We wachten het geduldig afquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Maar laat ze eerst maar eens laten zien dat ze ook echt de beste zijn
TR gezetquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:12 schreef vrijgevochten het volgende:
Zin om ggmm alle hoeken van het fokforum te laten zien
Dit is geil.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:12 schreef vrijgevochten het volgende:
Ik heb een manderijntjequote:Op woensdag 2 juli 2025 15:12 schreef vrijgevochten het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:58 schreef onlogisch het volgende:
Gelachen om een post van @:Wotte in het Feyenoord topic.
Ik log uit voor vandaag.
Mag ik je hiermee feliciteren?quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het begint hier ineens ontzettend hard te waaien.
Mooi.quote:
Pak je vliegerquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De boel zal nooit meer worden dicht gekit helaasquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Een zekere man in een caravan in Vlaardingen is hier niet verdrietig over.
Dan moet je niet meer met je oren klapperen Dombo xDquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ook net. Komt wel dichtbij zo. Verder witlofschotel, met ham en kaas.quote:
Dat heb ik eergisteren en gisteren gedaanquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe weer stokbroodje gezond.
George doet het wel goed vind ik, alleen is Max by far de beste van allemaal.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het maar geruchten en blijft Verstappen waarschijnlijk bij waar die zit
George heeft echt een vreselijk lekker seizoen maatquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
George doet het wel goed vind ik, alleen is Max by far de beste van allemaal.
Woordle 1474 6/6quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1474 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩⬛🟩🟩
🟨🟨🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1270 X/6
⬛🟨⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
🟨⬛🟨⬛🟩🟩
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Hopelijk doet @:anneloos godin dit beter
En dat na 2 dagen van gare katholieke begrippen doorkomen, sterkte.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1474 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩⬛🟩🟩
🟨🟨🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1270 X/6
⬛🟨⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
🟨⬛🟨⬛🟩🟩
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩