Zowel fenix als Alpecin. Uitmelken genot.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Adrie heeft het verkeerde overhemd aangetrokken.
dat was hard werken om die te vinden blijkbaarquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:57 schreef DiegoFuser het volgende:
Bij de jeugd kon Adrie niks. Tot hij de spuit ontdekte.
Veel spanningen tussen Foré en Lefevere. Onlangs nog een prima artikel op escapecollectivequote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Don Pat zal dat toch wel afwijzen als commissaris
Volgende vraag kunnen we ook al invullen: rijdt Wellens voor 3 in deze vorm?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaat Pogacar Florian Vermeersch missen?
Karrel is nu al in topvorm.
Ik hoorde Thijs Z ook al zoiets zeggen. Alsof je met Politt, Wellens en eventueel Narvaez niet genoeg hebt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaat Pogacar Florian Vermeersch missen?
Karrel is nu al in topvorm.
Stukje verafgoding.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Karrel wil horen dat Merlier topfavoriet is
Morgen Cameron als Franse tolk!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel goede quotes tussendoor van Merlier.
Ik heb er geen woord van verstaan.
Marco mag nooit ontbreken. Dan had ik nog eerder Narvaez niet meegenomen. Maar zou het iets uitmaken? Vorig jaar namen ze Ayuso mee en reden ze ook met een man minder.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik denk overigens dat Vermeersch wel serieus een goede optie zou zijn geweest voor UAE. Dan zou je bijvoorbeeld Soler er uit kunnen halen.
Pogi gebruikt gewoon de Visma of Alpecin trein. Als het echt op de kant gaat is het mogelijk een ander verhaal maar verder boeit het hem weinigquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Marco mag nooit ontbreken. Dan had ik nog eerder Narvaez niet meegenomen. Maar zou het iets uitmaken? Vorig jaar namen ze Ayuso mee en reden ze ook met een man minder.
Op bezoek bij Mauri? Of een van de andere boerenjongens?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hordes achter het hek bij een random boerderij
Geen idee. Was een droneshot van waar ze net de uitzending zitten te maken.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op bezoek bij Mauri? Of een van de andere boerenjongens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |