iS GEWOON een Uitstekende carriereswitch voor een 20 jarige speler in de sterkste en snelste competitie van de wereldquote:Op maandag 30 juni 2025 12:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die is naar Liverpool gegaan begrijp ik?
O nee, Brentford.
Grapjurk.
Nee maar Tillman vergelijken met Hazard of zelfs Romario en Ronaldo mag wel.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je verdient al TBS voor enkel en alleen deze uitspraak. Jezus anus wat een domheid.
dat is inderdaad knettergekquote:Op maandag 30 juni 2025 12:40 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nee maar Tillman vergelijken met Hazard of zelfs Romario en Ronaldo mag wel.
Ik kan jou ook makkelijk met Balotelli vergelijken: Je bent wat dommer.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:40 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nee maar Tillman vergelijken met Hazard of zelfs Romario en Ronaldo mag wel.
Wel knap je hebt de Forbs lijkt op Robben vergelijking van Wotte overtroffen.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik kan jou ook makkelijk met Balotelli vergelijken: Je bent wat dommer.
Als jij nou eens gewoon leest wat ik daadwerkelijk geschreven heb... Maar goed, misschien is het ook wat teveel boven jouw pet.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wel knap je hebt de Forbs lijkt op Robben vergelijking van Wotte overtroffen.
Leuk, maar die clausule was voor Bayern en niet voor Bayer.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Vorig jaar moest je hem loswekend van Bayern. En dan krijg je dit soort voorwaarden voorgeschoteld. Natuurlijk had je ook het dubbele kunnen betalen zonder die clausule, maar dat moet je ook maar terug zien te verdienen.
En laten we wel zijn: voor de eredivisie is hij buitencategorie. Maar hij heeft nog heel veel te bewijzen.
Gewoon prima gedaan. Jaar behouden voor de club en daar nog 20 mio netto voor gekregen (plus CL, wat ook nog een 30 mio extra is tov EL).
Ik probeer het juist te relativeren door ze er op te wijzen dat het verlies van Tillman helemaal niet zo'n aderlating is.quote:
De clausule voor Xavi gold alleen voor PSG. En toch ging Xavi niet naar PSG.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Leuk, maar die clausule was voor Bayern en niet voor Bayer.
Lijkt mij vrij slecht onderhandeld of, en dat zou imo nog erger zijn, het contract klopte niet. Bovendien vind ik het persoonlijk niet kunnen dat na het Simons debacle er wederom gelogen is over het hoe en wat van clausules.
Ja, 40 miljoen is een leuk bedrag. Maar hier hadden ze meer uit kunnen, en moeten, halen.
Probeer je nu te bewijzen dat mijn vergelijking van Balotelli met jou spot on is?quote:Op maandag 30 juni 2025 13:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik probeer het juist te relativeren door ze er op te wijzen dat het verlies van Tillman helemaal niet zo'n aderlating is.
Maar ze kiezen er liever voor om te doen alsof ze afscheid moeten nemen van Lamine Yamal.
Jij gaat er voor het gemak van uit dat PSV zelf precies weet wat er in de clausule staat.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Leuk, maar die clausule was voor Bayern en niet voor Bayer.
Lijkt mij vrij slecht onderhandeld of, en dat zou imo nog erger zijn, het contract klopte niet. Bovendien vind ik het persoonlijk niet kunnen dat na het Simons debacle er wederom gelogen is over het hoe en wat van clausules.
Ja, 40 miljoen is een leuk bedrag. Maar hier hadden ze meer uit kunnen, en moeten, halen.
Spreekbuis Rik zit er vaker naast dan dat die iets bij het rechte eind heeft, dus die neem ik even niet zo serieus. Zijn ‘bronnen’ verzekerden een paar dagen geleden nog dat er absoluut geen clausule was deze zomerquote:Op maandag 30 juni 2025 13:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De clausule voor Xavi gold alleen voor PSG. En toch ging Xavi niet naar PSG.
Stel dat PSV had gezegd: 60 mio anders niet. Dan had waarschijnlijk Bayern hem genomen om hem vervolgens weer naar Bayer Leverkusen te laten vertrekken obv verhuur met een koopoptie van 40 mio die per definitie genomen moet worden aan het einde van het jaar oid.
En nee, er is niet gelogen door PSV. PSV heeft gewoon de verhalen in de media ontkracht noch bevestigd. Aldus Rik.
Tillman daarentegen...quote:Op maandag 30 juni 2025 14:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Tilman, die naam kent niemand meer over 3 jaar
Weet je, als CR7 of PSVEL ongelooflijke bagger posten dan denk ik nog 'ach, die zitten te trollen'.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Spreekbuis Rik zit er vaker naast dan dat die iets bij het rechte eind heeft, dus die neem ik even niet zo serieus. Zijn ‘bronnen’ verzekerden een paar dagen geleden nog dat er absoluut geen clausule was deze zomer![]()
Daar heb je gelijk in, dat Bayern dan die extra miljoenen pakt. Het is gewoon niet goed hoe PSV met clausules omspringt, met dit soort deals (Simons, Tillman) ben je nu al tientallen miljoenen misgelopen. Ja, het was wellicht dit of anders niets, maar of je dat moet willen als club weet ik niet, zeker als je ziet hoe je geflikt bent in de PSG/Simons deal. De communicatie er over mag ook wel echt beter.
"Ja maar ik weet niet of je dat soort deals wilt hoor, als PSV"quote:Op maandag 30 juni 2025 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
30 miljoen op verdiend en heeft je kampioen gemaakt, het is jammer dat het niet meer is maar dit is prima
Nou ik weet het welquote:Op maandag 30 juni 2025 13:29 schreef GotenSSJ het volgende:
maar of je dat moet willen als club weet ik niet
Die kan er echt geen reet van. Laten we eerlijk blijven.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:31 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Topleveltalent. je spreekt het uit als Geldrop
4 miljoen en 20 miljoen winst, dat zijn inderdaad de bedragen die je wil zien voor spelers die met afstand de beste in de Eredivisie zijnquote:Op maandag 30 juni 2025 14:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Weet je, als CR7 of PSVEL ongelooflijke bagger posten dan denk ik nog 'ach, die zitten te trollen'.
Maar bij jou weet ik gewoon dat je dit bloedserieus meent en dat maakt dat dit nu al de domste post van het seizoen 2025-2026 is.
Je zegt dus feitelijk dat je niet weet of je dit soort deals, waarmee je Simons en Tillman binnenhaalt, eigenlijk wel wil als supporter? Je haalt spelers binnen die met stip en vlaggetjes de beste speler in je selectie zijn en je verkoopt ze, nadat ze een essentiele rol hebben gespeeld in het binnenhalen van respectievelijk CL voetbal en een titel, met winst door. Nee, ik weet niet of ik dat als supporter wel wil. Laat dan maar zitten, koop dan Zerrouki maar.
Doe mij elk jaar 15 van dat soort deals alsjeblieft. Wat een ongelooflijke flauwekul kraam jij uit.
En PSV hoeft helemaal niets te communiceren over de inhoud van contracten. Wat PSV met clubs, spelers en kroketverkoper afspreekt gaat jou letterlijk niets aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |