daar krijg je tegenwoordig notes voorquote:
De enige 2 Afrikaanse restaurants hier hebben alleen gerechten met vlees.... wel zin in fufu eigenlijkquote:
je hebt geen geweldige italiaanse restaurants in roffaquote:
lolwut?!quote:Op zondag 29 juni 2025 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
daar krijg je tegenwoordig notes voor
ja srsquote:
wat een goed mens ben je toch!quote:Op zondag 29 juni 2025 19:25 schreef FlippingCoin het volgende:
normaal hoor je niet over notes te praten maar ik bemerk dat het niet duidelijk is voor iedereen, daarom nu een waarschuwende uitzondering zodat er straks niet iemand ineens een ban heeft!
Huh? Wat is de connectie tussen bijen die overlijden aan kanker en een broodje alvleesklier?quote:Op zondag 29 juni 2025 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja srs
ik kreeg een note omdat ik vroeg of bijen waren overleden aan kanker terwijl ik veel likes had gekregen
Vast wel ergens Roffa is best grootquote:Op zondag 29 juni 2025 19:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
je hebt geen geweldige italiaanse restaurants in roffa
oh dat weet ik ook nietquote:Op zondag 29 juni 2025 19:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Huh? Wat is de connectie tussen bijen die overlijden aan kanker en een broodje alvleesklier?
als het goede kebab en friet is dan is dat niet zo verkeerdquote:Op zondag 29 juni 2025 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik woon in een boerengat en hier kan je enkel maar kebab of friet krijgen
Het België, natuurlijk is het goede friet.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als het goede kebab en friet is dan is dat niet zo verkeerd
ook geen pizza zelfs?
Dat is juist beter. Hier in Rotterdam heb je honderden restaurants en cuisines waar je uit kan kiezen. Daardoor krijg je juist keuzestress.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik woon in een boerengat en hier kan je enkel maar kebab of friet krijgen
De keuze is alleen kebab, want friet in België is te slecht.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als het goede kebab en friet is dan is dat niet zo verkeerd
ook geen pizza zelfs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |