Hopelijk niet erge tegenslagquote:
*knuffel*quote:Op maandag 29 september 2025 11:48 schreef Fok-it het volgende:
Bang dat trauma uiteindelijk als definitieve winnaar uit de bus gaat komen
Het komt erger binnen door meerdere omstandigheden die spelen. Zonder alle tegenslagen zou ik er niet zo (erg) mee zitten. Of ik zou het in ieder geval beter naast me neer kunnen leggen.quote:
quote:Op maandag 29 september 2025 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Het komt erger binnen door meerdere omstandigheden die spelen. Zonder alle tegenslagen zou ik er niet zo (erg) mee zitten. Of ik zou het in ieder geval beter naast me neer kunnen leggen.
Ah kut manquote:Op maandag 6 oktober 2025 06:24 schreef Chandler het volgende:
kut, na een kleine 8 jaar is het einde daar van onze relatie. We wilden allerbeide niet maar lijkt dat onze wegen niet meer samen gaan... dat doet pijn..
Al een kleine 2 weken weg van elkaar op 1 gesprek na, hoop op nog een gesprek waarin we elkaar mogelijk toch kunnen vinden of beide genoeg concessies kunnen doen om elkaar te vinden... want er is 1 ding zeker, mijn hart behoort aan deze vrouw.
Heb je hulp?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 02:01 schreef RedShoe het volgende:
Radeloos.
De dagen duren te lang, angst regeert mijn leven momenteel.
Het ging een tijdje redelijk goed, maar ik zit weer in een put.
Damn, het wordt steeds zwaarder en moeilijker om van die ellende in mijn hoofd te ontsnappen.
RedShoe, man, wat erg. Wat hoop ik dat je hulp krijgt. Hou vol.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 02:01 schreef RedShoe het volgende:
Radeloos.
Damn, het wordt steeds zwaarder en moeilijker om van die ellende in mijn hoofd te ontsnappen.
Goed zo! Het jaar mooi afsluitenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:19 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat ik voor het eerst sinds maart mij eindelijk weer een beetje oprecht gelukkig voel.![]()
Ik heb zoveel ellende gehad dit jaar, weg ermee en weer proberen te genieten van het leven. Gelukkig heb ik ook wel hele lieve mensen om me heen die ervoor hebben gezorgd dat de moeilijke duistere maanden toch net wat beter te doen waren.
(En mijn lieve kat natuurlijk die me altijd aan het lachen maakt, ook als jankend op de bank zit.)
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Positief bericht: ik heb geen ziekte van Crohn of colitis ulcerosa, mijn ontlasting was volledig normaal
O, wist niet eens dat je onderzoeken had, gelukkig dat het niets wasquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Positief bericht: ik heb geen ziekte van Crohn of colitis ulcerosa, mijn ontlasting was volledig normaal
Had een hele lange tijd last van mijn buik/darmen. Onderzoek laten doen bij de dokter en die zag niks geks. En dit bevestigt dat. Ik denk dat het ook deels stress was. Nu ik meer rust in mijn hoofd heb lijkt het ook alsof het een stuk beter gaat.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wist niet eens dat je onderzoeken had, gelukkig dat het niets was
Gelukkig dan maar, darmen zijn vreemde dingen en kan je knap last van hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had een hele lange tijd last van mijn buik/darmen. Onderzoek laten doen bij de dokter en die zag niks geks. En dit bevestigt dat. Ik denk dat het ook deels stress was. Nu ik meer rust in mijn hoofd heb lijkt het ook alsof het een stuk beter gaat.
Ja, als in ik moest mijn ontlasting inleveren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar, darmen zijn vreemde dingen en kan je knap last van hebben.
Heb je ook zo darmonderzoek gehad?
O gelukkig niet met zo slang naar binnen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, als in ik moest mijn ontlasting inleveren.
Nee dat niet. Ik heb ook geen bloedverlies en ik val niet kilo's af in korte tijd. Dus die rode vlaggen waren er niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig niet met zo slang naar binnen.
Lijkt mij vreselijk
Gelukkig maarquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik heb ook geen bloedverlies en ik val niet kilo's af in korte tijd. Dus die rode vlaggen waren er niet.
Jaquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 02:01 schreef RedShoe het volgende:
Radeloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |