SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik hou van likes
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Wauw k had een liedje in mijn hoofd
Ik pak mijn wandelplaylist
Ik zeg shuffle play
HIJ SPEELT DAT LIEDJEHey there sunshine lift my heart
Ff mijn goede anecdote naar over het slotje heen tillen hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja daar is hij nooit vrienden meer mee geworden
Gegeven moment kon ik in Duitsland spelen werdtie #woestboos
Toen ik zo oud was als jou jongen, vielen de moffen aan parachutes naar beneden!!!
EN JIJ LEKKER LEUK DOEN DAAR NU !?!?!?!?!?@
ok opaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
De synchroniteiten zijn insane op dit moment. Volgens mij staan alle planeten op een lijn of zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wauw k had een liedje in mijn hoofd
Ik pak mijn wandelplaylist
Ik zeg shuffle play
HIJ SPEELT DAT LIEDJE![]()
niemand hoeft te klikken ook he. maar ff over de vraag wat er nou aan de hand was in katwijk ging dat over
Do what you love, love what you do!![]()
Nieuwe maan is net geweest hequote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De synchroniteiten zijn insane op dit moment. Volgens mij staan alle planeten op een lijn of zo.
Heeft alles geresetHey there sunshine lift my heart
Dat zal het zijn geweest denk ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nieuwe maan is net geweest he
Heeft alles gereset![]()
Alles flex hier.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaat wel weer oke, was beetje uitgeput van de afgelopen tijd.
En daar? Alles flexibel?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik vraag me altijd af he, hoe denken jullie daar dan over? en weet mss niet t goeie topic om hele discussie over te voeren. maar denk in t kort kan t wel?Do what you love, love what you do!![]()
Geen meningHey there sunshine lift my heart
Nekschot. Voor iedereen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:04 schreef kree het volgende:
ik vraag me altijd af he, hoe denken jullie daar dan over? en weet mss niet t goeie topic om hele discussie over te voeren. maar denk in t kort kan t wel?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik heb er wel een mening over maar die staat in het goeie topicOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Zin van het leven topic?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:05 schreef sp3c het volgende:
Ik heb er wel een mening over maar die staat in het goeie topicHey there sunshine lift my heart
wijs antwoord. ok ik denk er beetje over dat we mss als katwijkers dan, want regering deed niks. er wel wat over mogen vinden. En goed het is niet dat we met de Katwijkse knokploeg wilde dat die mensen daar gewoon weg gingen omdat ze een dienst verstoorden. die veel vaker werd gehouden. niet alleen daar maar ook elders,.quote:
Katwijk wil dit gewoon niet. en goed er zullen vast wat klappen uitgedeeld zijn hier en daar. maar over het algemeen viel het wel mee. maarja dat krijg je dus als je dit soort dingen in katwijk wil verstoren. 10000 jongeren enzo. tegen je gelijk.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: