mooi kut, drie bierquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:11 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Sommigen van hen zaten verderop een biertje te drinken
voorlopig niet meer hoor .....quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
vandaag nog tomaten gekocht bij de supermarkt, waren in de aanbieding
Altijd nog beter dan die gifballen uit Spanjequote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Nederlandse tomaten zijn waterbommen.
Misschien zijn er een paar ontploftquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Nederlandse tomaten zijn waterbommen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Misschien zijn er een paar ontploft
Met als onderaannemers Hepie & Hepie en Bassie en Adriaanquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:07 schreef Hathor het volgende:
Door wie hebben ze die constructie laten bouwen? Peppi en Kokki?
En Buurman en Buurman. Ajeto!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met als onderaannemers Hepie & Hepie en Bassie en Adriaan
Als die kas uit 2015 is dan zal het eerder vervanging zijn van een van de doeken. Als je dan de trekdraden te strak spant wordt het een zooitje.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:45 schreef halfway het volgende:
Bij het plaatsen van een 2e energiescherm moeten de kruisschoren en balken aangepast worden. De motoren en atlasdraden van die schermen hebben een onnoemelijke trekkracht.
Dit is gewoon bij elkaar getrokken zoals een jaloezie
Ik denk dat de installateur even Apeldoorn moet bellen.
Picobello B.V. of ze hebben er zelf aan lopen hannesen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:07 schreef Hathor het volgende:
Door wie hebben ze die constructie laten bouwen? Peppi en Kokki?
Enige serieuze reactie in het hele topicquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:45 schreef halfway het volgende:
Bij het plaatsen van een 2e energiescherm moeten de kruisschoren en balken aangepast worden. De motoren en atlasdraden van die schermen hebben een onnoemelijke trekkracht.
Zal wat worden, want dan heb je de verzekeraar die ook vriendelijk bedankt om uit te betalen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:45 schreef halfway het volgende:
Hij verbouwde tomaten.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:37 schreef 111210 het volgende:
[..]
Zal wat worden, want dan heb je de verzekeraar die ook vriendelijk bedankt om uit te betalen.
Zowel die van de eigenaar als van de installateur,
Vervolgens kan die laatste dit natuurlijk nooit betalen, gaat failliet en dan kan de eigenaar ook naar zn centen fluiten en zit de eigenaar met de gebakken peren
Ja je hebt er altijd figuren bij die het moeten verpestenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Enige serieuze reactie in het hele topic
Nee ik niet, werk is een deel van mijn leven.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:53 schreef Discombobulate het volgende:
"Mensen huilen, etc."
Ik zou juist ontzettend blij zijn als het gebouw van mijn werkgever instort. Je moet immers toch gewoon doorbetaald krijgen of stopt dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |