en grip.
Dus met een squat, deadlift, row en press heb je eigenlijk al een heel mooi uitgangspunt. Kan je ook met machines doen, een leg press is prima als alternatief voor een squat, bijvoorbeeld.
iets meer dan een uurtje.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaah ik snap hemhoe lang ben je dan met zo'n routine bezig per keer?
Ohh nice met een trainerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga op dit moment één keer per week, is met m'n PT samen. M'n doel is overigens de boel een beetje op peil houden, voor echte progressie is 3 keer in de week beter. (Maar alles kost momenteel al genoeg energie, dus het zit me even goed nu)
nou dat inderdaad, joh dat is alleen het voorspel alquote:
Ja mijn crush die een kanshebber was is wegquote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ja, dan moet je wel iemand hebben die ook maar net kan op de momenten dat jij daar tijd voor hebt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Yes en wil. das ook een belangrijkequote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ja, dan moet je wel iemand hebben die ook maar net kan op de momenten dat jij daar tijd voor hebt.
Ik ga een keer per week. Want daarnaast ook nog twee keer badmintonnen (als ik tijd heb en het niet te warm is).quote:
Zal ze googlen , thnx.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:48 schreef Californium het volgende:
Ik had verschillende routines afhankelijk van de dag, na de vakantie ofzo weer eens oppikken maar zaten een mix van volgende oefeningen in:
Bench dip
Pull ups
Barbell squat
Deadlift
Flat leg raises
Hip thrusts
Crunches
Bent over rows
Pull downs
Bulgarian split squat
Chest fly
Plank
badmintonquote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga een keer per week. Want daarnaast ook nog twee keer badmintonnen (als ik tijd heb en het niet te warm is).
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
badminton![]()
Heb nu niemand om mee te badmintonnen helaas
Meestal 3-4 keer per week, totaal iets van 1,5uur per sessiequote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal ze googlen , thnx.
Hoe lang en hoe vaak per week?
Dus je gaat vanavond niet in een lekker broeierige sporthal badmintonnen?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga een keer per week. Want daarnaast ook nog twee keer badmintonnen (als ik tijd heb en het niet te warm is).
Zou dan denk ik eerder kijken naar elastieken/resistance bands. Dumbells zijn op zich prima, maar ze verliezen vrij snel hun nut als je braaf traint (want snel te licht) en dan liggen ze ook alleen maar in de weg. Elastiek heb je ook in verschillende weerstanden (want voor spieropbouw wil je weerstandstraining doen) en die kan je wat breder inzetten. Elastiek ruimer pakken is lichter, elastiek met minder speling pakken is zwaarder, dat idee.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En voor thuis oefeningen als begin? Zat te denken om dumbels te bestellen , misschien die van 5 kilo
Oh das wel veel. Was je ook echt gespierd?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Meestal 3-4 keer per week, totaal iets van 1,5uur per sessie
Nee, sowieso badminton ik op maandag en donderdag, maar deze drie weken niet, want de gemeente is vloeronderhoud aan het uitvoeren.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus je gaat vanavond niet in een lekker broeierige sporthal badmintonnen?
Ach beetje.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat verre reis voor badminton elke keer
ik heb dit gelezen en ik begin te zwetenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:48 schreef Californium het volgende:
Ik had verschillende routines afhankelijk van de dag, na de vakantie ofzo weer eens oppikken maar zaten een mix van volgende oefeningen in:
Bench dip
Pull ups
Barbell squat
Deadlift
Flat leg raises
Hip thrusts
Crunches
Bent over rows
Pull downs
Bulgarian split squat
Chest fly
Plank
Ah slim! Dan moet ik googlen welke elastiek oefeningen ik kan doen voor de armen. Of ken jij die?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou dan denk ik eerder kijken naar elastieken/resistance bands. Dumbells zijn op zich prima, maar ze verliezen vrij snel hun nut als je braaf traint (want snel te licht) en dan liggen ze ook alleen maar in de weg. Elastiek heb je ook in verschillende weerstanden (want voor spieropbouw wil je weerstandstraining doen) en die kan je wat breder inzetten. Elastiek ruimer pakken is lichter, elastiek met minder speling pakken is zwaarder, dat idee.
En in principe kan je dezelfde oefeningen doen!
Ik was al aan het zweten voordat ik uberhaupt iets las vandaag.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dit gelezen en ik begin te zweten
Pan bami erbij?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Bloembak 1 over de reling geflikkerd. Nummer twee gaat er vanavond achteraan.
Je kan prima bicep curls en tricep extensions doen met elastiek.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah slim! Dan moet ik googlen welke elastiek oefeningen ik kan doen voor de armen. Of ken jij die?
ik heb bv heel weinig kracht in mijn armen bij ze omhoog houden en recht vooruit. Dat wil ik graag verbeteren
Thxn sla het op en ga het googlen. Heb al mooie lijst zo met jou en cali's dingen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan prima bicep curls en tricep extensions doen met elastiek.Op elastiek gaan staan en dan rechtop staan voor de bicep en voor tricep voorover buigen (wel rug recht houden) voor de extensions. Zou ze wel per arm doen, dus met één hand vasthouden, want dan heb je wat meer controle over hoe "gelijk" je ze traint.
Zet er bewust even de Engelse namen bij, want dat googlet makkelijk.
en wasmachine fitnessquote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vannochtend al 1 uur en 20 min op de loopband gedaan en 400 keer gesprongen met touwtje springendat wil ik ophogen naar 1000
Ik had dan denk ik al 400 keer mijn enkel gebroken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vannochtend al 1 uur en 20 min op de loopband gedaan en 400 keer gesprongen met touwtje springendat wil ik ophogen naar 1000
Biceps krulletjes en triceps uitbreidingenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Zet er bewust even de Engelse namen bij, want dat googlet makkelijk.
Kniebuigingen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Biceps krulletjes en triceps uitbreidingen
Ah dat kan ik proberenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor squats kan je trouwens ook kijken of het beter voelt voor de knieën als je je hiel wat kan verhogen via een plankje ofzo (dus dat je wat meer op je tenen terecht komt) of met een andere techniek, meer richting sumo oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |