abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219033335
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 01:08 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van BB waren prima, en beter dan vorig seizoen zelfs dus daar lag het wel of niet brengen van streams niet aan. Het is alleen extraatje wat het leuk maakt om het te volgen en net iets meer te zien van wat de uitzending niet haalt.
Idd, ik hoop echt dat er weer iets met streams komt, geeft veel meer dimensie. Bondgenoten is leuk, maar ik weet dat je als kijker gewoon veel gestuurd wordt door montage en je kan nooit echt goed een mening vormen omdat je maar een fractie te zien krijgt.
Leh-kùr
pi_219033337
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 00:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Je biedt streams aan maar toch ook weer niet. Als er al iets gebeurt qua ruzie of evt. spel gaat de boel op zwart. Mensen pikken dat niet meer en dat weet jij misschien beter dan ik dat de kijkcijfers van de tv uitzendingen nou niet zo denderend waren. BB is een achterhaald concept (in Nederland), tijd voor wat nieuws.
Ik stoorde me ook niet zoveel aan streamlocks hoor. Soms even klote, maar gewoon geaccepteerd dat het erbij hoort. En ik snap het ook wel omdat je bewoners ook een beetje moet beschermen en er wat betreft spellen ook nog wat moet zijn om naar de uitzendingen te kijken, omdat ze kijkcijfers nodig hebben natuurlijk. Vele malen beter dan dit soort programma’s zonder streams imo.
Leh-kùr
pi_219033381
Echt jammer. BB ( en FoK) hielp me altijd door mijn winterdip heen. Het laatste seizoen vond ik juist erg leuk, met terug gaan naar super basic. Leuk contrast met voorgaande seizoenen. Maar ik wist niet dat er echt geldgebrek achter zat. Door de mix Nederlanders / Belgen heb ik veel nieuwe Belgische woorden geleerd. De band die je krijgt met mensen die je niet kent en tegelijkertijd door en door leert kennen is ook bijzonder. Als ik mijn computer afsloot keek ik eerst even op de streams of iedereen rustig lag te slapen. Nu ja, wat ik al zei, echt jammer....
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 08:59:46 #254
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219033935
Nostalgie, en ook die filmpjes gaan binnenkort verdwijnen.
Heb er veel meer gepost, maar hier een aantal.
https://streamable.com/p9cjog
https://streamable.com/zwx4dh
https://streamable.com/597cf6
https://streamable.com/zrw8sb
https://streamable.com/r1ndj9
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:21:10 #255
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219034043
Die peperdure mislukking RTL Tonight mag blijven? Trekt minder kijkers dan BB deed.
pi_219034417
Dan kunnen ze trouwens ook wel officieel bekend maken wie nou de stem van Big Brother was de laatste seizoenen. Is dat raadsel ook definitief klaar :D
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219034889
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 09:21 schreef spapaars het volgende:
Die peperdure mislukking RTL Tonight mag blijven? Trekt minder kijkers dan BB deed.
Ja de idioterie, maar RTL Tonight vindt Peter van de Vorst urgenter dan een programma wat nagenoeg lijkt op andere talkshows en wat eigenlijk niet de taak is van RTL. En hij moest anders voor een nieuw seizoen hoogst persoonlijk er op toe gaan zien dat er echt wel woke-mensjes aan mee moesten doen, dat trok hij blijkbaar niet nog een seizoen...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219034895
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
Dan kunnen ze trouwens ook wel officieel bekend maken wie nou de stem van Big Brother was de laatste seizoenen. Is dat raadsel ook definitief klaar :D
Ja, dat zat ik me ook te bedenken, reveal him!
Allemaal cabaretteketet!
pi_219197156
Ik ga het missen!!! Alhoewel ik blijer zou worden van een nieuwe jaar van je leven. Dat was voor mij persoonlijk net iets echter dan bb. Maar goed de herinneringen blijven. 🤮
pi_219197516
Heel benieuwd wat RTL 5 hier nu in de plaats voor gaat zetten. Als het weer totaal wat anders is dus aangekochte meuk dan is dat bloedzonde. RTL heeft eens per jaar zo'n goedscorend format als Big Brother nodig wat dagelijks wordt uitgezonden. Je kunt niet het hele jaar door al die crime en human interest programmaatjes uitzenden, elke dag weer wat anders. De zender kwijnt helemaal weg en kun je er maar beter vanaf en al die andere programma's op RTL 4 plaatsen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219201662
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 16:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heb de bunker nooit gezien :o
Vond de Bunker heel leuk!
Vooral hier op FOK!
  Moderator woensdag 5 november 2025 @ 20:47:56 #262
388664 crew  Dotteke
pi_219201716
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2025 20:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Vond de Bunker heel leuk!
Vooral hier op FOK!
In die tijd was ik nog niet hier dan denk ik.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_219201862
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 20:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
In die tijd was ik nog niet hier dan denk ik.
Nee dat zou best kunnen. Maar voor mijn gevoel ben je hier al heel lang ;)
  Moderator woensdag 5 november 2025 @ 21:08:25 #264
388664 crew  Dotteke
pi_219201941
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 21:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Nee dat zou best kunnen. Maar voor mijn gevoel ben je hier al heel lang ;)
Ik zou in mijn profiel.moegen kijken hoelang weeg het zo niet eens _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_219202605
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 21:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik zou in mijn profiel.moegen kijken hoelang weeg het zo niet eens _O-
Heel lang en FOK! moet zuinig op je zijn ;)
pi_219202626
Gert en sly- ook twee die hier al zo lang zijn en allebei toppers ook nogeens _O_
pi_219304226
Nou, heb het uitzendschema gezien voor begin januari van RTL 5, alleen maar herhalingen van docu soaps en op vrijdag De Bevers, that's all. RTL 5 wordt zonder Big Brother wat een groot succes was voor RTL 5 gemarginaliseerd tot en met....Ondertussen blijft de concurrentie dik voor met De Bondgenoten bij SBS, die hebben het wel begrepen...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219601400
Rond deze tijd van het jaar zaten we ons te verkneukelen over een nieuw seizoen Big Brother wat aanstaande was. De bewoners werden bijna bekend, het nieuwe interieur vrijgegeven via de socials en werd 'the buzz' verder opgevoerd tot aan de start....Nu een groot gapend gat tussen begin januari en begin april. Wat een leegte zonder streams zal dat zijn. Ondertussen programmeert RTL alleen maar totaal niet boeiende programmaatjes elke dag van de week waar normaal gesproken BB uitgezonden werd. Hopelijk in 2027 of eerder al, een nieuw seizoen op een ander terrein wellicht....
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 29 december 2025 @ 01:36:40 #269
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219645939
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 15:04 schreef freaky40 het volgende:
Rond deze tijd van het jaar zaten we ons te verkneukelen over een nieuw seizoen Big Brother wat aanstaande was. De bewoners werden bijna bekend, het nieuwe interieur vrijgegeven via de socials en werd 'the buzz' verder opgevoerd tot aan de start....Nu een groot gapend gat tussen begin januari en begin april. Wat een leegte zonder streams zal dat zijn. Ondertussen programmeert RTL alleen maar totaal niet boeiende programmaatjes elke dag van de week waar normaal gesproken BB uitgezonden werd. Hopelijk in 2027 of eerder al, een nieuw seizoen op een ander terrein wellicht....
Desnoods weer ejvjl maar dan moeten ze een nieuwe loods maken.

Ik wil gewoon streams ;( vind het ook echt saai zo.. ;( en het gaf FOK! Ook altijd wel een boost
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_219646202
De Bondgenoten loopt prima en zal niet ingewisseld worden voor EJVJL dus zal er iets anders moeten komen met streams als De Bondgenoten zelf niet met streams blijft komen. Misschien iets voor NET 5 als LLDL stopt; Utopia weer nieuw leven in blazen of EJVJL inderdaad.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 29 december 2025 @ 02:16:07 #271
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219646236
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 02:10 schreef freaky40 het volgende:
De Bondgenoten loopt prima en zal niet ingewisseld worden voor EJVJL dus zal er iets anders moeten komen met streams als De Bondgenoten zelf niet met streams blijft komen. Misschien iets voor NET 5 als LLDL stopt; Utopia weer nieuw leven in blazen of EJVJL inderdaad.
Utopia mag ook ja :9
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')