Dan vinden ze je leuk toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kat is in volle look at my fancy butthole modus
Bij deze kat ben ik secundairy humanquote:
Grappig is dat, de onze wil ook alleen bij mij op schoot.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bij deze kat ben ik secundairy human
Dud0r is zijn grote liefje
Whuttttquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
Moet ik me wel aankleden en alles ligt op de slaapkamer, maar iemand ligt dat nog te ronken die stiekem ziek is (hij gaat het niet toegeven)
Hij is zeer koppigquote:
Kon beter maar verder wel goed. En heb gelukkig verlof dus kan tussendoor even gaan slapen als ik dat wilquote:
Alles openquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Kon beter maar verder wel goed. En heb gelukkig verlof dus kan tussendoor even gaan slapen als ik dat wil![]()
En jij dan? Is namelijk wel een ding met de hitte...
Slapen is ruk met dit weer een vannacht wordt niet beterquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Kon beter maar verder wel goed. En heb gelukkig verlof dus kan tussendoor even gaan slapen als ik dat wil![]()
En jij dan? Is namelijk wel een ding met de hitte...
Past prima bij jou.quote:
Geniaal.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)ze/9200000124485550/
Hier ook alles open, is nu 19.5 graden binnen. Eens zien hoe koel ik het vandaag kan houden en hopelijk hierna een aantal koelere dagen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles open
Was vannacht nog lekker koel
Ennnnn
We krijgen binnenkort airco
Goedemorgen.quote:
Dat inderdaad, heb er nu al geen zin in...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Slapen is ruk met dit weer een vannacht wordt niet beter
Hier staat de hele dag de zon eropquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier ook alles open, is nu 19.5 graden binnen. Eens zien hoe koel ik het vandaag kan houden en hopelijk hierna een aantal koelere dagen.
Airco altijd goed
Is al onderweg. Betaald met een cadeaubon, dus voor die twee a drie weken dat ik hem gebruik dikke prima.quote:
Hey Moonquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb vooral het gevecht dat het warm is maar dat ik wel iets van een laken wil
Aan een laken heb ik niet genoeg. Zwaarte deken van 16 kg hier.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb vooral het gevecht dat het warm is maar dat ik wel iets van een laken wil
Wij hebben ook de hele dag de zon erop staan maar duurt altijd even voordat de hitte echt naar binnen trekt. Mag ook wel met muren van een halve meter dik, echter als de hitte er éénmaal in zit...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier staat de hele dag de zon erop
Oud huis
Boven wordt het erg warm ( zonder koeling)
Beneden kan ik het redelijk houden
Dat is toch gruwelijk warmquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Aan een laken heb ik niet genoeg. Zwaarte deken van 16 kg hier.
Zwaartedeken? Daar heb ik andere dingen voor welke vast wel meer dan 16 kg druk kunnen gevenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Aan een laken heb ik niet genoeg. Zwaarte deken van 16 kg hier.
Ow dat scheelt jaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij hebben ook de hele dag de zon erop staan maar duurt altijd even voordat de hitte echt naar binnen trekt. Mag ook wel met muren van een halve meter dik, echter als de hitte er éénmaal in zit...
Op zolder is hier ook niet te doen, maar daar hoef ik gelukkig niet te zijn. Slaapkamer is op begane grond en nog redelijk koel.
Valt an sich wel mee hoor. Er zit koele lucht tussen de vulling en omdat die lucht niet direct in aanraking komt met je lichaam voelt het koeler aan dan een normaal dekbed.quote:
Garpjequote:
Blijf nog maar evenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Garpje
( nou nee, ik moet zo wel wat dingen gaan doen)
Ik ben er al sinds half zes uitquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Allemaal aan de koffie en wakker worden
Dat is best ideaal inderdaadquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow dat scheelt ja
We hebben luiken buiten ( voor de woonkamer )
Dat is ideaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |