Daar heb je iemand voor.quote:
Jou toch?quote:
Zijn ook schattigquote:
Wim Vroege was de klusjesman van Utopia die mocht komen opdraven als er bijv. een verstopping was en dan kwam er kluwen aan tampons tevoorschijn.quote:
Hij is rond de 35 kilo nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
O wat een pracht beest zeg.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is rond de 35 kilo nu
En springt tegen je op
Dat kun je ze aflerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar snap het wel, onze doberman was ook een springerHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
ik ben daar van lachen van stoel gevallenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wim Vroege was de klusjesman van Utopia die mocht komen opdraven als er bijv. een verstopping was en dan kwam er kluwen aan tampons tevoorschijn.
Doen we ookquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat kun je ze afleren
Maar snap het wel, onze doberman was ook een springer
Lekker fris..quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wim Vroege was de klusjesman van Utopia die mocht komen opdraven als er bijv. een verstopping was en dan kwam er kluwen aan tampons tevoorschijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |