abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218070272
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 07:27 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Precies. FREE PALESTINE en FUCK UKRAINE. Ze zien hun eigen hypocrisie niet eens.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 juni 2025 @ 09:59:07 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_218071154
Grote Russische aanval gedurende de nacht, Oekraïnse F-16 neergestort en piloot omgekomen.

https://nos.nl/collectie/(...)log-f-16-neergestort
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_218071225
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 09:59 schreef heywoodu het volgende:
Grote Russische aanval gedurende de nacht, Oekraïnse F-16 neergestort en piloot omgekomen.

https://nos.nl/collectie/(...)log-f-16-neergestort
Fucking Hell, hoe lang moet die waanzin daar nog doorgaan?
Vakman pur sang
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 juni 2025 @ 10:13:47 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_218071288
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Tja, Poetin lijkt weinig zin te hebben om met (realistische) opties te komen om de boel te stoppen, wat hij nog altijd het makkelijkst kan doen nadat hij het ook gestart is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 29 juni 2025 @ 10:16:00 #6
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_218071302
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_218071413
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 10:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tja, Poetin lijkt weinig zin te hebben om met (realistische) opties te komen om de boel te stoppen, wat hij nog altijd het makkelijkst kan doen nadat hij het ook gestart is.
Poetin stopt niet meer. De militaire steun voor Oekraïne is geremd. Amerika wil niet meer en Europa heeft niet veel te bieden.
Een bepaalde groep heeft steeds geroepen dat dit de weg naar vrede zou zijn. Maar we zien nu wat het gevolg is: Rusland gaat er alleen maar harder in.
Цой жив
  zondag 29 juni 2025 @ 10:57:09 #8
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_218071548
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 10:32 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Poetin stopt niet meer. De militaire steun voor Oekraïne is geremd. Amerika wil niet meer en Europa heeft niet veel te bieden.
Een bepaalde groep heeft steeds geroepen dat dit de weg naar vrede zou zijn. Maar we zien nu wat het gevolg is: Rusland gaat er alleen maar harder in.
De geschiedenis wijst al decennia uit dat Rusland tegemoet komen in haar agressie net voor vrede zorgt. Die bepaalde groep is of naïef of ziet het geweld van Rusland liever doorgaan en verpakt dit.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_218071907
quote:
Lekker hoor zon linkdump van een artikel achter een betaalde muur. Zonder toegevoegde mening.
pi_218071913
quote:

[..]
Maar wat was die navo top geweldig he!!!
Zonder wrijving geen glans
pi_218071962
Artikel gelezen doet mij denken aan de verhalen over de Tweede wereldoorlog. Toen wilde de Nazis liever gevangen worden genomen door de geallieerden dan door de communisten.

Tijd staat stil in Rusland op het gevoel van de behandeling van gevangenen.
pi_218072130
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 11:47 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Lekker hoor zon linkdump van een artikel achter een betaalde muur. Zonder toegevoegde mening.
Schakel JavaScript uit. Bijvoorbeeld in de instellingen van je browser, about:config, of in je adblocker extensie.
pi_218072224
quote:

[..]
Wanneer één van de partijen toegeeft. Drie jaar geleden zeiden we al dat dit een attritieoorlog zou worden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218073705
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 12:24 schreef oheng het volgende:

[..]
Schakel JavaScript uit. Bijvoorbeeld in de instellingen van je browser, about:config, of in je adblocker extensie.
Ik heb het uiteindelijk gelezen via Archive.org. Kwestie van kopiëren van de link ik moet dan een andere app openen op mijn telefoon en daar kan ik hem openen. Neemt niet weg dat zo'n linkdumpje naar een betaald artikel zonder toelichting/ mening ik vind het altijd wat vreemd/ makkelijk. Idealer zou zijn om even een samenvatting te delen of de inhoud te kopiëren/ plakken etc etc..

Anyway ik heb genoeg gemopperd, mijn punt is duidelijk :P en ik heb iets terug al mijn reactie gegeven over de inhoud van het artikel.
pi_218073720
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 12:38 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wanneer één van de partijen toegeeft. Drie jaar geleden zeiden we al dat dit een attritieoorlog zou worden.
En met de NAVO norm naar 5% ( ben benieuwd welke landen dit echt gaan/ kunnen doen) zal de uithoudingsoorlog nog wel een stuk langer duren. Achja zij maar zo dat houdt dat Russische leger tenminste op "relatief" grote afstand van Nederland.
pi_218073945
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 15:15 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
En met de NAVO norm naar 5% ( ben benieuwd welke landen dit echt gaan/ kunnen doen) zal de uithoudingsoorlog nog wel een stuk langer duren. Achja zij maar zo dat houdt dat Russische leger tenminste op "relatief" grote afstand van Nederland.
De schermutselingen tussen Iran en Israël heb getoond dat je elkaar flink schade kunt berokkenen zonder dat er ook naar 1 groen mannetje jouw grens oversteekt.

En naar ik begrepen heb is de hoeveelheid luchtverdedigingswapens en -munitie in Europa heel erg ondermaats.

En dan kan een vijand jou vrij makkelijk op de knieën krijgen, als zij maar genoeg raketten en drones bouwen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 29 juni 2025 @ 15:31:23 #17
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_218074022
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 15:26 schreef StateOfMind het volgende:

En naar ik begrepen heb is de hoeveelheid luchtverdedigingswapens en -munitie in Europa heel erg ondermaats.
Geen hoeveelheid gaat uitmaken. Je hebt em vast wel langs zien komen: kill the archer, not the arrow.
&lt;signature here&gt;.
pi_218074566
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 15:26 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
De schermutselingen tussen Iran en Israël heb getoond dat je elkaar flink schade kunt berokkenen zonder dat er ook naar 1 groen mannetje jouw grens oversteekt.

En dan kan een vijand jou vrij makkelijk op de knieën krijgen, als zij maar genoeg raketten en drones bouwen.
THAAD spul van de VS was er al voor 20% doorheen meende ik gelezen te hebben, wat Israel had gekregen. Dus als je gewoon echt heel flink wat spul bouwt om het zo lang mogelijk vol te houden dan ben je zo door de AD heen. Je ziet nu eigenlijk ook al wel dat Rusland er voor 50% doorheen komt. Denk dat dat de tactiek van Rusland op dit moment ook is, want ze produceren echt gigantische aantallen Iskanders en drones de laatste week.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218074764
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 11:48 schreef Haags het volgende:

[..]
Maar wat was die navo top geweldig he!!!
Ja voor ons, we hadden nooit Oekraïne moeten steunen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_218075770
twitter

We gaan het zien...
  zondag 29 juni 2025 @ 18:14:23 #21
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_218075786
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 16:21 schreef halfway het volgende:

[..]
We hadden meteen navo troepen Oekraïne in moeten sturen
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Forum Admin zondag 29 juni 2025 @ 18:24:49 #22
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218075858
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 16:21 schreef halfway het volgende:

[..]
Nee we hadden moeten toekijken hoe Rusland een ander land verkrachtte.

In onze achtertuin.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Overall beste user 2022 zondag 29 juni 2025 @ 18:47:52 #23
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_218076075
quote:

[..]
Vraag het aan Poetin.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_218076153
Één groot blok vormen tegen Rusland. Het is volkomen duidelijk wie zich in dit conflict als een valse slang loopt te gedragen. Zachte heelmeesters maken stinkende, in dit geval Russische, wonden.
pi_218076167
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 16:05 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
THAAD spul van de VS was er al voor 20% doorheen meende ik gelezen te hebben, wat Israel had gekregen. Dus als je gewoon echt heel flink wat spul bouwt om het zo lang mogelijk vol te houden dan ben je zo door de AD heen. Je ziet nu eigenlijk ook al wel dat Rusland er voor 50% doorheen komt. Denk dat dat de tactiek van Rusland op dit moment ook is, want ze produceren echt gigantische aantallen Iskanders en drones de laatste week.
Volgens Rusland. Deel die aantallen maar door de helft dan. Op zijn minst.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')