abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218084503
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:37 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Ik heb Noah laatst opgezocht en zag dat hij sinds mei niet meer werkt bij dat connected influencer agency gebeuren. Daar waren ze beide eigenaar van.

Hij is al lang niet meer zichtbaar op Mirthe haar insta. Eerder postte ze nog wel eens een story waarop de kinderen bij hem waren, of dat ze samen met de kinderen iets deden. Dat is nu alweer een hele tijd geleden.

Wel sneu hoor. Volgens mij was dat een beste jongen, ook lief voor z'n kinderen en gek op Mirthe. Hij had ook nog maandenlang foto's van haar/hun samen op z'n insta na de breuk. Ik ben wel benieuwd naar zijn kant van het verhaal.
Ze heeft een keer gezegd dat hij in het buitenland is (was) en de kinderen niet bij hem kunnen (konden) zijn.
pi_218084570
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit is pas de 73738e keer😉
Maar echt. Maximaal leuren 😜
pi_218084573
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:37 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Ik heb Noah laatst opgezocht en zag dat hij sinds mei niet meer werkt bij dat connected influencer agency gebeuren. Daar waren ze beide eigenaar van.

Hij is al lang niet meer zichtbaar op Mirthe haar insta. Eerder postte ze nog wel eens een story waarop de kinderen bij hem waren, of dat ze samen met de kinderen iets deden. Dat is nu alweer een hele tijd geleden.

Wel sneu hoor. Volgens mij was dat een beste jongen, ook lief voor z'n kinderen en gek op Mirthe. Hij had ook nog maandenlang foto's van haar/hun samen op z'n insta na de breuk. Ik ben wel benieuwd naar zijn kant van het verhaal.
Beide kwamen/komen op mij over als leuke/lieve mannen, mijn types zijn het niet, maar dat hoeft ook niet.

Ik vind het van veel karakter tonen dat hij de oudste ook steeds had als de jongste bij hem was. Dat zou namelijk helemaal niet hoeven.
Ik vind het wel een beetje een vreemd verhaal dat hij naar voor onbepaalde tijd naar het buitenland ging en zijn kind dus ook dan helemaal niet meer ziet ineens. Maar goed, daar kennen we de details niet van.

Verder is volgens mij heel Mirthe dr leven, de grote Mirthe show. Vind bij haar hetzelfde als bij Elisejoanna, alles lijkt in scene gezet, ook de spontane foto's.

Ik zag toen ooit een filmpje waar Mirthe inzat en het is dat ze getagd was, want ik had haar echt niet herkent nu de camera niet vanuit de meest gunstige hoek schoot.
pi_218084574
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:54 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft een keer gezegd dat hij in het buitenland is (was) en de kinderen niet bij hem kunnen (konden) zijn.
Ik vind het wel apart. Toen ze uit elkaar gingen had hij speciaal een apartment gehuurd/gekocht in de buurt, met genoeg ruimte voor de kinderen. Ze zouden in eerste instantie wel echt voor co-ouderschap gaan. Beide kinderen gingen ook regelmatig naar hem toe.

Als je dan opeens naar het buitenland vertrekt en je peuter en 'bonuszoon' achterlaat moet er toch wel wat gebeurd zijn lijkt me.

En dan al die stories van Bas met haar kinderen.. heel fijn dat ze zo goed met elkaar kunnen, maar die stories van Bas met Bo alsof het z'n eigen kind is zou ik niet zo snel online gooien.
pi_218084581
quote:

[..]
Als al die 73737 keren niet succesvol blijken moet je iets 😂
pi_218084616
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 21:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Als al die 73737 keren niet succesvol blijken moet je iets 😂
Misschien gewoon een zwembad kopen😉
pi_218084621
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 21:02 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Ik vind het wel apart. Toen ze uit elkaar gingen had hij speciaal een apartment gehuurd/gekocht in de buurt, met genoeg ruimte voor de kinderen. Ze zouden in eerste instantie wel echt voor co-ouderschap gaan. Beide kinderen gingen ook regelmatig naar hem toe.

Als je dan opeens naar het buitenland vertrekt en je peuter en 'bonuszoon' achterlaat moet er toch wel wat gebeurd zijn lijkt me.

En dan al die stories van Bas met haar kinderen.. heel fijn dat ze zo goed met elkaar kunnen, maar die stories van Bas met Bo alsof het z'n eigen kind is zou ik niet zo snel online gooien.
Ik weet niet of hij opeens is vertrokken. Misschien wel met een goede reden.

En wat betreft die stories van haar nieuwe lover met haar kind: niks nieuws. Herhaling van zetten.
pi_218084628
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 21:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik weet niet of hij opeens is vertrokken. Misschien wel met een goede reden.
Er zal vast een reden geweest zijn idd. Lijkt me niet dat iemand dat zomaar doet.
pi_218084663
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 21:08 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien gewoon een zwembad kopen😉
Nee, daar moeten ze nog voor bedelen sparen 😂
pi_218084699
Ik had geen idee wie Mirthe is. Maar ze heeft me geblokkeerd. :+ Heb haar echt nog nooit opgezocht of whatever.
Maar via mollygram vind ik haar wel. Sneu figuur. *O*
pi_218084747
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 21:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nee, daar moeten ze nog voor bedelen sparen 😂
1 zomer niet naar Mallorca en ze komen een heel eind.
pi_218084751
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 21:19 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik had geen idee wie Mirthe is. Maar ze heeft me geblokkeerd. :+ Heb haar echt nog nooit opgezocht of whatever.
Maar via mollygram vind ik haar wel. Sneu figuur. *O*
Hahaha, ik ben ook geblokkeerd.
pi_218084910
quote:

[..]
En het is nog steeds niet gelukt? Tjonge
pi_218085203
Je zou toch zeggen dat ze dat zelf wel kunnen bekostigen. JvP heeft oudergesprekken gehad, gaan haar kinderen nog in regio veldhoven naar school?
pi_218085338
AM ziet ook wel op tegen de vakantie, want ze zijn met zoveel. Een groot deel van het gezelschap kan gewoon voor zichzelf zorgen.
pi_218085481
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 22:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM ziet ook wel op tegen de vakantie, want ze zijn met zoveel. Een groot deel van het gezelschap kan gewoon voor zichzelf zorgen.
En ze wil weer subcrivers want ze hint erop dat ze daar alleen wat vakantiestories voor deelt.
pi_218085588
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Hij staat altijd zo vies te koken vind ik met zon hemdje aan en blote oksels
Ik vind hem helemaal een irritante uitstraling hebben.
pi_218085673
Zag net de pist van Debbie. Schaamteloos door in de ochtend te zeggen dat je de rest van de dag niks kunt.
Dan als een kleuter op een klimtoestel een wstergevecht gaat houden en dan zegt dat ze goed in haar energie zit vanmiddag.
Hoe dan? Is ze aan de oplader gaan liggen?
En dat oppasmeidje wat nu hulp in de huishouding wordt? Hoop dat ze dit wel op gaat geven bij de belasting anders niet zo handig.
Als ze nou ipv die waterslang in de tuin de energie had gebruikt om de waterslang van de badkamer te pakken dan had ze die al schoon gehad.
Debbie moet echt een boek gaan schrijven, er. Sprookjesboek
pi_218085776
Milou die deelt dat ze de badkamer schoonmaakt in een of andere simpele reel, maar dan niet meteen even dat lege mandje van de badspullen van de kinderen meeneemt in die schoonmaak. Minder fris. 😂
pi_218085815
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 22:07 schreef Iriss23579 het volgende:
Je zou toch zeggen dat ze dat zelf wel kunnen bekostigen. JvP heeft oudergesprekken gehad, gaan haar kinderen nog in regio veldhoven naar school?
Heel veel inside info, doe maar niet..

[ Bericht 24% gewijzigd door Donna op 01-07-2025 10:55:59 ]
pi_218085852
Mk: ik moest het hele weekend van mannen horen hoe knap mijn man is, nou dat dus.
Ik zou me dan toch even iets afvragen( wat natuurlijk geen enkel probleem is he, begrijp me niet verkeerd)
pi_218085861
Ik wilde eens gaan kijken bij die Mirthe, heb nog nooit gekeken bij haar maar ik ben blijkbaar geblokkeerd. Heb even anoniem gekeken, ken haar niet en dat blijft zo 🤣
pi_218085863
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 21:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
1 zomer niet naar Mallorca en ze komen een heel eind.
Ik heb zo’n vermoeden dat ze dit jaar ook niet gaan. Heeft ze al een keer laten vallen en anders hadden we het natuurlijk ook al 100x gehoord,
Maximale zomer in Mallorca.

Jammer dat die blaauw zwembaden die andere influencers ‘krijgen’ niet hapt, ze doen zo hun best
pi_218085876
En Rens; doe maar gewoon een shirt aan of blijf met je blote bovenlijf uit beeld. Vreselijk hoe hij daar op die bank ligt met dat bier
pi_218086508
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 23:30 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
-------------------------
Ik bedacht mij pas dat de jongste van Jacqueline 4 is. Alleen volgens mij gaat hij dus nog niet naar school. Je leest daar niets over.

[ Bericht 24% gewijzigd door Donna op 01-07-2025 10:56:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')