Israël zou op zich ook wel een keuze mogen maken. Op deze manier ga je sowieso niet winnen.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Brennan gaat dit normaal gesproken niet meer winnen vanwege zijn mokerslechte ploeg.
Visma disasterclass.
Die zouden toch gewoon voor Vernon moeten rijden?quote:Op zondag 29 juni 2025 18:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Israël zou op zich ook wel een keuze mogen maken. Op deze manier ga je sowieso niet winnen.
En Parra daar weer achter of zo?quote:Op zondag 29 juni 2025 18:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het Eritrese kampioenschap was beter te volgen dan het Spaanse.
Barcelo en Romeo samen op kop nu, zo ongeveer.
Zat er eerst bij, maar is gelost.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En Parra daar weer achter of zo?
Yep, heb echt geen flauw idee waar we naar kijken. Ik zie alleen random wielrenners die door een zwaar verdord en afgerukt landschap rijdenquote:Op zondag 29 juni 2025 18:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het Eritrese kampioenschap was beter te volgen dan het Spaanse.
Barcelo en Romeo samen op kop nu, zo ongeveer.
Je moet dan ook naar het groene deel van Spanjequote:Op zondag 29 juni 2025 18:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, heb echt geen flauw idee waar we naar kijken. Ik zie alleen random wielrenners die door een zwaar verdord en afgerukt landschap rijden
Ze rijden door het achterland van Granada, maar in de plaats van in de buurt van de stad te blijven zijn ze echt in het midden van het niets gaan zitten waar amper bereik lijkt te zijn. Blijft een derdewereldland he.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, heb echt geen flauw idee waar we naar kijken. Ik zie alleen random wielrenners die door een zwaar verdord en afgerukt landschap rijden
Ik kan me niet voorstellen dat ze Romeo no terug zien. Of wel?quote:Op zondag 29 juni 2025 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Juanpe en Adria in de achtervolging, op een seconde of 20 van Romeo.
De trui blijft in ieder geval in de World Tour.
Nee, dat lijkt me wel binnen.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze Romeo no terug zien. Of wel?
Deze beelden lijken uit de jaren '90 te komen. Dit gaat helemaal nergens over.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze rijden door het achterland van Granada, maar in de plaats van in de buurt van de stad te blijven zijn ze echt in het midden van het niets gaan zitten waar amper bereik lijkt te zijn. Blijft een derdewereldland he.
Het leven heeft zin.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze toch wel heilige dag is bijna ten einde.
Geniet er nog maar even van, want de komende maand gaat alle levensvreugde uit je gezogen worden door UAE-aids.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |