SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met banaan![]()
![]()
![]()
nouja niet alleen dat, alles als je met kids gaat is duurquote:
maarja je gunt ze t he want toch schatjes.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind dierentuinen op zich wel ok
Maar mijn dochter is zon kind die dan alleen daar in de speeltuin gaat spelen urenlang en geen oog meer heeft voor dieren
Kan ik beter monkeytown kaartje kopen voor 10 euro![]()
![]()
En ik zou twee dagen Disney Parijs dan weer niet trekken zou na een halve dag al zwaar overprikkeld zijn en kotsend van de koppijn op de wc hangen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:03 schreef roos94 het volgende:
Maarja het ligt er net aan wat je prioriteiten zijn. Ik ben liever 2 dagen in Disneyland Parijs dan dat ik een week in spanje zit
Geef mij de rust van de natuur maar.
Gisteren weer een deel van het Mullerthal gewandeld, omdat ik serieus verliefd ben op klein Zwitserland.
Als ik had mogen kiezen pakte ik voorgoed m'n biezen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
hahaha ja dit is ook een mooie idd, ik met neefjes, Rotterdam die Spido rondvaart en tram ding.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:08 schreef roos94 het volgende:
Ik vind dierentuinen op zich wel ok
Maar mijn dochter is zon kind die dan alleen daar in de speeltuin gaat spelen urenlang en geen oog meer heeft voor dieren
Kan ik beter monkeytown kaartje kopen voor 10 euro
je kent t wel, want doet iedereen.
Op die boot echt. kijk ome kree dit lampje enzo balblabla. onwijze grote schepen waar we langs gingen, totaal geen aandacht voor. hahahaha
oja en in de tram vielen ze in slaap, naja al met al met mijn ma (hun oma dus). toch wel leuke dag gehad. maarja denk je daar dok je dan zoveel voor.
Do what you love, love what you do!![]()
Wat houdt je tegenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
En ik zou twee dagen Disney Parijs dan weer niet trekken zou na een halve dag al zwaar overprikkeld zijn en kotsend van de koppijn op de wc hangen.
Geef mij de rust van de natuur maar.
Gisteren weer een deel van het Mullerthal gewandeld, omdat ik serieus verliefd ben op klein Zwitserland.
Als ik had mogen kiezen pakte ik voorgoed m'n biezen.![]()
![]()
kosten. ongeveer 200 euro denk?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:11 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja dit is ook een mooie idd, ik met neefjes, Rotterdam die Spido rondvaart en tram ding.
je kent t wel, want doet iedereen.
Op die boot echt. kijk ome kree dit lampje enzo balblabla. onwijze grote schepen waar we langs gingen, totaal geen aandacht voor. hahahaha
oja en in de tram vielen ze in slaap, naja al met al met mijn ma (hun oma dus). toch wel leuke dag gehad. maarja denk je daar dok je dan zoveel voor.. hahahaha
owh ongeveer zelfde leeftijd als mijn nichtje.quote:
ja snap je. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Mijn kinderen; @Rob z'n werk en zijn familie (voor m'n eigen familie hoef ik het niet te laten, die zie ik nooit meer, ze hebben me dit jaar niet eens gefeliciteerd op Facebook, itt voorgaande jarenquote:)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ja op die leeftijd hebben ze andere interesses.
je maakt ze blijer met een dagje strand enzo.
How can I make this topic about me?![]()
mss ben je beetje uit t oog dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn kinderen; @:Rob z'n werk en zijn familie (voor m'n eigen familie hoef ik het niet te laten, die zie ik nooit meer, ze hebben me dit jaar niet eens gefeliciteerd op Facebook, itt voorgaande jaren)
Familie is ook maar een naampje dat toevallig aan dezelfde bloedband is gegeven. Het heeft geen betekenis als de mensen er ook geen betekenis aan geven.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn kinderen; @:Rob z'n werk en zijn familie (voor m'n eigen familie hoef ik het niet te laten, die zie ik nooit meer, ze hebben me dit jaar niet eens gefeliciteerd op Facebook, itt voorgaande jaren)
![]()
echt waar en gezien, want had hoop oude zooi. geef ze paar schroevendraaiers en laat ze t slopen. echt dat vonden ze net zo leuk :")quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:15 schreef gebrokenglas het volgende:
ja op die leeftijd hebben ze andere interesses.
je maakt ze blijer met een dagje strand enzo.Do what you love, love what you do!![]()
ja zoietsquote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:17 schreef kree het volgende:
[..]
echt waar en gezien, want had hoop oude zooi. geef ze paar schroevendraaiers en laat ze t slopen. echt dat vonden ze net zo leuk :")
How can I make this topic about me?![]()
Ja mijn dochter kan zich ook uren vermaken met kralen aan een touwtje doen en dan armbanden van maken. Pakketje kost ¤3 bij de action. Ze hebben niet dure dingen nodigHet is meer dat mama gewoon wel naar dat pretpark wil
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
ik denk ook niet voor die leeftijd zijn onwijze spannende uitjes nodig (die dus veel kosten). vaak aan meest simpele hebben ze genoeg.quote:
maarre oke he. ik ben vrijgezel dus deze ervaring met mijn neefjes en nichtje.Do what you love, love what you do!![]()
Wauwquote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:19 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:pinnenmutske @:dotteke
GoodmoaningWerewolf![]()
Sinds ik vanuit Rotterdam naar de kop van Noord Holland ben vertrokken in 2012, zie ik ze eigenlijk alleen nog op sterffeestjes.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
waar was dat?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:19 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:pinnenmutske @:dottekeDo what you love, love what you do!![]()
spelen met water is ook altijd succes. wat emmers, een tuinslang en wat rommel zoals hout en ze zijn uren zoet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk ook niet voor die leeftijd zijn onwijze spannende uitjes nodig (die dus veel kosten). vaak aan meest simpele hebben ze genoeg.
maarre oke he. ik ben vrijgezel dus deze ervaring met mijn neefjes en nichtje.How can I make this topic about me?![]()
toch is dat jammer he? want denk iedereen heeft wel wat met zijn familie.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sinds ik vanuit Rotterdam naar de kop van Noord Holland ben vertrokken in 2012, zie ik ze eigenlijk alleen nog op sterffeestjes.
maarja helaas gaat t niet altijd zo makkelijk als dat zeg maar het standaard plaatje is. Maar kan me best voorstellen dat je ze mist.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: