SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
die hadden we hier laatst!!!!!quote:Op maandag 30 juni 2025 21:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet bevorderlijk inderdaad![]()
Maar daarentegen vast leuk uitzicht, denk ik...
Heb je al 'noctilucent clouds' gespot?
Het gaat er daar heet aan toe!quote:Op maandag 30 juni 2025 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
Vooral omdat dit betekent dat mijn slaapkamer een graad of 30 gaat zijn nu. Ik ga ergens anders slapen denk ik.
Heb ze gisteren gespot maar tijdspanne dat het er was, was maar kort helaas. In ieder geval mooi om te zienquote:
Ik ben juist voor de middenmoot gegaanquote:Op maandag 30 juni 2025 21:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oneens met de TT, hier is het lekker fris.
Die heb ik niet. Ik ga wel op de bank liggen vannacht.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik slaap wel in de logeerkamer denk ik. Verdieping lager, iets koeler.
Matras in de woonkamer leggen?quote:Op maandag 30 juni 2025 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Ik ga wel op de bank liggen vannacht.
Ik zou ze op het dak plakken hier, maar dan doen de zonnepanelen niets.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
Ik heb screens aan de buitenkant van mijn slaapkamerramen opgehangen
Van goedkope die je met zuignappen op het raam doet. Kan bij mij makkelijk want balkon
Het warmt echt veel minder snel op. Nu maar 23,5 graden in de slaapkamer ipv 26![]()
En het is ook donkerder. Het verduisterd niet helemaal, maar het is wel lekker met s ochtends meteen de zon op je ramen als dat wat minder doorkomt
Mehtjesquote:Op maandag 30 juni 2025 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij is deze week niet koeler dan 26 geweest. Meestal 28/29.
Zolderkamer en warm dak.
hoe is jouw pussykattie met deze hitte?quote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat ziet er echt maf uit, als ze een beetje hoog te zien zijn.
ja, heeel weirdquote:Op maandag 30 juni 2025 21:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ze gisteren gespot maar tijdspanne dat het er was, was maar kort helaas. In ieder geval mooi om te zien
Dat spul werkt inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
Van goedkope die je met zuignappen op het raam doet. Kan bij mij makkelijk want balkon
Het warmt echt veel minder snel op. Nu maar 23,5 graden in de slaapkamer ipv 26![]()
En het is ook donkerder. Het verduisterd niet helemaal, maar het is wel lekker met s ochtends meteen de zon op je ramen als dat wat minder doorkomt
Is er in Duitsland ook wel een keer niet vertraging op het spoor?quote:Op maandag 30 juni 2025 21:32 schreef Nattekat het volgende:
@:Dr_Flash ik krijg net te horen dat het ontbijt precies samen valt met de stop in Deventer
Al zullen we wel weer 45 minuten vertraging oplopen in Duitsland.
Die is dichtquote:
Zijn andere wolken inderdaad. Die ik postte zijn rond deze tijd van het jaar rond middernacht te zien als de zon onder is maar nog wel de bovenlaag waar deze wolken zich bevinden verlicht.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mehtjes
[..]
hoe is jouw pussykattie met deze hitte?
[..]
[..]
ja, heeel weird
Ze zullen hier vast wat eerder zijn geweest maar het viel me toen echt op. En toen opgezocht en uiteraard op fok geplaatst. Al waren het toch andere wolken, zie ik nu. Dat waren cirrus wolken
Crack_ in GC / [KSC #18952] Hophophop
ik wil ook nog eens graag zeevonk zien
Nee, dat is een natuurwet.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Is er in Duitsland ook wel een keer niet vertraging op het spoor?
Wat zijn screens?quote:Op maandag 30 juni 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
Gaat tot nu toe best goed. Beetje traag en lui soms, maar ze zeurt nog even fanatiek om van alles. Ze zit nu passief-agressief naast me op een stoel te wachten op een snoepje.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe is jouw pussykattie met deze hitte?
NLC's zijn echt een beetje spookachtig. Ik heb ze een paar jaar geleden heel goed gezien.quote:[..]
[..]
ja, heeel weird
Ze zullen hier vast wat eerder zijn geweest maar het viel me toen echt op. En toen opgezocht en uiteraard op fok geplaatst. Al waren het toch andere wolken, zie ik nu. Dat waren cirrus wolken
Crack_ in GC / [KSC #18952] Hophophop
ik wil ook nog eens graag zeevonk zien
Als er een logeerkamer is, waarom maak je dan dat niet je slaapkamer en de zolder hobbykamer met logeerbankje erin? Of hebben jullie de hele tijd logees over de vloer daar?quote:Op maandag 30 juni 2025 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik slaap wel in de logeerkamer denk ik. Verdieping lager, iets koeler.
Ja, heerlijkquote:Op maandag 30 juni 2025 21:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat spul werkt inderdaadAan de buitenkant tegenhouden werkt het beste.
Niksquote:
Soort stevige doeken die de zon tegen houdenquote:
Omdat ik er niets over te zeggen heb. De logeerkamer is een permanente installatie voor als mijn zusje twee keer per jaar op visite komt.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als er een logeerkamer is, waarom maak je dan dat niet je slaapkamer en de zolder hobbykamer met logeerbankje erin? Of hebben jullie de hele tijd logees over de vloer daar?
Wat flauw.. vooral met zulke dagen.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat ik er niets over te zeggen heb. De logeerkamer is een permanente installatie voor als mijn zusje twee keer per jaar op visite komt.
Ohquote:Op maandag 30 juni 2025 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat ik er niets over te zeggen heb. De logeerkamer is een permanente installatie voor als mijn zusje twee keer per jaar op visite komt.
Het enige wat daar hangt zijn de oude Stigs.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Net nog even in het keldertje gekeken, erg gezellig (en koel) daar
Woont in het Hoge Noorden. We gaan er van het weekend langs voor haar verjaardag.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OhWist niet eens dat je een zusje had volgens mij
Klopt, vonden het prima en nooit meer weggegaan.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het enige wat daar hangt zijn de oude Stigs.
Daarom praten we er nooit overquote:Op maandag 30 juni 2025 21:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, vonden het prima en nooit meer weggegaan.
Geef haar een cadeaubon voor 2 hotelovernachtingen per jaar. Kun jij de logeerkamer mooi inpikkenquote:Op maandag 30 juni 2025 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Woont in het Hoge Noorden. We gaan er van het weekend langs voor haar verjaardag.
Beetje een gesloten boek denk ik.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom praten we er nooit over
Eurosleeper? Vond ik best relaxed laatst. Zelfs wat uurtjes kunnen slapen.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:32 schreef Nattekat het volgende:
@:Dr_Flash ik krijg net te horen dat het ontbijt precies samen valt met de stop in Deventer
quote:Op maandag 30 juni 2025 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
Maar het tweepersoonsbed is niet opklapbaar, dus ik denk niet dat ik dat er door ga krijgen.
Oh, ik ga oplettenquote:Op maandag 30 juni 2025 21:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Zijn andere wolken inderdaad. Die ik postte zijn rond deze tijd van het jaar rond middernacht te zien als de zon onder is maar nog wel de bovenlaag waar deze wolken zich bevinden verlicht.
oh joh, zolang ze zeurt is het goedquote:Op maandag 30 juni 2025 21:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat tot nu toe best goed. Beetje traag en lui soms, maar ze zeurt nog even fanatiek om van alles. Ze zit nu passief-agressief naast me op een stoel te wachten op een snoepje.
[..]
NLC's zijn echt een beetje spookachtig. Ik heb ze een paar jaar geleden heel goed gezien.
BOSTIJGERINquote:Op maandag 30 juni 2025 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Soort stevige doeken die de zon tegen houden
Zijn zeldzaam maar de laatste tijd best vaak te spotten. Blijkbaar zijn de condities juist, bijv. veel verstoringen in de hogere luchtlagenquote:Op maandag 30 juni 2025 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik ga oplettenklinkt cool
[..]
oh joh, zolang ze zeurt is het goed.
Komen die wolken zo weinig voor?
het is best een goed uitzicht, al wordt er in mijn uitzicht wel een flat gebouwdquote:Op maandag 30 juni 2025 21:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet bevorderlijk inderdaad![]()
Maar daarentegen vast leuk uitzicht, denk ik...
nee, niet dat ik mij kan herinneren..quote:Heb je al 'noctilucent clouds' gespot?
Rond middernacht richting het noorden, zijn alleen te zien als het onbewolkt is en kan ook zomaar weer verdwijnen.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
het is best een goed uitzicht, al wordt er in mijn uitzicht wel een flat gebouwd
maar goed, dat is wat het is..
[..]
nee, niet dat ik mij kan herinneren..
wel een keer met onweer boven mij op mn balkon gaan zitten
(balkon is overdekt hoor, anders zou ik dat niet doen)
ik ga eens opletten als ik dan nog wakker genoeg benquote:Op maandag 30 juni 2025 22:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Rond middernacht richting het noorden, zijn alleen te zien als het onbewolkt is en kan ook zomaar weer verdwijnen.
quote:Zou ik ook doen dat laatste
Hmm, ik kijk naar buiten hoorquote:Op maandag 30 juni 2025 21:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Zijn zeldzaam maar de laatste tijd best vaak te spotten. Blijkbaar zijn de condities juist, bijv. veel verstoringen in de hogere luchtlagen
Vraag me af of ik ze zou herkennen. Normale wolken zijn eigenlijk ook bijzonderquote:Op maandag 30 juni 2025 22:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze komen wel vaak voor, maar ze zijn maar zelden echt goed zichtbaar.
In de bergen nog beter inderdaad, heb het meegemaaktquote:Op maandag 30 juni 2025 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga eens opletten als ik dan nog wakker genoeg ben
[..]
ik vind dat geweldig
ooit vroeger met mn ouders in duitsland in een vakantiepark tegen een berg oid aan en toen ook onweren, heerlijk
Is nu nog niet, zon is nog niet ver genoeg onder.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ik kijk naar buiten hoor
[..]
Vraag me af of ik ze zou herkennen. Normale wolken zijn eigenlijk ook bijzonder
En vogels ooksommige vogels flapperen heel veel, en sommige echt amper. Dat vond ik een bijzondere observatie en zielig voor de veel-fladderende vogel
zo krijg ik regelmatig mails voor een ander persoon ergens uit het westen die dezelfde voornam heeft.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:15 schreef mschol het volgende:
mensen die verkeerde info doorgeven of typen..
ik heb in 1 van mn mailadressen een afspraak staan voor fysio.. aan de andere kant van het land, en het lijkt ook echt geen spam te zijn
gebeurd gelukkig echt zelden.. maar ik zal ze even verwittigen dat ze het verkeerde mail adres gebruiken.. ik heb ook inloggegevens gekregen voor een online portaal (technisch gezien is het een datalek toch?)quote:Op maandag 30 juni 2025 22:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo krijg ik regelmatig mails voor een ander persoon ergens uit het westen die dezelfde voornam heeft.
dat is wel aardig, heb ik de eerste maanden ook gedaan. tot madam stug door bleef gaan om het mailadres als apple account te willen gebruiken.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
gebeurd gelukkig echt zelden.. maar ik zal ze even verwittigen dat ze het verkeerde mail adres gebruiken.. ik heb ook inloggegevens gekregen voor een online portaal (technisch gezien is het een datalek toch?)
ja ik vind het een kleine moeite om het even te melden en zou er zelf ook niet blij van worden als vreemden in mijn (zorg)omgeving kunnen inloggenquote:Op maandag 30 juni 2025 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is wel aardig, heb ik de eerste maanden ook gedaan. tot madam stug door bleef gaan om het mailadres als apple account te willen gebruiken.
enige oplossing om die mails te stoppen was het mailadres als extra adres te koppelen aan mijn eigen apple account (waarvoor ik een ander mailadres gebruik)
recent nog wel 1 keer het theater laten weten dat ik niet daar naar toe ga met die kaarten en dat ze maar uit moeten zoeken wat haar mailadres wel is.
dure theatertickets vond ik wel weer een dingetje
klopt erg netjesquote:Op maandag 30 juni 2025 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ja ik vind het een kleine moeite om het even te melden en zou er zelf ook niet blij van worden als vreemden in mijn (zorg)omgeving kunnen inloggen
21 buiten? Hier is het nog 28 graden buiten.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:27 schreef Nizno het volgende:
het was net 22 graden binnen en 21 buiten... dus de deur en het raam weer open.
afkoelen
rond 2u tot 7 uur is het onder de 18, daarna gaat het weer omhoog. dus maar even een vroeg wekkertje om de boel dicht te doenquote:Op maandag 30 juni 2025 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
21 buiten? Hier is het nog 28 graden buiten.
quote:Temperature
26.9°C
Wind
E at 0.0 km/hr
moet je bij @bitterbal zijnquote:Op maandag 30 juni 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
Kan iemand de verwarming buiten even uitzetten?
[..]
En misschien ook even de wind aanzetten.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
Kan iemand de verwarming buiten even uitzetten?
[..]
Zo te zien hebben ze de verkeerde knopjes ingedrukt, de verdamper staat ook aan ofzoquote:Op maandag 30 juni 2025 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En misschien ook even de wind aanzetten.
Even kijken of je er een eitje op kan bakkenquote:Op maandag 30 juni 2025 22:37 schreef mschol het volgende:
beton van mn balkon gloeit lekker, soort vloerverwarming nu
denk dat niet warm genoeg is...quote:Op maandag 30 juni 2025 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even kijken of je er een eitje op kan bakken
quote:Op maandag 30 juni 2025 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo te zien hebben ze de verkeerde knopjes ingedrukt, de verdamper staat ook aan ofzo
Nee ik denk dat ze vooral in de bosjes rond aan het lopen is en beetje slapen met dit weer.quote:
Morgenmiddag dan proberen als de zon er op staatquote:Op maandag 30 juni 2025 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
denk dat niet warm genoeg is...
met blote voeten goed te doen
dan ben ik aan het zweten op werkquote:Op maandag 30 juni 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgenmiddag dan proberen als de zon er op staat
Ja gaat een vieze plaknacht worden gok ikquote:
Hitteverlof vragenquote:
Dat lijkt me de meer permanentere oplossingquote:
Lolquote:Op maandag 30 juni 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lijkt me de meer permanentere oplossing
Hier ook boven ramen open, het lijkt windstilquote:Op maandag 30 juni 2025 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Raam open gezet. Hopelijk koelt het wat af.
Heb ik net ook gedaan, staat zo ongeveer 0 windquote:Op maandag 30 juni 2025 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Raam open gezet. Hopelijk koelt het wat af.
Die zuignap dingen aan de buitenkant zou dat een beetje werken?quote:Op maandag 30 juni 2025 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zonwering buiten plat tegen je raam. Soms een rolgordijn. Soms een zuignapdoek.
quote:Op maandag 30 juni 2025 23:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hier ook boven ramen open, het lijkt windstil![]()
Buiten gezakt naar 25. De VentiTower aan en hopen dat het in elk geval een paar graden afkoelt pffff.
Ja, geen wind, zelfs hier niet. Dus dat schiet niet veel op.quote:Op maandag 30 juni 2025 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik net ook gedaan, staat zo ongeveer 0 wind
Inderdaad, nou maar hopen dat de temperatuur vannacht wat zakt.quote:Op maandag 30 juni 2025 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Ja, geen wind, zelfs hier niet. Dus dat schiet niet veel op.
LUIBOEIquote:Op maandag 30 juni 2025 23:06 schreef Ama het volgende:
Jaloers op Hedwig. Ik wil met dit weer ook zo relaxed kunnen liggen en gewoon kunnen slapen.
Die is hier inmiddels onder de 26 gezaktquote:Op maandag 30 juni 2025 23:11 schreef Flory- het volgende:
[..]
Inderdaad, nou maar hopen dat de temperatuur vannacht wat zakt.
Geweldig héquote:Op maandag 30 juni 2025 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is hier inmiddels onder de 26 gezaktbuiten
Ik ga zo eerst nog maar even een warme douche nemenquote:Op maandag 30 juni 2025 23:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
Geweldig héhier 25, later vannacht minimum van 21, laat maar komen!
Een douche is met deze temperaturen altijd goedquote:Op maandag 30 juni 2025 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst nog maar even een warme douche nemen
Met een warme douche raak je sneller je warmte kwijtquote:Op maandag 30 juni 2025 23:23 schreef Flory- het volgende:
[..]
Een douche is met deze temperaturen altijd goed![]()
Maar waarom warm?![]()
Ik heb lekker lauw gedoucht
Okquote:Op maandag 30 juni 2025 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een warme douche raak je sneller je warmte kwijtHet is alleen wel eerst 10 minuten kapot zweten na het douchen, maar daarna koelt het vaak wel lekker af
Ja lekker laten opdrogenquote:Op maandag 30 juni 2025 23:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik douche wat koud nu maar droog mezelf ook niet helemaal af, voelt heerlijk
Jammer dat dat gevoel meestal zo weer weg isquote:Op maandag 30 juni 2025 23:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik douche wat koud nu maar droog mezelf ook niet helemaal af, voelt heerlijk
goed planquote:Op maandag 30 juni 2025 23:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga eens een poging tot slapen doen.
Suc6quote:Op maandag 30 juni 2025 23:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga eens een poging tot slapen doen.
naaaaaah echt nietquote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:11 schreef Flory- het volgende:
@:bitterbal
"Ik zei 'thank you": Máxima reageert op virale video waarin ze Donald Trump lijkt te imiteren.
https://vrtnws.be/p.vLo3J4W0R
![]()
Slaap lekker iedereen
Mooi, eet ze!quote:Op maandag 30 juni 2025 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Hele nacht de ramen open laten staanquote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:14 schreef Dr_Flash het volgende:
na een uur ventileren is het hier ook nog steeds 24,0 binnen
Dat heeft bij ons niet echt geholpen... net even op zolder gevoeld en ik werk wel gewoon beneden...quote:
25,5 in badkamer, 27 in keukenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:14 schreef Dr_Flash het volgende:
na een uur ventileren is het hier ook nog steeds 24,0 binnen
Gedaan, nu is het maar 27 graden bovenquote:
quote:Temperature 23.9°C at 7:55
Low Temperature 20.8°C at 5:52
Duitsland weerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:48 schreef Dr_Flash het volgende:
De NattekatExpress heeft alvast 35 minuten vertraging. Nja dan heb ik een vergadering hoor, jammer dan
Waar zie je dat überhaupt? Mijn NS app houdt het op 1quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:48 schreef Dr_Flash het volgende:
De NattekatExpress heeft alvast 35 minuten vertraging. Nja dan heb ik een vergadering hoor, jammer dan
Ziekenhuisafspraak waar ik geen zin in heb, maar wel moet.quote:
Oh, succes.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ziekenhuisafspraak waar ik geen zin in heb, maar wel moet.
Voor de abces?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ziekenhuisafspraak waar ik geen zin in heb, maar wel moet.
Dat zal zeker gebeuren, maar de mogelijke behandelingen zal ik allemaal niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah succes. misschien kunnen ze het fixen?
Oh pijnlijk zeker?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zal zeker gebeuren, maar de mogelijke behandelingen zal ik allemaal niet leuk vinden.
https://treinposities.nl/vertrektijden/deventerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar zie je dat überhaupt? Mijn NS app houdt het op 1
Van de vorige behandeling ben ik zo ziek en verzwakt geworden en daar ben ik nog steeds langzaam aan herstellen van.quote:
jeetje. Wat doen ze dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van de vorige behandeling ben ik zo ziek en verzwakt geworden en daar ben ik nog steeds langzaam aan herstellen van.
Je moet dat ding ook waterpas afstellen, anders gaat ie aan de wandelquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nog wat issues met de wasmachine![]()
[ afbeelding ]
Hij wandelt weg.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat heeft die man niet gedaan en zit nu te twijfelen of ik zelf dat piepschuim weg kan krijgen. Hij weeft 70 kiloquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet dat ding ook waterpas afstellen, anders gaat ie aan de wandel
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dat ook voor raar schuitje waar hij in staat?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moest het filmpje stoppen om hem tegen te houden
Piepschuim. die vent heeft het zo gelatenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is dat ook voor raar schuitje waar hij in staat?
Ene helft omhoog en het piepschuim breken en dan de andere helft omhoogquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heeft die man niet gedaan en zit nu te twijfelen of ik zelf dat piepschuim weg kan krijgen. Hij weeft 70 kilo
de service van de thaise coolblue laat duidelijk te wensen overquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Piepschuim. die vent heeft het zo gelaten
oke ga ik proberenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ene helft omhoog en het piepschuim breken en dan de andere helft omhoog
en anders flirten met een sterke kerelquote:
yesquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:35 schreef gianni61 het volgende:
maar 70 kilo is wel best behoorlijk voor een wasmachine
daarom zegt grmbl ook "het piepschuim breken"quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
Kan hem wel zeg maar kantelen maar hij staat in een kuip dus dan staat die alsnog vast
is vastgeplakt met tape maar dat ga ik nu proberenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom zegt grmbl ook "het piepschuim breken"
Ja dat bedoel ik, kantelen en dan het piepschuim breken, ik stukjes er onderuit halenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
Kan hem wel zeg maar kantelen maar hij staat in een kuip dus dan staat die alsnog vast
Nu maar even een rondje lopen denk ik, voordat het straks niet meer te doen isquote:Temperatuur 26°C
Gevoelstemperatuur 26,9°C
is er een livestream?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is vastgeplakt met tape maar dat ga ik nu proberen
waar?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Popcorn! Heerlijke popcorn! Zoute en zoete popcorn! Eurootje voor een bakkie!
Zit er een baksteen in?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ook een hele droger bij ingepropt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:35 schreef gianni61 het volgende:
maar 70 kilo is wel best behoorlijk voor een wasmachine
Staat hij niet gewoon nog op de reisstand? Heeft iemand de veren van het slot gehaald?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
denk dat die vent ook dacht bekijk het maar met je piepschuimquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Staat hij niet gewoon nog op de reisstand? Heeft iemand de veren van het slot gehaald?
hmm, goed puntquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Staat hij niet gewoon nog op de reisstand? Heeft iemand de veren van het slot gehaald?
Ah witgoeduurtje @Koen66quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:53 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit even op de site van je wasmachine te kijken. Gelukkig doet hij dit nog niet.
ja die bezorgen niet in thailandquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Waarom heb je niet door Coolblue laten bezorgen Bitterbal? Dan doen zij het voor je
Dat vind ik wel tegenvallen van Pieter de eindbaas.quote:
Is idd een verbeterpuntquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat vind ik wel tegenvallen van Pieter de eindbaas.
Dan is je wasmachine wel stillerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:03 schreef bitterbal het volgende:
Die man die het heeft geinstalleerd heeft heel mooi de waterleiding gedaan maar hij heeft de wasmachine op het piepschuim laten staan
quote:Op maandag 30 juni 2025 22:09 schreef Crack_ het volgende:
En vogels ooksommige vogels flapperen heel veel, en sommige echt amper. Dat vond ik een bijzondere observatie en zielig voor de veel-fladderende vogel
ben je aan het werk?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:02 schreef bitterbal het volgende:
oke kleine pauze. God wat haat ik piepschuim. Denk dat mijn haat voor piepschuim groter is dan grmbl's haat voor mayo en Fles zijn haat voor tuinbonen
ohhquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:03 schreef bitterbal het volgende:
Die man die het heeft geinstalleerd heeft heel mooi de waterleiding gedaan maar hij heeft de wasmachine op het piepschuim laten staan
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar hopen dat ie gauw kapot gaat, kun je een nieuwe kopen
Hoezo? Geen regen, lekker 20-25 gradenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:13 schreef Nattekat het volgende:
En uiteraard als ik ga kamperen komend weekend is het weer kutweer. Begint ook een soort traditie te worden
Hangt nog een beetje af van waar je kijkt zie ik. Dan maar hopen dat die omslag zondagavond pas komt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo? Geen regen, lekker 20-25 graden
Moet je maar op de juiste plek gaan kamperenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt nog een beetje af van waar je kijkt zie ik. Dan maar hopen dat die omslag zondagavond pas komt.
En niet heel Nederland heeft hetzelfde weer
Geen idee, ik pak nu vooral het ov of dudje zijn Mondeoquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Geen idee, ik pak nu vooral het ov of dudje zijn Mondeo
quote:
Het geluid en de structuur he.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:02 schreef bitterbal het volgende:
oke kleine pauze. God wat haat ik piepschuim. Denk dat mijn haat voor piepschuim groter is dan grmbl's haat voor mayo en Fles zijn haat voor tuinbonen
Ben je de dag gisteren nog goed doorgekomen in het zwembad?quote:Op maandag 30 juni 2025 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Ja hier ookquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In de woonkamer is het beter uit te houden dan boven op mijn werkkamer.
ja had die al gezien. had hem vannochtend gezien. Toen was die blijkbaar hier naar toe gegaan. Belde die mij en zei die dat de garbage had verwijdert. Geen idee wat die gedaan heeft :pquote:
Beetje indrukken en dan je klamme vingertoppen eroverheen bewegen. Pure horror. Beetje squeaky geluid erbij.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh man . en hoe het overal naar toe vliegt
Ik ben 10 minuten in dat zwembad geweest. Had bijna geen tijd meer omdat het zwembad waar ik eerst naartoe ging alleen voor kinderen isquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je de dag gisteren nog goed doorgekomen in het zwembad?
Ja hier ook, gisteren helemaal geen last van gehad, maar nu bah bahquote:
Jemig, dat schoot niet op dusquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben 10 minuten in dat zwembad geweest. Had bijna geen tijd meer omdat het zwembad waar ik eerst naartoe ging alleen voor kinderen is
Inderdaad. Gisteren was het echt veel beter uit te houden dan vandaag.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook, gisteren helemaal geen last van gehad, maar nu bah bah
Groot gelijk, het is veel te warm om te werkenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Gisteren was het echt veel beter uit te houden dan vandaag.
Ik denk er ook over om vanmiddag vrij te nemen.
Dat is waarquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ik was weer schoon, dat was het belangrijkste
Schonekat.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ik was weer schoon, dat was het belangrijkste
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Nog een uurtje hemelse treinairco.
Thuis ga ik mezelf opsluiten in m'n slaapkamer met de airco denk ik, die gaat de woonkamer nooit en te nimmer op temperatuur krijgen als ik pas om 11:30 thuis ben.
Nu al aanzetten.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Nog een uurtje hemelse treinairco.
Thuis ga ik mezelf opsluiten in m'n slaapkamer met de airco denk ik, die gaat de woonkamer nooit en te nimmer op temperatuur krijgen als ik pas om 11:30 thuis ben.
"Let me sleep hooman."quote:
Dan smaakt het een stuk minder.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik was even vergeten dat ik karnemelk had ingeschonken. Dacht dat het melk was
lekker lekker... als je door de eerste schrik heen bentquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Iemand vertelde me dat karnemelk erg lekker was bij koud weer. Ik moet nog even wennen. Het smaakt alsof het heel goed is voor m'n darmen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker lekker... als je door de eerste schrik heen bent
ik vind thee beter bij warm weerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand vertelde me dat karnemelk erg lekker was bij koud weer. Ik moet nog even wennen. Het smaakt alsof het heel goed is voor m'n darmen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik krijg bijna 100 euro terug van de woningbouw voor verrekening van de servicekosten van het afgelopen jaar
Iewlquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:09 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk genieten jullie van het mooie weer dat ik speciaal uit Oostenrijk heb meegenomen.
Ik heb ook net T geZquote:
ik ga nieuwe T ZZquote:
Had je het niet daar kunnen laten? Zeggen dat de trein vol zat oidquote:
Dat zou onbeleefd zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je het niet daar kunnen laten? Zeggen dat de trein vol zat oid
Smoesje erbij bedenken, dat het in Oostenrijk veel leuker isquote:
heb je nog gezwommen en gedouched?quote:
Kom eraan.quote:
Zit hier al op 31quote:
Donderdag pas dus?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
Ik gok dat Hedwig weer te voorschijn komt als het ietsjes afkoelt.
Gewoon met een klapstoeltje in de AH gaan zitten, daar is het best aangenaam binnenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Laatste momenten met airco, ik ga zo jullie lijdensweg delen.
En het is pas 11 uurquote:Temperatuur 32,8°C
Gevoelstemperatuur 33,5°C
quote:
Had het daar gelatenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:09 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk genieten jullie van het mooie weer dat ik speciaal uit Oostenrijk heb meegenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |