SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juni 2025 07:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Precies. FREE PALESTINE en FUCK UKRAINE. Ze zien hun eigen hypocrisie niet eens.
Fucking Hell, hoe lang moet die waanzin daar nog doorgaan?quote:Op zondag 29 juni 2025 09:59 schreef heywoodu het volgende:
Grote Russische aanval gedurende de nacht, Oekraïnse F-16 neergestort en piloot omgekomen.
https://nos.nl/collectie/(...)log-f-16-neergestort
Tja, Poetin lijkt weinig zin te hebben om met (realistische) opties te komen om de boel te stoppen, wat hij nog altijd het makkelijkst kan doen nadat hij het ook gestart is.quote:Op zondag 29 juni 2025 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fucking Hell, hoe lang moet die waanzin daar nog doorgaan?
Poetin stopt niet meer. De militaire steun voor Oekraïne is geremd. Amerika wil niet meer en Europa heeft niet veel te bieden.quote:Op zondag 29 juni 2025 10:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, Poetin lijkt weinig zin te hebben om met (realistische) opties te komen om de boel te stoppen, wat hij nog altijd het makkelijkst kan doen nadat hij het ook gestart is.
De geschiedenis wijst al decennia uit dat Rusland tegemoet komen in haar agressie net voor vrede zorgt. Die bepaalde groep is of naïef of ziet het geweld van Rusland liever doorgaan en verpakt dit.quote:Op zondag 29 juni 2025 10:32 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Poetin stopt niet meer. De militaire steun voor Oekraïne is geremd. Amerika wil niet meer en Europa heeft niet veel te bieden.
Een bepaalde groep heeft steeds geroepen dat dit de weg naar vrede zou zijn. Maar we zien nu wat het gevolg is: Rusland gaat er alleen maar harder in.
Lekker hoor zon linkdump van een artikel achter een betaalde muur. Zonder toegevoegde mening.quote:Op zondag 29 juni 2025 10:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)an-ze-dood~a5c573b1/
Maar wat was die navo top geweldig he!!!quote:Op zondag 29 juni 2025 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schakel JavaScript uit. Bijvoorbeeld in de instellingen van je browser, about:config, of in je adblocker extensie.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:47 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Lekker hoor zon linkdump van een artikel achter een betaalde muur. Zonder toegevoegde mening.
Wanneer één van de partijen toegeeft. Drie jaar geleden zeiden we al dat dit een attritieoorlog zou worden.quote:Op zondag 29 juni 2025 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb het uiteindelijk gelezen via Archive.org. Kwestie van kopiëren van de link ik moet dan een andere app openen op mijn telefoon en daar kan ik hem openen. Neemt niet weg dat zo'n linkdumpje naar een betaald artikel zonder toelichting/ mening ik vind het altijd wat vreemd/ makkelijk. Idealer zou zijn om even een samenvatting te delen of de inhoud te kopiëren/ plakken etc etc..quote:Op zondag 29 juni 2025 12:24 schreef oheng het volgende:
[..]
Schakel JavaScript uit. Bijvoorbeeld in de instellingen van je browser, about:config, of in je adblocker extensie.
En met de NAVO norm naar 5% ( ben benieuwd welke landen dit echt gaan/ kunnen doen) zal de uithoudingsoorlog nog wel een stuk langer duren. Achja zij maar zo dat houdt dat Russische leger tenminste op "relatief" grote afstand van Nederland.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wanneer één van de partijen toegeeft. Drie jaar geleden zeiden we al dat dit een attritieoorlog zou worden.
De schermutselingen tussen Iran en Israël heb getoond dat je elkaar flink schade kunt berokkenen zonder dat er ook naar 1 groen mannetje jouw grens oversteekt.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:15 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
En met de NAVO norm naar 5% ( ben benieuwd welke landen dit echt gaan/ kunnen doen) zal de uithoudingsoorlog nog wel een stuk langer duren. Achja zij maar zo dat houdt dat Russische leger tenminste op "relatief" grote afstand van Nederland.
Geen hoeveelheid gaat uitmaken. Je hebt em vast wel langs zien komen: kill the archer, not the arrow.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:26 schreef StateOfMind het volgende:
En naar ik begrepen heb is de hoeveelheid luchtverdedigingswapens en -munitie in Europa heel erg ondermaats.
THAAD spul van de VS was er al voor 20% doorheen meende ik gelezen te hebben, wat Israel had gekregen. Dus als je gewoon echt heel flink wat spul bouwt om het zo lang mogelijk vol te houden dan ben je zo door de AD heen. Je ziet nu eigenlijk ook al wel dat Rusland er voor 50% doorheen komt. Denk dat dat de tactiek van Rusland op dit moment ook is, want ze produceren echt gigantische aantallen Iskanders en drones de laatste week.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De schermutselingen tussen Iran en Israël heb getoond dat je elkaar flink schade kunt berokkenen zonder dat er ook naar 1 groen mannetje jouw grens oversteekt.
En naar ik begrepen heb is de hoeveelheid luchtverdedigingswapens en -munitie in Europa heel erg ondermaats.
En dan kan een vijand jou vrij makkelijk op de knieën krijgen, als zij maar genoeg raketten en drones bouwen.
Ja voor ons, we hadden nooit Oekraïne moeten steunen.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar wat was die navo top geweldig he!!!
We hadden meteen navo troepen Oekraïne in moeten sturenquote:Op zondag 29 juni 2025 16:21 schreef halfway het volgende:
[..]
Ja voor ons, we hadden nooit Oekraïne moeten steunen.
Nee we hadden moeten toekijken hoe Rusland een ander land verkrachtte.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:21 schreef halfway het volgende:
[..]
Ja voor ons, we hadden nooit Oekraïne moeten steunen.
Vraag het aan Poetin.quote:Op zondag 29 juni 2025 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens Rusland. Deel die aantallen maar door de helft dan. Op zijn minst.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
THAAD spul van de VS was er al voor 20% doorheen meende ik gelezen te hebben, wat Israel had gekregen. Dus als je gewoon echt heel flink wat spul bouwt om het zo lang mogelijk vol te houden dan ben je zo door de AD heen. Je ziet nu eigenlijk ook al wel dat Rusland er voor 50% doorheen komt. Denk dat dat de tactiek van Rusland op dit moment ook is, want ze produceren echt gigantische aantallen Iskanders en drones de laatste week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |