Persoonlijke voorkeur nuttig voor de bank maar verder niet rouwig als je die lozen kan. Zal ook wel het meeste salaris vangen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom Akpom niet erbij? Die heeft het zo nu en dan, als hij echt spits mag zien, niet eens dramatisch gedaan.
Sosa heb ik nog heel weinig nuttigs zien doen
Funai Electronics, Gibson Electronics zijn een tijdje eigenaar van de audio en video tak geweest, nadat Gibson failliet ging heeft idd TP vision het overgenomen, maar de merknaam mogen houdenquote:Op woensdag 2 juli 2025 09:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Puur op licentie. Philips heeft geen huishoudelijke tak meer. Dit wordt allemaal gemaakt onder de paraplu van een Chinese investeerder en voorzien van een Philips naamplaatje.
Heeft echt niks meer met Philips te maken.
Van Mannsverk en Forbs weet ik het niet zo, maar sowieso blijft het een respectloze manier van doen die inderdaad het clubgevoel en de teamgeest niet ten goede zullen komen. Ook niet van de selectiespelers. Beter om ze heel duidelijk te maken dat ze 3de keus zijn, maar er gewoon bij houden zolang je ze toch betaalt. Zolang ze niet spelen wordt de kans dat er een club komt alleen maar kleiner.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Persoonlijke voorkeur nuttig voor de bank maar verder niet rouwig als je die lozen kan. Zal ook wel het meeste salaris vangen.
Sosa was in Duitsland een prima back met prima statistieken. Schat 'm persoonlijk hoger in dan Gaaei. Verder niet rouwig als hij vertrekt maar 'm helemaal geen kans geven slaat nergens op.
Mannsverk en Forbs zijn prima talenten, en ik mag hopen dat ze geen godsvermogen verdienen, om er bij te hebben.
Los daarvan of het terecht is het geen gespreid bedje voor een onervaren trainer om de teamgeest tot de grond af te breken.
Forbs kan niet voetballen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:29 schreef Wotte het volgende:
Blijf het wel bizar vinden dat je Sosa, Manssverk en Forbs niet een kans geeft.
Alsof je iets beters hebt lopen op linksbuiten bij de naar voren geschoven jeugdspelers. Onbegrijpelijke keuze tenzij die jongen drie miljoen euro verdiend.quote:
Edvardsen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alsof je iets beters hebt lopen op linksbuiten bij de naar voren geschoven jeugdspelers. Onbegrijpelijke keuze tenzij die jongen drie miljoen euro verdiend.
Dan zou je met Godts, Edvardsen, Forbs, Berghuis, Traore en straks Moro. De vleugelspelers goed bezet hebben met diverse types.
Wie breng je als er ruimtes liggen?
Ik ben geen groot fan maar het zijn allemaal wat dezelfde soort dribbelaars.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Edvardsen.
Forbs is snel genoeg om de bal te halen, alleen daarna doet hij er niets mee
quote:
Ha ha !!........................quote:
Wat mot je?quote:
quote:
Vertel, vanwaar je stuiptrekkende infantiele lach.quote:
ik vermoed omdat forbs er echt niks van kanquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel, vanwaar je stuiptrekkende infantiele lach.
Hou op hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mannsverk en Forbs zijn prima talenten
Mannsverk speelde aantal wedstrijden best aardig. Ook een aantal verschrikkelijk.quote:
Veel te hoge salarissen (door die CL-bonus van Mislinrat) om een gokje te wagen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:29 schreef Wotte het volgende:
Blijf het wel bizar vinden dat je Sosa, Manssverk en Forbs niet een kans geeft.
Mannsverk is beter dan Forbs, dat kan ik je geven. Beide zijn onderkant Eredivisie niveau, en bij Forbs twijfel ik of hij dat aankan.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mannsverk speelde aantal wedstrijden best aardig. Ook een aantal verschrikkelijk.
Hij loopt niet mooi
Moeten alleen stoppen met spelers verkopen aan twente, smerige clubquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hlynsson op weg naar Twente schijnt. Mooi, hopelijk kan hij daar meer gaan spelen. Sympathieke vent.
En zonder parkeerplaats, kleedkamer 1 en met beperkte fysio verdient hij dat niet? Mij lijkt het handig om spelers die je wilt verkopen goed fit te houden. Dat ze op het 3de plan zitten kan je ze ook binnen de selectie wel duidelijk maken.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Veel te hoge salarissen (door die CL-bonus van Mislinrat) om een gokje te wagen.
Sosa bijvoorbeeld schijnt 3 miljoen te gaan verdienen.
En tevens weet je nu al dat meneer Hlynsson een goal of assist tegen ons gaat afleveren; maar we moeten van spelers en salaris af, dus wat mij betreft helemaal prima als ie daar zijn geluk gaat beproeven.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeten alleen stoppen met spelers verkopen aan twente, smerige club
Ik vraag me vooral af waarom Twente maar mislukte Ajacieden blijft kopen, want die mislukken ook iedere keer bij henzelf.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeten alleen stoppen met spelers verkopen aan twente, smerige club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |