SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
die hadden we hier laatst!!!!!quote:Op maandag 30 juni 2025 21:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet bevorderlijk inderdaad![]()
Maar daarentegen vast leuk uitzicht, denk ik...
Heb je al 'noctilucent clouds' gespot?
Het gaat er daar heet aan toe!quote:Op maandag 30 juni 2025 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
Vooral omdat dit betekent dat mijn slaapkamer een graad of 30 gaat zijn nu. Ik ga ergens anders slapen denk ik.
Heb ze gisteren gespot maar tijdspanne dat het er was, was maar kort helaas. In ieder geval mooi om te zienquote:
Ik ben juist voor de middenmoot gegaanquote:Op maandag 30 juni 2025 21:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oneens met de TT, hier is het lekker fris.
Die heb ik niet. Ik ga wel op de bank liggen vannacht.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik slaap wel in de logeerkamer denk ik. Verdieping lager, iets koeler.
Matras in de woonkamer leggen?quote:Op maandag 30 juni 2025 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Ik ga wel op de bank liggen vannacht.
Ik zou ze op het dak plakken hier, maar dan doen de zonnepanelen niets.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
Ik heb screens aan de buitenkant van mijn slaapkamerramen opgehangen
Van goedkope die je met zuignappen op het raam doet. Kan bij mij makkelijk want balkon
Het warmt echt veel minder snel op. Nu maar 23,5 graden in de slaapkamer ipv 26![]()
En het is ook donkerder. Het verduisterd niet helemaal, maar het is wel lekker met s ochtends meteen de zon op je ramen als dat wat minder doorkomt
Mehtjesquote:Op maandag 30 juni 2025 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij is deze week niet koeler dan 26 geweest. Meestal 28/29.
Zolderkamer en warm dak.
hoe is jouw pussykattie met deze hitte?quote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat ziet er echt maf uit, als ze een beetje hoog te zien zijn.
ja, heeel weirdquote:Op maandag 30 juni 2025 21:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ze gisteren gespot maar tijdspanne dat het er was, was maar kort helaas. In ieder geval mooi om te zien
Dat spul werkt inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
Van goedkope die je met zuignappen op het raam doet. Kan bij mij makkelijk want balkon
Het warmt echt veel minder snel op. Nu maar 23,5 graden in de slaapkamer ipv 26![]()
En het is ook donkerder. Het verduisterd niet helemaal, maar het is wel lekker met s ochtends meteen de zon op je ramen als dat wat minder doorkomt
Is er in Duitsland ook wel een keer niet vertraging op het spoor?quote:Op maandag 30 juni 2025 21:32 schreef Nattekat het volgende:
@:Dr_Flash ik krijg net te horen dat het ontbijt precies samen valt met de stop in Deventer
Al zullen we wel weer 45 minuten vertraging oplopen in Duitsland.
Die is dichtquote:
Zijn andere wolken inderdaad. Die ik postte zijn rond deze tijd van het jaar rond middernacht te zien als de zon onder is maar nog wel de bovenlaag waar deze wolken zich bevinden verlicht.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mehtjes
[..]
hoe is jouw pussykattie met deze hitte?
[..]
[..]
ja, heeel weird
Ze zullen hier vast wat eerder zijn geweest maar het viel me toen echt op. En toen opgezocht en uiteraard op fok geplaatst. Al waren het toch andere wolken, zie ik nu. Dat waren cirrus wolken
Crack_ in GC / [KSC #18952] Hophophop
ik wil ook nog eens graag zeevonk zien
Nee, dat is een natuurwet.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Is er in Duitsland ook wel een keer niet vertraging op het spoor?
Wat zijn screens?quote:Op maandag 30 juni 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |