Dat was ook echt altijd cringe.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:58 schreef DiegoFuser het volgende:
De platenspeler is wegbezuinigd.
Tot morgen.
Stukje narcisme.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:55 schreef The_Undertone het volgende:
Sammies tweets zijn al even cringe als zijn item
[ x ]
Dit heb ik eerder te horen gekregenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dit had me best een kwartiertje korter gekund eigenlijk.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat F.C. De Kampioenen oogt enigszins gedateerd.
Dit is inderdaad het Vlaamse Swiebertje. Ongelooflijk dat dit prime time wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:41 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit ziet er vooroorlogs uit inderdaad.
Dit is al 3 generaties het populairste programma in Vlaanderen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is inderdaad het Vlaamse Swiebertje. Ongelooflijk dat dit prime time wordt uitgezonden.
Als Noorderling (met een postbode Siemen accent) is dit verstaan best wel een uitdaging.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb een klein voordeel als Brabandermaar dan nog
Jouw nick is nochthans een rasechte Brabanderquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Noorderling (met een postbode Siemen accent) is dit verstaan best wel een uitdaging.
Zaaigodenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Noorderling (met een postbode Siemen accent) is dit verstaan best wel een uitdaging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |