SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Kantoorwerk lijkt me bijna net zo kut als bloedhitte. Alleen dan 250 dagen per jaar ofzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:43 schreef onlogisch het volgende:
Zij die vandaag buiten werken, leraar/lerares zijn in een veel te warm klaslokaal, zorgmedewerkers die weer mogen rennen en vliegen en ander gepeupel; Ik groet u vanuit mijn kantoor (met airco)
Maak er een mooie dag van.
Alsof dat ooit een optie wasquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vanmiddag hier (zuidkust Spanje) precies ook 37 graden.
Gefeliciteerd. Nu hoeven jullie niet meer op vakantie hierheen te komen
Ach wat is kantoorwerk. Ben de hele dag met klanten, belastingwetten en cijfers bezig, is een soort hobby. Vind het leuk en interessant. En het voordeel is dat ik als eigen baas mijn eigen tijd in kan delen. Niet van 9 tot 5.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kantoorwerk lijkt me bijna net zo kut als bloedhitte. Alleen dan 250 dagen per jaar ofzo.
Ik vind de Spaanse kust met al die hotels, friettenten en Hollanders gewoon niet tof.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
GOH, meneer houdt niet van hitte. En dat heeft ie niet al 500 miljoen miljard keer gemeld
[ afbeelding ]
Eigen baas scheelt wel al een boel lijkt mejaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ach wat is kantoorwerk. Ben de hele dag met klanten, belastingwetten en cijfers bezig, is een soort hobby. Vind het leuk en interessant. En het voordeel is dat ik als eigen baas mijn eigen tijd in kan delen. Niet van 9 tot 5.
Zit jij trouwens in Spanje?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
GOH, meneer houdt niet van hitte. En dat heeft ie niet al 500 miljoen miljard keer gemeld
[ afbeelding ]
Hel op aarde idd.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik vind de Spaanse kust met al die hotels, friettenten en Hollanders gewoon niet tof.
Lekker Nederlandstalige muziek in het door Nederlanders beheerde café. Kroketje, frietje en een Heineken op het terras. Oranje vlaggetjes.quote:
Klappen voor de Zorg.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:43 schreef onlogisch het volgende:
Zij die vandaag buiten werken, leraar/lerares zijn in een veel te warm klaslokaal, zorgmedewerkers die weer mogen rennen en vliegen en ander gepeupel; Ik groet u vanuit mijn kantoor (met airco)
Maak er een mooie dag van.
In de buurt van de hitterecords.quote:
Bij de kaartjes samengesteld door Meteociel.fr ?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vroeger was geel 25-30 graden. Nu is dat 17
Nee, door de NOS/RTL. Als je daar vandaag de dag vergelijkbare plaatjes (qua temperatuur) naast legt zie je ook een verschil dat het alleen maar RODER EN DONKERDER is geworden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij de kaartjes samengesteld door Meteociel.fr ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |