Deze Marco Kapteijns heeft dezelfde profielfoto als Jeroen Kapteijns. Daarnaast schreef hij een 2 weken terug ook dat Hartman naar PSV ging.quote:
Ik heb geen Twitter meer, maar zag dat die instagram account ook maar 1 volger heeft, dus lijkt me nepzooi.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Deze Marco Kapteijns heeft dezelfde profielfoto als Jeroen Kapteijns. Daarnaast schreef hij een 2 weken terug ook dat Hartman naar PSV ging.
30.5 hier in de kamer, maar goed morgen even uitrusten op kantoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het blijft kankerheet.
Thuis nu 26.8, maar ik ben op kantoor met lekker 22. Dadelijk naar de auto die in de fucking zon staat te bakken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
30.5 hier in de kamer, maar goed morgen even uitrusten op kantoor.
Dat had ik gister ook ja, auto hele dag op een parkeerplaats in de zon. Lekker 40+ daarbinnen eind vd middag.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Thuis nu 26.8, maar ik ben op kantoor met lekker 22. Dadelijk naar de auto die in de fucking zon staat te bakken.
De beste man bestaat niet. Het is een hoax.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:21 schreef Haringkop het volgende:
Denk je met Noa Lang de bodem qua intelligentie wel te hebben bereikt, komt Jaylandro Druivensuiker.
Knap werk, PSV!
Dat laatste mag ik hopen. Niet dat ze straks moeten scharrelen tussen wat nog vrij is. Ik zou me ook niet zo laten gijzelen door de Jong. Hij zou toch al plaats moeten maken voor Pepi.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:19 schreef ISVV het volgende:
Luuk, wees nou eens een vent en hak de knoop definitief door.
Ga er vanuit dat PSV al door aan het schakelen is.
Nou is de Jong wel een speler die je er graag bij hebt als 2de man denk ik. Gaat lastig worden om voor een normaal bedrag (laat staan transfervrij) iemand met zijn kwaliteiten te vinden. Snap opzich wel dat ze op hem wachten, portemonnee voor een 2de spits trekken kan altijd nog.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat laatste mag ik hopen. Niet dat ze straks moeten scharrelen tussen wat nog vrij is. Ik zou me ook niet zo laten gijzelen door de Jong. Hij zou toch al plaats moeten maken voor Pepi.
Ik weet nu al dat je over twee maanden gaat lopen zeiken dat ze 'eerder door hadden moeten schakelen' of 'ze hadden de Jong moeten vervangen want dit kan echt niet meer'.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou is de Jong wel een speler die je er graag bij hebt als 2de man denk ik. Gaat lastig worden om voor een normaal bedrag (laat staan transfervrij) iemand met zijn kwaliteiten te vinden. Snap opzich wel dat ze op hem wachten, portemonnee voor een 2de spits trekken kan altijd nog.
Ik zou De Jong duidelijk maken dat het klaar is voor PSV en dat hij mag gaan solliciteren bij FC Twente ofzo. Wat moet je nou met een speler die niet bij jou wil spelen maar vooral aan het loeren is op een andere deal.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:19 schreef ISVV het volgende:
Luuk, wees nou eens een vent en hak de knoop definitief door.
Ga er vanuit dat PSV al door aan het schakelen is.
Je bent een beetje negatief maat. Echt hakken om het hakkenquote:Op woensdag 2 juli 2025 09:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat je over twee maanden gaat lopen zeiken dat ze 'eerder door hadden moeten schakelen' of 'ze hadden de Jong moeten vervangen want dit kan echt niet meer'.
Wiequote:Op woensdag 2 juli 2025 08:50 schreef Wereldgozer het volgende:
PSV mist een type Jaylandro
@:de_boswachter
Persoonlijk vind ik juist op dit vlak dat PSV een steek laat vallen. Ik vind het vertrouwen in Pepi als eerste spits veel te groot en zou graag willen dat ze, los van wat de Jong doet, investeren in een spits die de concurrentie met Pepi aan kan gaan. Qua kwaliteiten vind ik het nog te onduidelijk wat Pepi kan, maar zeker ook qua blessuregevoeligheid is het een groot risico.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Als PSV over 2 maanden nog geen back-up spits heeft is dat wel iets anders dan op 2 juli. Maar dat gaat jouw pet waarschijnlijk een beetje te boven, begrijpelijk wel. Voor een back-up is er nog wel tijd, als je geen backs hebt om je seizoen te beginnen is het rijkelijk laat als je op wedstrijddag 5 oid Karsdorp gaat halen.
Precies dit.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zou De Jong duidelijk maken dat het klaar is voor PSV en dat hij mag gaan solliciteren bij FC Twente ofzo. Wat moet je nou met een speler die niet bij jou wil spelen maar vooral aan het loeren is op een andere deal.
Graag of niet. Dit is PSV. Een eer om voor te mogen spelen.
En dit inderdaad. Op voorhand al zeggen 'dit is onze eerste spits' is de nagel aan de doodskist van je ambities natuurlijk. Je moet gewoon 2 jongens hebben die het beste in elkaar naar boven halen; geen situatie waarin de Jong hoe dan ook pinchhitter gaat zijn en Pepi dus op zijn lauweren kan rusten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik juist op dit vlak dat PSV een steek laat vallen. Ik vind het vertrouwen in Pepi als eerste spits veel te groot en zou graag willen dat ze, los van wat de Jong doet, investeren in een spits die de concurrentie met Pepi aan kan gaan. Qua kwaliteiten vind ik het nog te onduidelijk wat Pepi kan, maar zeker ook qua blessuregevoeligheid is het een groot risico.
De Jong is wat mij betreft gewoon klaar. Die is niet in staat meer om Pepi het vuur aan de schenen te leggen of hem bij blessure fulltime te vervangen. Dat hebben we vorig jaar gewoon allemaal gezien. Leuk als pinchhitter, maar niet meer dan dat.
Alle respect voor wat hij gedaan heeft voor PSV, maar met sentimentele waarde win je geen titels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |