Maurits is 115 jaar telaat geborenquote:Op maandag 30 juni 2025 21:02 schreef V. het volgende:
Die Anouk en Maurits ook, wat een schijnheilen.
"Ja, na een minuut was ik er wel klaar met dat opruimen"
Ray komt mopperen:
"Ja we kunnen onze kont niet keren of iedereen loopt weer weg"
Zonder beeld is die uitspraak al absurd. En ik stink er direct weer in.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:18 schreef Soury het volgende:
Lekker op het terras zitten en zeggen dat ze véél harder hebben gewerkt als "de rest" ja Naomi je hebt keihard gewerkt. De "rest" heeft geen avonden en nachten doorgehaald.
Het huis is Spanje is al gekochtquote:Op maandag 30 juni 2025 21:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zonder beeld is die uitspraak al absurd. En ik stink er direct weer in.
Ze hebben dezelfde zonnebrilquote:Op maandag 30 juni 2025 20:40 schreef V. het volgende:
Die Anouk is best opzichtig Naomi achterna aan het gaan qua kledij.
Zeg dat wel! Met haar kogelvis-hoofd.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het verschil is dat Anouk zich kan gedragen op een golfcourse en Naomi absoluut niet.
Ik denk dat Ray het ook zat is onderhand.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:52 schreef Firuze60 het volgende:
Victor doet Ray na: "ubburdebup, dat hebben we de hele dag gezien, met de handen op de borst." Daaruit blijkt dat Ray (en eerlijk gezegd terecht) totaal geen overwicht over heeft over het stelletje ongeregeld.
Het zijn twee lieverds, maar opschieten kunnen ze niet.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:57 schreef Firuze60 het volgende:
Edith en Wilfried, zo schattig, echt wel. Wilfried met dat scharniertje als voorbeeld voor hun relatie, daar kan ik echt van smelten..
Dat vind ik serieus jammer van dit programma, er wordt een hoop gezegd op camera maar verder wordt er niks mee gedaan. Ik ben totaal niet van het gescripte in dit soort programma's maar een beetje regie mag er wel zijn. Niemand spreekt de kandidaten ergens op aan. Geen enkele sturing.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:52 schreef Firuze60 het volgende:
Victor doet Ray na: "ubburdebup, dat hebben we de hele dag gezien, met de handen op de borst." Daaruit blijkt dat Ray (en eerlijk gezegd terecht) totaal geen overwicht over heeft over het stelletje ongeregeld.
Ik vond het echt tof dat zij die 2500 en klushulp wonnen. Dat is meer dan de keuken hoofdprijsquote:Op maandag 30 juni 2025 21:57 schreef Firuze60 het volgende:
Edith en Wilfried, zo schattig, echt wel. Wilfried met dat scharniertje als voorbeeld voor hun relatie, daar kan ik echt van smelten..
De enige boete bedroeg 500 euro (valsspelen hamertje tik).quote:Op maandag 30 juni 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus jammer van dit programma, er wordt een hoop gezegd op camera maar verder wordt er niks mee gedaan. Ik ben totaal niet van het gescripte in dit soort programma's maar een beetje regie mag er wel zijn. Niemand spreekt de kandidaten ergens op aan. Geen enkele sturing.
Het is Noekie. Noekie en Mau en Vic en …?quote:Op maandag 30 juni 2025 22:08 schreef Firuze60 het volgende:
Anouk: " Ik heb even een minuutje opgeruimd en toen dacht ik, ja, wat ben ik eigenlijk aan het doen hier? Dit is allemaal niet van mij."
Precies, zo is dat!
Op zich snap ik dat nog wel als er een stel is die constant er een teringzooi van maken, maar zeg dat dan wel even tegen F&C zelf. Ga op je strepen staan dat je daar geen trek in hebt en dat ze dat toch echt zelf moeten doen.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:08 schreef Firuze60 het volgende:
Anouk: " Ik heb even een minuutje opgeruimd en toen dacht ik, ja, wat ben ik eigenlijk aan het doen hier? Dit is allemaal niet van mij."
Precies, zo is dat!
Ja, die ga ik ook onthouden voor m'n volgende functioneringsgesprek. Zal vast goed vallen bij mijn werkgeverquote:Op maandag 30 juni 2025 22:08 schreef Firuze60 het volgende:
Precies, zo is dat!
Dat klopt, omdat Ray dit niet gewend is en hij weet niet wat hij er mee aan moet. Ray verwacht dat de mensen die hij normaal inhuurt doen wat hij zegt. Hij had in het begin harder moeten optreden. Nu is hij een scheidsrechter die geen controle meer heeft over de wedstrijd. Leermomentje zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk dat Ray het ook zat is onderhand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |