Morgen is een nieuw boekjaar begonnen. 30 juni, de dag dat contracten standaard aflopen.quote:Op maandag 30 juni 2025 14:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zal hopelijk vandaag wel bekend worden, al is ie volgens mij nog even op vakantie na dat jeugd-EK
Mooi, goed om erbij te houden.quote:
Heel mooi. Gouden vent en prima speler.quote:
Ik geloof er niets van, daarom is het ook een clausule om nietsquote:Op maandag 30 juni 2025 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat invloed heeft gehad?
Ga je mond spoelen.quote:
Nooit gaat dat subsidieclubje van een middelmatige stofzuigerproducent in dat deprimerende oord op hetzelfde niveau komen als Ajax.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wil die op een lager niveau gaan afbouwen dan?
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nooit gaat dat subsidieclubje van een middelmatige stofzuigerproducent in dat deprimerende oord op hetzelfde niveau komen als Ajax.
Snapt iedere koeienvlaai of hoe jullie lokale variatie van de Bossche bol ook maar mag heten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bespeur nog enige mate van frustratie over het afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nooit gaat dat subsidieclubje van een middelmatige stofzuigerproducent in dat deprimerende oord op hetzelfde niveau komen als Ajax.
Snapt iedere koeienvlaai of hoe jullie lokale variatie van de Bossche bol ook maar mag heten.
Gelukkig maar. Ik zou mij diep, diep schamen als PSV ooit zo diep zou zakken in niveau.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |