Oh echt? Dat weet ik niet meer. Het was toch opgeleverd?quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat hele appartement was niet afgewerkt, niet alleen de badkamer.
Alleen voor de styling.quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh echt? Dat weet ik niet meer. Het was toch opgeleverd?
Ja die hadden ze alle weken er in moeten hebben ipv die muts met foute kledingquote:Op woensdag 2 juli 2025 23:06 schreef KnutselKoningin het volgende:
Ik kijk zo uit naar Daan “het lijkt wel een wasstraat” hahah
Oja, Daan heet ie, ik kijk daar ook naar uit.quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:06 schreef KnutselKoningin het volgende:
Ik kijk zo uit naar Daan “het lijkt wel een wasstraat” hahah
Die ziet wel een gangbang zitten in dat appartement. Kan ook languit in de keukenquote:Op woensdag 2 juli 2025 23:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oja, Daan heet ie, ik kijk daar ook naar uit.
Met zijn tienen in de keuken, past prima..quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ziet wel een gangbang zitten in dat appartement.
Oeps had net mijn bericht aangepastquote:Op woensdag 2 juli 2025 23:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Met zijn tienen in de keuken, past prima..
En een lapswans.quote:
"Dus het linkse blok, die gaan het niet redden. De rechtse partijen, dat zijn er drie, die leveren uiteraard wel op."quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:00 schreef Firuze60 het volgende:
En die bezopen Mark was ook weer eens tenenkrommend met zijn gebral tegen die bewoner over daar zit de SP, daar Groen-links, van alles wat, wat een dweil ook, een stuk nat karton!
Dat vond ik juist wel tof, precies hoe die druif moet worden aangesproken. Je zag datvhet werkte.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:26 schreef __Fokker__ het volgende:
Mark kan blijkbaar alleen in links & rechts denken.
Ray jr had het ineens ook lekker hoog in de bol, hoe die daar Faisal toesprak...
Vond het juist een beetje makkelijk, zo'n badinerend toontje had dat ventje nooit tegen Victor durven aanslaan.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:49 schreef V. het volgende:
[..]
Dat vond ik juist wel tof, precies hoe die druif moet worden aangesproken. Je zag datvhet werkte.
Mee eens!quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:49 schreef V. het volgende:
[..]
Dat vond ik juist wel tof, precies hoe die druif moet worden aangesproken. Je zag datvhet werkte.
Volgens mij heeft hij er verder niks aan gedaan toch?quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:49 schreef V. het volgende:
[..]
Bij wie was eerder het geval dat er lekkage ontstond doordat er een of andere afsluitring verkeerd was gemonteerd, waardoor Ray bliksemsnel in actie moest komen? Maurits of Chris?quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:23 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij er verder niks aan gedaan toch?
Oja, dat was het. Maar Maurits had ook iets verkeerd gedaan, de warme en koude kraan omgewisseld ofso.quote:
Nee, de borrel is morgen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Weet iemand of de finale live is morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |