SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amalia. Voor mij de mooiste.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:04 schreef bloempje-moi het volgende:
De dames in Zandvoort
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:52 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Ik weet niet. Er zijn meer mensen die zich zorgen om haar maken. Ook Royaltyverslaggevers dus.
Als die benen er echt zo uitzien is er misschien wel iets aan de hand.
[ x ]Oei die benen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ik weet niet. Er zijn meer mensen die zich zorgen om haar maken. Ook Royaltyverslaggevers dus.
[ x ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eens hoor.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:24 schreef Marsenal het volgende:
Aan de ene kant laten we mensen als Nikkie Plessen gewoon op tv verschijnen, dagelijks, en doen alsof dat anorexiafiguur normaal is, terwijl die natuurlijk een volledig verwoest zelfbeeld heeft wat ze probeert te verhullen met plastische chirurgie. Niemand die haar tegen zichzelf in bescherming neemt en van de tv haalt.
Ja lach maar, maar ik heb gewoon gelijk. De meest verbouwde gedrochten verschijnen op tv en we geven jonge vrouwen echt verschrikkelijke voorbeelden. Dat iedereen denkt dat zulke mensen 'normaal' zijn, is diep triest.quote:
Nou dit! Ze oogt ook echt vermoeid op de foto’s. Ik vond het gezeik op haar altijd onzinnig, maar ik hoop idd dat de mensen om haar heen haar goed in de gaten houden.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:10 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Eens hoor.
Het lijkt wel of ze ondersteund wordt.
Vind het geen prettig gezicht. Hopelijk krijgt ze veel liefde en de juiste zorg.
Koningsdag 2021.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Misschien zijn dit gewoon haar benen. Hoe vaak hebben we die nou gezien? Volgens mij heeft ze altijd iets langs aan.
Je maakt iemand uit voor anorexiafiguur. Lekker bezig.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar ik heb gewoon gelijk. De meest verbouwde gedrochten verschijnen op tv en we geven jonge vrouwen echt verschrikkelijke voorbeelden. Dat iedereen denkt dat zulke mensen 'normaal' zijn, is diep triest.
Dat is wel een verschil ja.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:48 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Koningsdag 2021.
Daar waren ze wel anders dan hier.
Dit.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:53 schreef bloempje-moi het volgende:
Het verschil met september 2023 is in ieder geval groot. Zijn haar benen niet gewoon flink getraind?
[ afbeelding ]
Op de foto waar ze bij die glazen wand staat zie je ook gewoon gevulde sportieve benen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:53 schreef bloempje-moi het volgende:
Het verschil met september 2023 is in ieder geval groot. Zijn haar benen niet gewoon flink getraind?
[ x ]Dat was mijn eerste gedachte helaas ook toen ik de foto's zag, gezien haar benen en armen. Sommige mensen zijn van nature heel dun, maar ik denk niet dat dit haar optimale gewicht is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kan beter een boterhammetje meer eten, want als je dunner bent dan je optimale gewicht, dan verlies je ook energie. Hopelijk voelt ze zich binnenkort weer beter. Amalia zag er ook een poosje diepongelukkig uit, maar die zit nu weer helemaal goed in haar vel zo te zien. We hebben allemaal wel eens een dip.
Pff doe het zelf, het is half elfquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je maakt iemand uit voor anorexiafiguur. Lekker bezig.
Nikkie Plessen heeft mijn inziens echt een mega smalle bouw van zichzelf. Niks anorexia aan.
Kom met een ander voorbeeld aan als je wil zeggen dat vrouwen er altijd mooi uit moeten zien.
Zou het daar aan liggen of zou het misschien kunnen dat de jarenlange aanhoudende kritiek op het uiterlijk van haar zus ook wat met Alexia heeft gedaan? Want dik zijn is het allerergste wat je kan zijn, dat is de heersende tendens die zij heeft mee gekregen. En hoe ze eruit zien is het allerbelangrijkste voor het land. Het is bijna lachwekkend om nu de mensen op tv als schuldige aan te wijzen terwijl o.a. dit forum haar zou afbranden als ze ook maar 5 kilo meer zou wegen dan gemiddeld.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar ik heb gewoon gelijk. De meest verbouwde gedrochten verschijnen op tv en we geven jonge vrouwen echt verschrikkelijke voorbeelden. Dat iedereen denkt dat zulke mensen 'normaal' zijn, is diep triest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |