abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218088011
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218088043
-------------------------------------------------

Ik vraag me dan weer af hoe je dat allemaal weet? Ik heb dat niet voorbij zien komen?
Weet wel dat ze niet bij de Bollen kids op school zitten, maar de rest...

[ Bericht 36% gewijzigd door Donna op 01-07-2025 10:58:05 ]
pi_218088100
100 natte handdoeken: moeten die echt elke dag gewassen worden?
Zet een wasrekje buiten en hang de handdoeken na een duik in het "zwembad" te drogen. Zo doe je dat op vakantie ook toch?
pi_218088141
Ze geeft aan regelmatig in de ochtend in de file a50 a2 te staan en ziet ze ook in een andere omgeving afgezegd worden soms.

Ik snap het wel dat ze nog daar op school zitten. JvP heeft zelf met co-ouderschap besloten om in uden te gaan wonen ipv in de omgeving van haar ex.

[ Bericht 67% gewijzigd door Donna op 01-07-2025 10:58:29 ]
pi_218088159
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 08:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤔 De boze mama heeft badje nog niet half vol gisteren.. En maakt een dramatisch bericht over dat er te veel water in het bad zit 🤔🤷 heb filmpje 3x bekeken omdat ik het niet snapte of geloofde 🤔
Volgens mij ging het erom dat ze het water na 1-2 dagen altijd gebruikt om de planten water te geven en dat dit daar een beetje veel voor was. Dat vond ik ook vrij zielig voor de kinderen, dat er alleen maar een mini laagje water in mag omdat moeders het anders niet meer kwijt kan in de tuin. ‘Te vol’ is hier een overstroming, alles wat in het bad past is gewoon prima. Maar inderdaad, misschien is ze ook wel bang dat de kinderen in 15cm water verdrinken of zo…
pi_218088231
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 10:33 schreef Post-its het volgende:

quote:
Ik vraag me dan weer af hoe je dat allemaal weet? Ik heb dat niet voorbij zien komen?
Weet wel dat ze niet bij de Bollen kids op school zitten, maar de rest...
Ze geeft aan regelmatig in de ochtend in de file a50 a2 te staan en ziet ze ook in een andere omgeving afgezegd worden soms.

Ik snap het wel dat ze nog daar op school zitten. JvP heeft zelf met co-ouderschap besloten om in uden te gaan wonen ipv in de omgeving van haar ex.
Ja joh, ik snap dat ook. Dat van school was mij ook allemaal bekend.
Dat ze voetbalwedstrijden om en om spelen...vind ik best specifieke info.
pi_218088262
Er gaat iets mis met quoten, ik schreef die originele post niet🤭
@Donna, probeerde het quoten aan te passen, maar het lukte niet.

[ Bericht 36% gewijzigd door Donna op 01-07-2025 10:59:02 ]
pi_218088272
Ondanks dat het voor bekenden wel uit de stories te halen is, was de info wel erg specifiek allemaal. Ik heb deels geveegd. No worries verder, geen drama. :Y)

~Donna

[ Bericht 10% gewijzigd door Donna op 01-07-2025 11:00:38 ]
pi_218088284
DBM wil een schoonmaakster😳, zodat ze nog minder kan doen?
pi_218088286
Chaos, quoten doet gek.
pi_218088307
Natuurlijk post Sanneke hoe heet het in haar woning is. Maar je gaat me toch niet vertellen dat er geen ander (koeler!!!) plekje in een vakantiepark is om te vertoeven met de kleine dan in die woning?
pi_218088316
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 10:46 schreef Utopica het volgende:
Natuurlijk post Sanneke hoe heet het in haar woning is. Maar je gaat me toch niet vertellen dat er geen ander (koeler!!!) plekje in een vakantiepark is om te vertoeven met de kleine dan in die woning?
Ik begrijp serieus niet dat je daar gewoon blijft zitten.
pi_218088341
Ik denk dat het in een tzt sociale huurwoning niet veel koeler zal zijn.
pi_218088348
De bruine jurk die MK droeg vond ik niet mooi en ook niet goed zitten, te slobberig rond haar middel als je het vergelijkt met de andere jurken die ze eerder liet zien en afkeurde juist om die reden.
pi_218088349
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 10:48 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik begrijp serieus niet dat je daar gewoon blijft zitten.
Het is lastig om iets anders te bedenken voor iemand die zo dik is als Sanneke (haar eigen woorden he, dat ze dik is), zeker in combinatie met autisme en mogelijke windvlagen daar in de buurt.
pi_218088353
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 10:33 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Volgens mij ging het erom dat ze het water na 1-2 dagen altijd gebruikt om de planten water te geven en dat dit daar een beetje veel voor was. Dat vond ik ook vrij zielig voor de kinderen, dat er alleen maar een mini laagje water in mag omdat moeders het anders niet meer kwijt kan in de tuin. ‘Te vol’ is hier een overstroming, alles wat in het bad past is gewoon prima. Maar inderdaad, misschien is ze ook wel bang dat de kinderen in 15cm water verdrinken of zo…
Nou ja of ze bang is dat ze verzuipen weet ik niet... Maar dit mini beetje water is gewoon nooit te veel 🤣😂 ze doet net of hij bijna overloopt en dan komt bad in beeld en krijg je net je grote teen erin gewassen 🤣😂 ik dacht dus echt is ze nu sarcastisch of... Zie ik het niet goed 🤔🤷
pi_218088374
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 10:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik denk dat het in een tzt sociale huurwoning niet veel koeler zal zijn.
Over het algemeen gaat dat wel iets beter hoor, die platte chalets/stacaravans zijn een soort mislukte broeikassen. De meeste standaard huizen (zonder airco, gebruikelijke rijtjeshuizen/eengezinswoningen) worden vaak zo’n 25-27 graden beneden. Een bovenverdieping is over het algemeen warmer, maar daar kun je dan de slaapplek van je kind op aanpassen of een ventilator of airco plaatsen.
  Moderator dinsdag 1 juli 2025 @ 10:54:47 #18
382129 crew  Donna
pi_218088376
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 10:44 schreef Holaa het volgende:
Chaos, quoten doet gek.
Ja de eerste quote is kapot en dan gaat het daarna helemaal mis. Ik ga even aanpassen en vegen!

Schrijf gerust door allemaal.
pi_218088381
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 10:51 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Het is lastig om iets anders te bedenken voor iemand die zo dik is als Sanneke (haar eigen woorden he, dat ze dik is), zeker in combinatie met autisme en mogelijke windvlagen daar in de buurt.
Pfffff windvlagen zijn momenteel op denk ik 🥵 zelfs hier!
pi_218088382
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 10:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nou ja of ze bang is dat ze verzuipen weet ik niet... Maar dit mini beetje water is gewoon nooit te veel 🤣😂 ze doet net of hij bijna overloopt en dan komt bad in beeld en krijg je net je grote teen erin gewassen 🤣😂 ik dacht dus echt is ze nu sarcastisch of... Zie ik het niet goed 🤔🤷
Ik zat ook heel erg te kijken of ik het misschien verkeerd zag dat het water tot halverwege het bad kwam, ik deed m’n best om een overstroming te zoeken. Was er niet🤣
pi_218088387
Was dat 'vele water' bij DBM niet teveel omdat die kids dat blijkbaar enorm ranzig maken na 2 dagen en ze het dan moet verversen?
Dus a) teveel voor de planten en b) zonde van het water (ivm droogte/eventuele watertekort na deze hete weken)?
Ze uit zich iig niet zo duidelijk. Want het was idd een mini laagje. Ik dacht minstens overstroomd.
  Moderator dinsdag 1 juli 2025 @ 11:01:36 #22
382129 crew  Donna
pi_218088440
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 10:54 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Over het algemeen gaat dat wel iets beter hoor, die platte chalets/stacaravans zijn een soort mislukte broeikassen. De meeste standaard huizen (zonder airco, gebruikelijke rijtjeshuizen/eengezinswoningen) worden vaak zo’n 25-27 graden beneden. Een bovenverdieping is over het algemeen warmer, maar daar kun je dan de slaapplek van je kind op aanpassen of een ventilator of airco plaatsen.
Ja dat scheelt echt wel een hele hoop hoor. Een stacaravan of ouder chalet is echt niet te vergelijken met een normale sociale huurwoning.

Ik zou iig lekker wijdbeens voor de ventilator gaan zitten. Yolo!
pi_218088506
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 10:46 schreef Utopica het volgende:
Maar ze heeft toch zo'n goede airco?
pi_218088536
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 10:54 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja de eerste quote is kapot en dan gaat het daarna helemaal mis. Ik ga even aanpassen en vegen!

Schrijf gerust door allemaal.
Sorry, ben bang dat dat mijn schuld was. Ik kopieerde uit het vorige deel. Normaal gesproken gaat dat goed.
pi_218088547
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 11:01 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja dat scheelt echt wel een hele hoop hoor. Een stacaravan of ouder chalet is echt niet te vergelijken met een normale sociale huurwoning.

Ik zou iig lekker wijdbeens voor de ventilator gaan zitten. Yolo!
We weten in ieder geval dat wijdbeens zitten wel lukt bij Sanneke 😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')