Kwestie van willen inderdaad, zo moeilijk zal het allemaal ook niet zijn. Denk dat ze al gekozen hebben voor streamloze varianten met VIPS zoals Vals Spel, House of Villains en Pandora.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:29 schreef freaky40 het volgende:
Dan zal er een Nederlandse versie gemaakt moeten worden, er is zat plek te vinden in Nederland om iets op te bouwen en dat hoeft echt niet in de kosten te lopen waardoor je het zelf als RTL kunt opbrengen die kosten. Misschien wel een VIPS editie ofzo.
Ja maar wat mankeert er in enen aan het huis, ze moeten niet zo gierig wezen. Dan maar wat minder geld naar the Voice toequote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:52 schreef freaky40 het volgende:
Belachelijk allemaal. Er kan gewoon een andere locatie gevonden worden hoor, als dat de reden is dat het ook volgend jaar niet te zien zal zijn.
Had je BB ook leuk gevonden zonder fok? Persoonlijk vind ik BB al jaren rete saai maar het forum en er over klagen en lullen maakt het wel aantrekkelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik mis BB we zaten anders nu gezellig in het forum. Boehoe
Een zomer editie is ook wel leuk.. (waarom elke keer starten in januari..quote:Op vrijdag 16 januari 2026 14:50 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben zich bedacht denk ik. Let's go, BB 2026 komt eerder dan je denkt!
Ja maar wat mankeert er in enen aan het huis, ze moeten niet zo gierig wezen. Dan maar wat minder geld naar the Voice toequote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:52 schreef freaky40 het volgende:
Belachelijk allemaal. Er kan gewoon een andere locatie gevonden worden hoor, als dat de reden is dat het ook volgend jaar niet te zien zal zijn.
Ja hoor ik vind BB gewoon ook leuk. Ik moet zeggen dat ik het ook echt wel mis. En hier was een plus de communicatie enzquote:Op donderdag 15 januari 2026 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Had je BB ook leuk gevonden zonder fok? Persoonlijk vind ik BB al jaren rete saai maar het forum en er over klagen en lullen maakt het wel aantrekkelijk.
Ja met zwembad hahaquote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:57 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Een zomer editie is ook wel leuk.. (waarom elke keer starten in januari..
We mochten al weinig tot niets meer zien, als er iets gebeurde was er gelijk een SLquote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja maar wat mankeert er in enen aan het huis, ze moeten niet zo gierig wezen. Dan maar wat minder geld naar the Voice toe
En gewoon BB terug op TV
[..]
Ja hoor ik vind BB gewoon ook leuk. Ik moet zeggen dat ik het ook echt wel mis. En hier was een plus de communicatie enz![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |