Misschien hobbyquote:Op maandag 30 juni 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Jij nog plannen voor vandaag, las a l dat je het lekker rustig aan ging doen
In ieder geval heel weinig. Ik zie wel wat er op mij afkomtquote:Op maandag 30 juni 2025 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien hobby
Misschien niks
Kijk even waar ik zin in heb
En daar heb ik nog geen benul van
Jij dan?
Dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op maandag 30 juni 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In ieder geval heel weinig. Ik zie wel wat er op mij afkomt
In ieder geval nergens druk om maken
Dan doen we dat tochquote:Op maandag 30 juni 2025 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden
Ahhhh. Mooi zeg. Je kan goed tekenen!quote:Op maandag 30 juni 2025 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even hier ook posten want ik ben trots en wil aandacht
Weer met alcoholmarkers en kleurpotloden gespeeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow!!!! Dat is echt heel mooi!quote:Op maandag 30 juni 2025 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even hier ook posten want ik ben trots en wil aandacht
Weer met alcoholmarkers en kleurpotloden gespeeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankquote:
Wat tof allemaal!quote:Op maandag 30 juni 2025 10:40 schreef nixxx het volgende:
Ik heb gisteren een mooie leren zonnebril hoes afgemaakt en aan collega gegevenis een leuk klein projectje.
Ben ook met een andere collega die in bestuur van internationale club zit aan het kijken of ik een kleine workshop kan doen met bijv een notebook cover of zo’n zonnebril hoes of een gevlochten bracelet.
Ik wil het wel klein houdenquote:Op maandag 30 juni 2025 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank
[..]
Wat tof allemaal!
En leuk zo'n workshop. Komen vast veel mensen op af
Oh dat is verstandig ja! Als je telkens moet wachten is niet fijnquote:Op maandag 30 juni 2025 14:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik wil het wel klein houdenvijf, misschien tien.. heb niet zoveel tools etc om teveel mensen aan het werk te houden
O dat is leuk Nixxxquote:Op maandag 30 juni 2025 10:40 schreef nixxx het volgende:
Ik heb gisteren een mooie leren zonnebril hoes afgemaakt en aan collega gegevenis een leuk klein projectje.
Ben ook met een andere collega die in bestuur van internationale club zit aan het kijken of ik een kleine workshop kan doen met bijv een notebook cover of zo’n zonnebril hoes of een gevlochten bracelet.
Morgen komt het noodweerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:13 schreef Sarabi het volgende:
Hier is het ondertussen al ruim boven de 35 grvannacht is het ook niet onder de 20 gr geweest.
Ik tel af tot het weer gaat afkoelen.
Gister zo’n mysterie vlecht armbandje gemaakt, best grappig dat dat kan met allebei de uiteinden aan elkaar vast.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is leuk Nixxxwat een leuk idee
Oooooh dat is mooi voor een armband of een sierrand op een tas.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gister zo’n mysterie vlecht armbandje gemaakt, best grappig dat dat kan met allebei de uiteinden aan elkaar vast.
Tutorials op YouTube “mystery braid bracelet”
[ link | afbeelding ]
In Grunn valt het ook vaak tegen, maar hey, hoop doet levenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoop hetde rivieren houden hier vaak de onweersbuien tegen maar ik hou er van.
O die zijn altijd mooi. Heb er ook nog een in mijn la ergens liggen. Ooit van een ex gekregenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gister zo’n mysterie vlecht armbandje gemaakt, best grappig dat dat kan met allebei de uiteinden aan elkaar vast.
Tutorials op YouTube “mystery braid bracelet”
[ link | afbeelding ]
Oooh en altijd bewaardquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die zijn altijd mooi. Heb er ook nog een in mijn la ergens liggen. Ooit van een ex gekregen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |