SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 30-06-2025 20:01:18 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik was aan het rekenen of een felicitatie TT al konSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ben gestopt met rekenen
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Jawel, dat kan wel, als jullie mij nog even 45 punten gunnen vanavond. Bedanktquote:Op maandag 30 juni 2025 18:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik was aan het rekenen of een felicitatie TT al kon
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 30 juni 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, dat kan wel, als jullie mij nog even 45 punten gunnen vanavond. Bedankt
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat gun ik je wel!quote:Op maandag 30 juni 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, dat kan wel, als jullie mij nog even 45 punten gunnen vanavond. Bedankt
Alsjeblieft
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
![]()
Nu lijkt het alsof Lovely een groene schildwants is
Dus de volgende TT:
GG op plek 2!
Heb je gelijk een gedichtje
quote:Op maandag 30 juni 2025 18:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu lijkt het alsof Lovely een groene schildwants is
How can I make this topic about me?![]()
he wie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Uit met de pret.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Fresh!quote:![]()
![]()
The fun is just getting started
Hebben jullie Suzan en Freek gezien?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey leave.,Ik heb je gemist.quote:Op maandag 30 juni 2025 18:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fresh!![]()
![]()
The fun is just getting started“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: