abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218086631
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 23:45 schreef Limburgsemeid het volgende:

[..]
Ik heb zo’n vermoeden dat ze dit jaar ook niet gaan. Heeft ze al een keer laten vallen en anders hadden we het natuurlijk ook al 100x gehoord,
Maximale zomer in Mallorca.

Jammer dat die blaauw zwembaden die andere influencers ‘krijgen’ niet hapt, ze doen zo hun best
Die zwembaden heb ik niet voorbij zien komen. Uiteraard wel gegoogeld. Zijn te klein denk ik.
pi_218087211
🤔 De boze mama heeft badje nog niet half vol gisteren.. En maakt een dramatisch bericht over dat er te veel water in het bad zit 🤔🤷 heb filmpje 3x bekeken omdat ik het niet snapte of geloofde 🤔
pi_218087312
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli
[quote]0s.gif [b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2739795/12/25#p218087211]dinsdag 1 juli 2025 08:16
schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

🤔 De boze mama heeft badje nog niet half vol gisteren.. En maakt een dramatisch bericht over dat er te veel water in het bad zit 🤔🤷 heb filmpje 3x bekeken omdat ik het niet snapte of geloofde 🤔
Flipje en flapje mogen natuurlijk maar in een laagje water van 10 cm
pi_218087324
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 08:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik heb ook zitten kijken en zag het niet 🤣
pi_218087341
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 23:43 schreef Henrike het volgende:
Mk: ik moest het hele weekend van mannen horen hoe knap mijn man is, nou dat dus.
Ik zou me dan toch even iets afvragen( wat natuurlijk geen enkel probleem is he, begrijp me niet verkeerd)
Ik vind het ook een knappe man. Mooie beelden trouwens van die bruiloft.
pi_218087377
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 08:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik snapte er ook niks van, te weinig water. Er zit amper iets in. Ze wil ws binnen op de bank serietjes kijken en is bang dat de kinderen verdrinken zo??
pi_218087380
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 23:43 schreef Henrike het volgende:
Mk: ik moest het hele weekend van mannen horen hoe knap mijn man is, nou dat dus.
Ik zou me dan toch even iets afvragen( wat natuurlijk geen enkel probleem is he, begrijp me niet verkeerd)
En ook zoiets van ‘vroeger had ik nog wel sjans’
Misschien dat mannen meer van ‘naturel’ houden?
pi_218087391
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 08:37 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik vind het ook een knappe man. Mooie beelden trouwens van die bruiloft.
De bruid had een afschuwelijke jurk aan vond ik. Die korte was leuk maar die ze tijdens dat eten aanhad niet. En er waren meer vrouwen in die zelfde bruine tint als Maike. Waarbij ik de blauwe pakken van de mannen ook niet mooi vond. Maar het zag er gezellig uit en daar gaat het om 😂
pi_218087400
Maar er was een aantal kleuren die ze aan moesten/mochten (per order van de bridezilla), dus dan heb je dat al snel.
pi_218087423
Gelukkig heeft Debbie geen geluid bij die eet story.
Ze kauwt amper, hap slik weg...
pi_218087514
@demammavan

Kunnen we een applaus geven voor Juul, die wel in staat is om voor Lot een staart te maken waarvan het haar niet continu in haar ogen hangt? Jammer wel weer dat AM weer moet roepen dat Lot haar eigen haren op eet.
pi_218087529
Beetje gekke ochtend bij Judith. Want ze vermeld dat Bob niet door eet maar vervolgens na de tweede keer schoolloop ziet ze dat zijn ontbijt niet op is?
Dit zie je toch al voordat je je huis uit gaat?
Hier zit je toch bij / beweeg je je toch omheen sochtends. Of eet hij moederziel alleen?
pi_218087548
Judith is bob wijze lessen aan het geven 👍 dat hij daarmee de klas stoort tja...
Hij mag zelf weten hoe laat hij op school wenst te verschijnen en of hij nog even slenterend zijn rugzak ophaalt.. Maar MOET zijn ontbijt opeten 🤔 Bijzonder... Dus regels tellen alleen als Judith ze verzonnen heeft.. Niet de juf of school of de maatschappij.. Dan mag Bob alles zelf bedenken..
(ik zou zeggen jammer jong dan maar geen ontbijt te moet optijd op school zijn! En bij de deur "vergeet u niet uw tas?".. En als hij toch zijn tas is vergeten gaat hij maar rennen... Dat kon hij zo goed toch?)
pi_218087558
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:13 schreef AppelsEieren het volgende:
Beetje gekke ochtend bij Judith. Want ze vermeld dat Bob niet door eet maar vervolgens na de tweede keer schoolloop ziet ze dat zijn ontbijt niet op is?
Hier zit je toch bij / beweeg je je toch omheen sochtends. Of eet hij moederziel alleen?
Dit.. Maar hoezo merkt ze bij school pas dat hij zijn rugzak vergeet? Heeft ze de cursus negeer je kind in de aanbieding gekocht?
pi_218087604
Nee joh, heeft Minibelle nou een zwembad staan op het dakterras zónder dat er een hek of wat dan ook op dat dakterras zit?! 😳
pi_218087623
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:24 schreef Mirp het volgende:
Nee joh, heeft Minibelle nou een zwembad staan op het dakterras zónder dat er een hek of wat dan ook op dat dakterras zit?! 😳
😨 Er zal er 1 uit glijden... Letterlijk
pi_218087650
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😨 Er zal er 1 uit glijden... Letterlijk
Nou inderdaad. Zeker met zo’n ongeleid projectieltje als die jongste. Doodeng.
pi_218087762
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:13 schreef AppelsEieren het volgende:
Heel aparte manier van opvoeden, regels van anderen, lees fatsoen, worden genegeerd maar regels van Judith MOET B nakomen. Eerst zijn oude ontbijt eten voor hij iets anders krijgt. Ongelooflijk vreemde vrouw!
pi_218087778
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:46 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Heel aparte manier van opvoeden, regels van anderen, lees fatsoen, worden genegeerd maar regels van Judith MOET B nakomen. Eerst zijn oude ontbijt eten voor hij iets anders krijgt. Ongelooflijk vreemde vrouw!
Hoe langer ik er over nadenk hoe zieliger ik het vind.
Het is blaf heet. Niemand heeft lekker geslapen, en met die hitte heb je echt geen trek. Lekker autonoom gekozen toch om je ontbijt niet te willen op eten....
pi_218087783
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:46 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik vind het ontbijt er behoorlijk zwaar uitzien. Als ze nu eens vraagt waarom hij niet wil eten? Misschien valt daar wel winst te behalen.
pi_218087838
AM snap ik niet zo goed. Het is zoooooo leuk dat ze met 14 man op vakantie gaan maar ze ziet ook tegen het geregel op. Terwijl ik eigenlijk denk dat het zich vanzelf wel regelt. Genoeg volwassen kinderen (plus aanhang) die boodschappen kunnen doen, een pastasalade in elkaar draaien of wat worsten op de bbq kunnen gooien.
Ik denk vooral dat AM zelf de boel heel moeilijk kan los laten.
pi_218087897
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit.. Maar hoezo merkt ze bij school pas dat hij zijn rugzak vergeet? Heeft ze de cursus negeer je kind in de aanbieding gekocht?
Sowieso, ik ben helemaal voor zelfstandigheid. Maar een kleuter mag je echt wel helpen te herinneren aan zn rugzak of gymtas. Ik vind dit niet zijn verantwoordelijkheid.
En de afweging te laat of zonder rugzak moet je als ouder maken.
Ik had dus gezegd, we lopen nu door, want als je te laat bent stoor je de juf en de kinderen en op tijd komen is dus belangrijker dan je rugzak.
pi_218087904
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:59 schreef Harper het volgende:
AM snap ik niet zo goed. Het is zoooooo leuk dat ze met 14 man op vakantie gaan maar ze ziet ook tegen het geregel op. Terwijl ik eigenlijk denk dat het zich vanzelf wel regelt. Genoeg volwassen kinderen (plus aanhang) die boodschappen kunnen doen, een pastasalade in elkaar draaien of wat worsten op de bbq kunnen gooien.
Ik denk vooral dat AM zelf de boel heel moeilijk kan los laten.
Ja joh, waar moet zij zich nu mee bezig houden?? Een 4 en 8 jarige?? De volgende kinderen zitten in groep 8 en hoger. Drukte om niks.
pi_218087959
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 10:10 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ja joh, waar moet zij zich nu mee bezig houden?? Een 4 en 8 jarige?? De volgende kinderen zitten in groep 8 en hoger. Drukte om niks.
Waarschijnlijk wil ze horen dat ze het allemaal zó goed doet met zó veel kinderen.
pi_218087985
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 23:30 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
--------------------------------------
Nou idd en onrustig! Wil die ex van haar niet dat ze een leven opbouwen in Uden, anders levert dat hele samenwonen toch alleen maar onrust op. Zoveel vragen

[ Bericht 23% gewijzigd door Donna op 01-07-2025 10:56:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')