Ik wacht nu al vol verwachting af.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 00:30 schreef GGMM het volgende:
Ik wacht tot morgenochtend jullie zullen dus nog even geduld moeten hebben met mijn Woordle
Een bevriende begrafenisondernemer zei laatst dat ik er goed uitzag. Alle alarmbellen gingen af.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kreeg net een reclame voor een uitvaartbedrijf.
Hier schrok ik even van.
Romige aardappelgratin en kijk nog wel wat ik daarna wil eten.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Vlamtostiquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KBRquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vind je dat leuk ja?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Troll reageert op troll in het PSV-topic. Goede combinatie.
Hier in Bommel.......Anton, de grootste NEC-supporter, tevens de leukste patatzaak.............quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:35 schreef Wereldgozer het volgende:
In Rotterdamse shoarmazaak kijken ze verbaasd op als koning een kapsalon bestelt - https://nos.nl/l/2572883
Man met smaak @:caland @:kingroland
JaffaGODENquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:35 schreef Wereldgozer het volgende:
In Rotterdamse shoarmazaak kijken ze verbaasd op als koning een kapsalon bestelt - https://nos.nl/l/2572883
Man met smaak @:caland @:kingroland
Bij Feijenoord staan er toch puntjes?quote:Op zondag 29 juni 2025 09:45 schreef tong80 het volgende:
Net als bij Feijenoord mis ik puntjes in de TT..............................Goeiemorgen.
Nu je het zegt.quote:
Middagje Eftelingquote:Op zondag 29 juni 2025 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
"Vroeger" genoot ik van dit weer. Nu mag ik als hartpatiënt niet te lang in de zon, en heb net kippenbouillon moeten drinken om bloedwaarde te herstellen. Plus m'n been jeukt door de steunkous. Da's een blok aan m'n been.quote:
Jawel het is hier heerlijkquote:
Misschien iets voor na je volgende salarisverhoging dan, een auto met airco.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel het is hier heerlijk
Ik zal even te denken aan de rit naar huis straks dus vandaar mijn terechte klacht
Heb je geen airco in je autoquote:Op maandag 30 juni 2025 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel het is hier heerlijk
Ik zal even te denken aan de rit naar huis straks dus vandaar mijn terechte klacht
Eet smakelijk. Niet koud laten worden. Trusten voor straks.quote:
Soep eten met die hittequote:Op maandag 30 juni 2025 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Biefstuk.quote:Op maandag 30 juni 2025 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Of je zorgt gewoon goed voor jezelf.quote:Onderzoek: meeste Nederlanders willen medicijn tegen overgewicht in basispakket
Ligt eraan welk medicijn. Een cyanide pil werkt als geen ander en lost gelijk het probleem op.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of je zorgt gewoon goed voor jezelf.
Jij bent maar een rare user.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ligt eraan welk medicijn. Een cyanide pil werkt als geen ander en lost gelijk het probleem op.
Al die verhalen die voorbijkomen op tv van ozempic en maagverkleiningsingrepen zijn als volgt: ontzettend geprobeerd af te vallen, lukte niet. Namelijk: 2 maanden 2 keer in de week even op een loopband gestaan. Na crashdieet zo weer aangekomen. Nog steeds 50 kilo overgewichtquote:Op maandag 30 juni 2025 20:35 schreef GGMM het volgende:
Dikke mensen weigeren moeite te doen om af te vallen omdat ze liever lui dan moe zijn
Goh
Mensen snappen vooral niet dat minder eten geen afvallen inhoudt. Als je minder eet maar alsnog meer eet dan je verbrandt kom je hooguit minder snel aan.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Al die verhalen die voorbijkomen op tv van ozempic en maagverkleiningsingrepen zijn als volgt: ontzettend geprobeerd af te vallen, lukte niet. Namelijk: 2 maanden 2 keer in de week even op een loopband gestaan. Na crashdieet zo weer aangekomen. Nog steeds 50 kilo overgewicht![]()
Mensen onderschatten ook hoeveel calorien ze naar binnen werken en hoeveel arbeid er verricht moet worden om die te verbranden.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Mensen snappen vooral niet dat minder eten geen afvallen inhoudt. Als je minder eet maar alsnog meer eet dan je verbrandt kom je hooguit minder snel aan.
Dat is letterlijk wat ik postte.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mensen onderschatten ook hoeveel calorien ze naar binnen werken en hoeveel arbeid er verricht moet worden om die te verbranden.
Nee dat is niet letterlijk wat jij postte, ik beschrijf wat anders. Als dat te moeilijk is om te zien verwijs ik je door naar de ONZ SC.quote:
Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 01:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee dat is niet letterlijk wat jij postte, ik beschrijf wat anders. Als dat te moeilijk is om te zien verwijs ik je door naar de ONZ SC.
Een oranje tompouce zit nu op mijn gezicht.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik hou het bij een maaltijdsalade.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:11 schreef GGMM het volgende:
Fijne Keti Koti allemaal
Laten we hopen dat de nabestaanden van slaven veel geld krijgen om ze zo enigszins tegemoet te komen voor al het ongemak dat ze tot de dag van vandaag nog ondervinden
https://www.ad.nl/show/vi(...)resentator~a8a094fa/quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:11 schreef GGMM het volgende:
Fijne Keti Koti allemaal
Laten we hopen dat de nabestaanden van slaven veel geld krijgen om ze zo enigszins tegemoet te komen voor al het ongemak dat ze tot de dag van vandaag nog ondervinden
En dan heet hij ook nog De Wit.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/vi(...)resentator~a8a094fa/
Het onrecht blijft doorgaan.
Genot maat. Hopelijk pakt het een beetje goed uit. Ik hou den Twitters in de gatenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:onlogisch Betis v Alavés, Sevilla v Getafe, Cordoba v Las Palmas allemaal in hetzelfde weekend dat ik in Sevilla ben in augustus. Als bloedhond Tebas er niet één van deze op maandag neerpleurt ben ik muy contento.
Ach nee tochquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1474 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩⬛🟩🟩
🟨🟨🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1270 X/6
⬛🟨⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
🟨⬛🟨⬛🟩🟩
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Hopelijk doet @:anneloos godin dit beter
Jeetje zeg, sterkte.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1474 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩⬛🟩🟩
🟨🟨🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1270 X/6
⬛🟨⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
🟨⬛🟨⬛🟩🟩
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩