Ze heeft een keer gezegd dat hij in het buitenland is (was) en de kinderen niet bij hem kunnen (konden) zijn.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:37 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Ik heb Noah laatst opgezocht en zag dat hij sinds mei niet meer werkt bij dat connected influencer agency gebeuren. Daar waren ze beide eigenaar van.
Hij is al lang niet meer zichtbaar op Mirthe haar insta. Eerder postte ze nog wel eens een story waarop de kinderen bij hem waren, of dat ze samen met de kinderen iets deden. Dat is nu alweer een hele tijd geleden.
Wel sneu hoor. Volgens mij was dat een beste jongen, ook lief voor z'n kinderen en gek op Mirthe. Hij had ook nog maandenlang foto's van haar/hun samen op z'n insta na de breuk. Ik ben wel benieuwd naar zijn kant van het verhaal.
Beide kwamen/komen op mij over als leuke/lieve mannen, mijn types zijn het niet, maar dat hoeft ook niet.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:37 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Ik heb Noah laatst opgezocht en zag dat hij sinds mei niet meer werkt bij dat connected influencer agency gebeuren. Daar waren ze beide eigenaar van.
Hij is al lang niet meer zichtbaar op Mirthe haar insta. Eerder postte ze nog wel eens een story waarop de kinderen bij hem waren, of dat ze samen met de kinderen iets deden. Dat is nu alweer een hele tijd geleden.
Wel sneu hoor. Volgens mij was dat een beste jongen, ook lief voor z'n kinderen en gek op Mirthe. Hij had ook nog maandenlang foto's van haar/hun samen op z'n insta na de breuk. Ik ben wel benieuwd naar zijn kant van het verhaal.
Ik vind het wel apart. Toen ze uit elkaar gingen had hij speciaal een apartment gehuurd/gekocht in de buurt, met genoeg ruimte voor de kinderen. Ze zouden in eerste instantie wel echt voor co-ouderschap gaan. Beide kinderen gingen ook regelmatig naar hem toe.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft een keer gezegd dat hij in het buitenland is (was) en de kinderen niet bij hem kunnen (konden) zijn.
Misschien gewoon een zwembad kopen😉quote:Op maandag 30 juni 2025 21:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als al die 73737 keren niet succesvol blijken moet je iets 😂
Ik weet niet of hij opeens is vertrokken. Misschien wel met een goede reden.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:02 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart. Toen ze uit elkaar gingen had hij speciaal een apartment gehuurd/gekocht in de buurt, met genoeg ruimte voor de kinderen. Ze zouden in eerste instantie wel echt voor co-ouderschap gaan. Beide kinderen gingen ook regelmatig naar hem toe.
Als je dan opeens naar het buitenland vertrekt en je peuter en 'bonuszoon' achterlaat moet er toch wel wat gebeurd zijn lijkt me.
En dan al die stories van Bas met haar kinderen.. heel fijn dat ze zo goed met elkaar kunnen, maar die stories van Bas met Bo alsof het z'n eigen kind is zou ik niet zo snel online gooien.
Er zal vast een reden geweest zijn idd. Lijkt me niet dat iemand dat zomaar doet.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij opeens is vertrokken. Misschien wel met een goede reden.
1 zomer niet naar Mallorca en ze komen een heel eind.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nee, daar moeten ze nog voor bedelen sparen 😂
Hahaha, ik ben ook geblokkeerd.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:19 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik had geen idee wie Mirthe is. Maar ze heeft me geblokkeerd.Heb haar echt nog nooit opgezocht of whatever.
Maar via mollygram vind ik haar wel. Sneu figuur.
En ze wil weer subcrivers want ze hint erop dat ze daar alleen wat vakantiestories voor deelt.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM ziet ook wel op tegen de vakantie, want ze zijn met zoveel. Een groot deel van het gezelschap kan gewoon voor zichzelf zorgen.
Ik vind hem helemaal een irritante uitstraling hebben.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:03 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Hij staat altijd zo vies te koken vind ik met zon hemdje aan en blote oksels
Heel veel inside info, doe maar niet..quote:Op maandag 30 juni 2025 22:07 schreef Iriss23579 het volgende:
Je zou toch zeggen dat ze dat zelf wel kunnen bekostigen. JvP heeft oudergesprekken gehad, gaan haar kinderen nog in regio veldhoven naar school?
Ik heb zo’n vermoeden dat ze dit jaar ook niet gaan. Heeft ze al een keer laten vallen en anders hadden we het natuurlijk ook al 100x gehoord,quote:Op maandag 30 juni 2025 21:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
1 zomer niet naar Mallorca en ze komen een heel eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |