Amerikaans + vele Nederlandse, Belgische (Croky!) alternatieven: kan dus prima geboycot worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:53 schreef CarbonC het volgende:
Wokkels en Bugles uit schappen om gezondheidsrisico
[..] PepsiCo [..]
Da's wel duidelijk dan.quote:Na uitgebreid onderzoek NFI: geen cannabis aangetroffen in Haribo-snoepjes
Het schijnt dat je er terminale kanker van gaat veinzen...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:02 schreef the-eye het volgende:
Er zal toch wel iemand zijn die al zo'n zak heeft opgegeten zodat we effe weten wat de effecten zijn?
quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:14 schreef Mikeytt het volgende:
Bohh, echt lekker!!! Optimel (wel de limoen variant)
En dan Bugles naturel erin dippen!
Dit gaat je vast een ban kosten want dit mag je niet zeggen hé! (Lol)quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:18 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Het schijnt dat je er terminale kanker van gaat veinzen...
[..]
Dat lijkt mij geen gezondheidsrisico.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:53 schreef CarbonC het volgende:
Medewerker heeft zijn ballen geleegd over de lopende band?
Poep topicquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:59 schreef tjoptjop het volgende:
De fuck is dat nou weer voor bewust vage omschrijving?
Iets zegt me dat het iets heel goors is
Alvast RIPquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:10 schreef oheng het volgende:
Volgens mij weet ik wat het probleem is.
Ik heb net 17 zakken bugels opgeten, en ik ben nu blind aan 1 oog, en mijn haar begint uit te vallen.
Minerale olie mogelijk afkomstig van smering van productiemachines.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:06 schreef Discombobulate het volgende:
Nu ben ik juist benieuwd naar wat er in zit en dan zeggen ze dat niet...
De moeite doen om geld terug te vragen van een zakje chips...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:54 schreef Filosoofert het volgende:
Normaal breng je die toch gewoon terug naar de winkel?
Wij hadden er ook een (komt super dichtbij zo) en moesten wat nummers invullen op de website, we moeten wachten op bericht van de fabrikant staat er nu.
Gelukkig hebben alleen mijn kinderen ervan gegeten
Nou dat nog niet eens, was eerder benieuwd naar de reden van de terugroepactiequote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:04 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
De moeite doen om geld terug te vragen van een zakje chips...
Wat een armoede.
Het staat er gewoon hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:46 schreef halfway het volgende:
En dit komt dan in het nieuws en niet gemeld bij Nvwa??
https://www.nvwa.nl/onder(...)gheidswaarschuwingen
Onvoorstelbaar wat een gerommel met ons eten.
Nu wel jaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:22 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Het staat er gewoon hoor
https://www.nvwa.nl/docum(...)gles-en-lays-wokkels
Als een automonteur een keer z'n handen niet goed wast na een oliewissel dan krijgt hij/zij wss meer olie binnen dan via zo'n zak Wokkels.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:46 schreef halfway het volgende:
En dit komt dan in het nieuws en niet gemeld bij Nvwa??
https://www.nvwa.nl/onder(...)gheidswaarschuwingen
Onvoorstelbaar wat een gerommel met ons eten.
Top!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:54 schreef Filosoofert het volgende:
Normaal breng je die toch gewoon terug naar de winkel?
Wij hadden er ook een (komt super dichtbij zo) en moesten wat nummers invullen op de website, we moeten wachten op bericht van de fabrikant staat er nu.
Gelukkig hebben alleen mijn kinderen ervan gegeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |