Nice, dat kunnen die Duitsers wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier ook al verschillende soorten worst in de vriezer liggen.
Kan je me iets meer details appen? Uit je mysterieuze manier van schrijven maak ik op dat je het geheim wilt houden en er een Grootse Onthulling van wilt makenquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:36 schreef fietsie het volgende:
Ik heb een idee voor een vleesgerecht (en de supplies) en een idee voor een groentegerecht (waarvoor ik de ingredienten deze week ga zoeken).
Breng verder nog wel eea mee.(Ik verwacht dat er nog Duitse bloedsinaasappelradler 'over' is zaterdag).
Uitdaging is denk ik 'het vuur'; ik zal m'n prep zo proberen te doen dat ik minimaal tot geen BBQ-rooster-tijd van @:JFlip nodig heb.
Het lukt me niet een fullsize bbq mee te nemen dit keer, ik kan eventueel wel een ieniemienie micro BBQ-tje voor warmhouddoeleinden inladen?
Oh das lekker bierrrrquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:39 schreef borisz het volgende:
Ik neem nog wel wat Skuumkoppe mee. Niet helemaal weizen. Maar wel altijd lekker.
Schaal heb ik hoor. Je bekers zijn welkom.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:
@:lucky_strike ik heb nog een stuk op 10 plastic wegwerp bekers. De bordjes zijn nog zoek![]()
Moet ik ook een slaschaal meenemen of heb jij die?
Hier zorgde de zoektocht naar de borden wel voor een opgeruimde keukenladequote:Op zondag 3 augustus 2025 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Schaal heb ik hoor. Je bekers zijn welkom.
Ik heb vandaag nog wel een brainwave over de borden gehad maar die leverde niets op helaas.
Kartonnen wegwerpbordjes kosten geen drol.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vandaag nog wel een brainwave over de borden gehad maar die leverde niets op helaas.
Hier voor een opgeruimde bijbijkeukenquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier zorgde de zoektocht naar de borden wel voor een opgeruimde keukenlade
Zeker. Maar dat eet zo kut.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Kartonnen wegwerpbordjes kosten geen drol.
https://www.hema.nl/koken(...)ubE-5HBoC0ngQAvD_BwE
Ieder nadeel….quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier voor een opgeruimde bijbijkeuken
[..]
Zeker. Maar dat eet zo kut.
Ik ben ook gaan kijken, dacht dat ik die ook nog had, maar niet dus (tenminste waar ze zouden moeten zijn)quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:12 schreef AnneX het volgende:
Had ik eerder niet eens van die borden met 3 vakken meegenomen?
Een stuk of zes. Grijs herinner ik mij. Van de rommelmarkt voor de deur.
Ging zojuist op zoek naar 2 van die borden. Niet op de borden plank in het dressoir.
Ook niet in de kasten in het magazijn.
Wèl een blikje Bonduelle. Doperwtjes 😂😂 😂
Ja, je had een hele stapel oude borden van de rommelmarkt meegenomen. Die bewaar ik al die jaren voor als we een grote groep hebben. Maar ze zijn gewoon verdwenenquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:12 schreef AnneX het volgende:
Ging zojuist op zoek naar 2 van die borden. Niet op de borden plank in het dressoir.
NEEEEquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:12 schreef AnneX het volgende:
Waarschijnlijk komen ze 10 augustus tevoorschijnquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, je had een hele stapel oude borden van de rommelmarkt meegenomen. Die bewaar ik al die jaren voor als we een grote groep hebben. Maar ze zijn gewoon verdwenen
Vorige keer heb ik iedereen ter plekke laten tikken ( met dank aan @Yinny die me dat leerde) dus dat wilde ik nu ook doen. Hoeft ook niet iedereen nummers uit te wisselen met me.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Is het een idee dat je vlaaitikkies stuurt?
Doe maar, scheelt drukte zaterdag (en je was me de vorige keer vergeten, dat wil ik niet weerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik iedereen ter plekke laten tikken ( met dank aan @:yinny die me dat leerde) dus dat wilde ik nu ook doen. Hoeft ook niet iedereen nummers uit te wisselen met me.
Jouw nummer heb ik natuurlijk al dus tikkie kun je krijgen
Komt dan wel na zaterdag, als ik de bon heb.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Doe maar, scheelt drukte zaterdag (en je was me de vorige keer vergeten, dat wil ik niet weer)
.. zei de haan tegen de hennenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |