abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218104022
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 20:08 schreef Wotte het volgende:

[..]
Jammer dat die statistieken site niet meer werkt @:Alaphilippe_ anders had ik 'm om de oren geslagen.
Doet het weer. Wat wil je weten?
  woensdag 2 juli 2025 @ 20:30:06 #202
378023 Wotte
wotte!?
pi_218104080
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 20:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Doet het weer. Wat wil je weten?
Of hij bovengemiddeld veel passes naar voren doet.
pi_218104120
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 20:30 schreef Wotte het volgende:

[..]
Per 90 minuten
1. Veerman 14
2. Boscagli 12,7 transfer gemaakt
3. Ledezma 8,89 transfer gemaakt
4. Henderson 8,70
..
9. Lang 7,05

Op basis van spelers die 1/3e van alle Eredivisieminuten hebben gemaakt :)
pi_218104233
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:59 schreef CR7 het volgende:

[..]
Denk dat de jury ook door heeft dat de selectie van PSV niet zo toplevel is als werd gedacht.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 20:02 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
De prestatie van Simonis was veel knapper dan het cadeau gekregen kampioenschap met een toplevel selectie die Bosz had.
Hier gaat wat mis.
pi_218104238
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 20:30 schreef Wotte het volgende:

[..]
Als je dat na 4 jaar nog niet hebt gezien dan gaat de website met statistiekjes je ook niet redden vrees ik.
pi_218104387
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:08 schreef Wotte het volgende:

[..]
Die gaan jullie ontzettend missen.
Nope.
pi_218104418
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:56 schreef Coco het volgende:

[..]
Nee, dan zou het Simonis zijn.
Die had em ook kunnen winnen. Maar de ajacieden vergeten voor het gemak (of ze willen het vergeten) dat PSV dood en begraven was, ze waren het kampioenschap al aan het vieren:

Bekijk deze YouTube-video

Dat kampioenmaker Bosz vervolgens 8 lastige wedstrijd oprij weet te winnen en alsnog de titel binnenhaalt is een toplevel prestatie.
Dan verdien je de prijs als trainer van het jaar, want uiteindelijk gaat om de landstitel. Simonis is een mooie nummer 2.
pi_218104423
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 20:44 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Als je dat na 4 jaar nog niet hebt gezien dan gaat de website met statistiekjes je ook niet redden vrees ik.
Ik vind het niet zo'n interessante statistiek. Als je daarmee de ploeg aan het voetballen krijgt ok. Maar bij Boscagli leverde het minstens zo vaak gevaar op bij de eigen goal als er weer eens een onderschepping was. Met name op CL niveau vind ik dat hij vaker een stoorzender was dan de ploeg beter maakte.

Tegen FC Bal op het Dak zal het vast prima zijn gegaan, maar ja...
pi_218104467
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik vind het niet zo'n interessante statistiek. Als je daarmee de ploeg aan het voetballen krijgt ok. Maar bij Boscagli leverde het minstens zo vaak gevaar op bij de eigen goal als er weer eens een onderschepping was. Met name op CL niveau vind ik dat hij vaker een stoorzender was dan de ploeg beter maakte.

Tegen FC Bal op het Dak zal het vast prima zijn gegaan, maar ja...
Ieder zijn visie maar ik vond het voor PSV een geweldige speler. Verdedigend niet de beste van de Eredivisie, maar voetballend ongeëvenaard; alsof je een centrale middenvelder in je verdediging had staan. Voor mij iemand die je (zowel qua persoonlijkheid als qua spel) niet makkelijk gaat vervangen.
pi_218104505
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:10 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ieder zijn visie maar ik vond het voor PSV een geweldige speler. Verdedigend niet de beste van de Eredivisie, maar voetballend ongeëvenaard; alsof je een centrale middenvelder in je verdediging had staan. Voor mij iemand die je (zowel qua persoonlijkheid als qua spel) niet makkelijk gaat vervangen.
Het punt is dat je met hem veel te kwetsbaar bent als het er echt om gaat. Geen fan.

Vorig seizoen heeft hij op zichzelf redelijk gepresteerd. Dit seizoen was het weer ouderwets billenknijpen.
pi_218104586
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:02 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Die had em ook kunnen winnen. Maar de ajacieden vergeten voor het gemak (of ze willen het vergeten) dat PSV dood en begraven was, ze waren het kampioenschap al aan het vieren:

Bekijk deze YouTube-video

Dat kampioenmaker Bosz vervolgens 8 lastige wedstrijd oprij weet te winnen en alsnog de titel binnenhaalt is een toplevel prestatie.
Dan verdien je de prijs als trainer van het jaar, want uiteindelijk gaat om de landstitel. Simonis is een mooie nummer 2.
_O-

Verder prima dat hij wint hoor maar dat eindschot van 8x winnen oprij als iets positiefs verwoorden is echt van ongekende klasse.
pi_218105880
Diogo Luna van team USA zou een mooie vervanger zijn voor Tillman : https://www.transfermarkt.nl/diego-luna/profil/spieler/880626

Staat goed te spelen op de gold cup

quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:21 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
_O-

Verder prima dat hij wint hoor maar dat eindschot van 8x winnen oprij als iets positiefs verwoorden is echt van ongekende klasse.
Een comeback van die orde is nog nooit vertoond in de Eredivisie.
pi_218106285
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 03:07 schreef PSVCL het volgende:
Diogo Luna van team USA zou een mooie vervanger zijn voor Tillman : https://www.transfermarkt.nl/diego-luna/profil/spieler/880626

[..]
Met dank aan de ongekende meltdown van Ajax ja.
pi_218106597
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 20:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Per 90 minuten
1. Veerman 14
2. Boscagli 12,7 transfer gemaakt
3. Ledezma 8,89 transfer gemaakt
4. Henderson 8,70
..
9. Lang 7,05

Op basis van spelers die 1/3e van alle Eredivisieminuten hebben gemaakt :)
Cruciaal in de opbouw. Gaan we niet missen.
pi_218107469
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 07:40 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Met dank aan de ongekende meltdown van Ajax ja.
Die weer plaats vond met dank aan de meltdown van PSV. Uiteindelijk worden de prijzen na 34 wedstrijden verdeelt en daar kwam PSV als beste uit :) Volgend seizoen nieuwe ronde nieuwe kansen.
pi_218107486
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 03:07 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Goed spelertje inderdaad! Viel mij ook al positief op. Al geloof ik niet dat we dit seizoen als in staat gaan zijn om Tillman goed op te vangen.. weergaloze speler vond ik dat.

Verder vind ik het wel angstvallig stil rondom PSV qua transfers en dan met name de inkomende variant. Al moet ik ook eerlijk zeggen dat snel handelen ook niet altijd goed hoeft te zijn.. ik zet wel behoorlijk mijn vraagtekens bij de komst van jongens als Valente, Meijer en Steijn. Dat is wel heel veel middelmaat voor behoorlijk wat knaken.

Kijken waar PSV mee aan komt zetten :)
  donderdag 3 juli 2025 @ 10:07:41 #217
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218107530
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:02 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Goed spelertje inderdaad! Viel mij ook al positief op. Al geloof ik niet dat we dit seizoen als in staat gaan zijn om Tillman goed op te vangen.. weergaloze speler vond ik dat.

Verder vind ik het wel angstvallig stil rondom PSV qua transfers en dan met name de inkomende variant. Al moet ik ook eerlijk zeggen dat snel handelen ook niet altijd goed hoeft te zijn.. ik zet wel behoorlijk mijn vraagtekens bij de komst van jongens als Valente, Meijer en Steijn. Dat is wel heel veel middelmaat voor behoorlijk wat knaken.

Earnie heeft de slowcooker aangeslingerd.

Het blijft behoorlijk stil inderdaad. Als dalijk de Tillman en Lang deals kogeltje rond zijn zal er hopelijk wel schot in de zaak komen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_218108946
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:02 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Steijn had ik toch wel graag naar PSV zien komen. Niet dat hij Tillman Kam vervangen, maar dat vind ik toch wel een zeer aardige voetballer.

Alleen die binnenlandse bedragen schieten wel de lucht in, inderdaad.
pi_218109221
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 12:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Steijn had ik toch wel graag naar PSV zien komen. Niet dat hij Tillman Kam vervangen, maar dat vind ik toch wel een zeer aardige voetballer.

Alleen die binnenlandse bedragen schieten wel de lucht in, inderdaad.
Ik vind Steijn juist een ontzettend matige voetballer maar een onwijs goede afmaker. Steijn is bij Twente de eerste die verzuipt als het niveau een beetje omhoog gaat, maar als je er 25 in een seizoen maakt dan is de rest niet echt relevant natuurlijk (en terecht). Ik vraag me alleen af of hij er bij Feyenoord ook zoveel gaat maken.

Beetje het verhaal Gimenez: te weinig specifieke kwaliteiten om je te kunnen onderscheiden. Bij Twente is dat dan voldoende maar een stapje hoger ga je kopje onder.
pi_218109989
Ik vind het veelzeggend dat hij bij Twente ook te discussie stond. Was geen speler die je automatisch in de basis invulde.

Veel gescoord, dat wel. Maar bij Feyenoord kan dat wel eens enorm gaan tegenvallen.

Sowieso te licht voor een Nederlandse topclub, dus niet geschikt voor PSV.
pi_218110783
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 14:12 schreef VEM2012 het volgende:
Ik vind het veelzeggend dat hij bij Twente ook te discussie stond. Was geen speler die je automatisch in de basis invulde.

Veel gescoord, dat wel. Maar bij Feyenoord kan dat wel eens enorm gaan tegenvallen.

Sowieso te licht voor een Nederlandse topclub, dus niet geschikt voor PSV.
Het is een beetje een Guus Til, maar dan vind ik Steijn toch wel een pak beter aan de bal hoor.
pi_218111267
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 15:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is een beetje een Guus Til, maar dan vind ik Steijn toch wel een pak beter aan de bal hoor.
Til heeft andere kwaliteiten, dat is waar. Ik denk dat op Europees niveau je meer aan Til hebt.
  donderdag 3 juli 2025 @ 16:58:32 #223
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218111294
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Til heeft andere kwaliteiten, dat is waar. Ik denk dat op Europees niveau je meer aan Til hebt.
Hou toch op, Til heb je wat aan tegen Heracles etc., dat is geen Europees niveau
pi_218111481
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:58 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hou toch op, Til heb je wat aan tegen Heracles etc., dat is geen Europees niveau
Het is zeker niet de beste speler van PSV. Maar ik denk dat Steijn op dat niveau volledig door de mand zakt, waar Til tenminste veel vuile meters maakt.

Er zijn nu eenmaal spelers waar je geen reet aan hebt als ze niet aanvallend hun stempel kunnen drukken. Veerman bijvoorbeeld. Ik vind Steijn ook zo'n type en ik denk dat hij daarom ook niet onomstreden was bij een subtoppertje in Nederland en de bondscoach het ook niet in hem ziet zitten.
  donderdag 3 juli 2025 @ 17:24:58 #225
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218111517
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is zeker niet de beste speler van PSV. Maar ik denk dat Steijn op dat niveau volledig door de mand zakt, waar Til tenminste veel vuile meters maakt.

Er zijn nu eenmaal spelers waar je geen reet aan hebt als ze niet aanvallend hun stempel kunnen drukken. Veerman bijvoorbeeld. Ik vind Steijn ook zo'n type en ik denk dat hij daarom ook niet onomstreden was bij een subtoppertje in Nederland en de bondscoach het ook niet in hem ziet zitten.
Van Til weten we dat het nooit echt meer gaat worden, je weet wat je eraan hebt, een hardwerkende draver die z'n goaltjes meepikt. Steijn is een stuk jonger, dus om bij voorbaat al te stellen dat het niks wordt op een hoger niveau vind ik wat te vroeg, we gaan het zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')