Ja het lijkt me op den duur een betere en veiligere investering en beter werkende blockchain (crypto) die beter toekomstbestendig is dan BTC ja. Maar BTC heeft ook een hoop pluspunten. Maar je zal altijd nog een XRP ernaast nodig hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet erg, als jij je investering wilt doen in koffieprijs vind ik het ook prima, mijn enige punt is dat ik een mening heb over coins die beweren crypto te zijn, maar het feitelijk niet zijn. Dat jij er geld in wilt steken vind ik prima.
Ik kan je nu al zeggen dat dat een moeilijk verhaal is, en dat heeft op zich niet zoveel met crypto te maken, maar dat is meer een database technische discussie. Het punt is dat je bij een database te maken hebt met een aantal afwegingen, ook wel bekend als CAP Theoreme:quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:17 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja het lijkt me op den duur een betere en veiligere investering en beter werkende blockchain (crypto) die beter toekomstbestendig is dan BTC ja. Maar BTC heeft ook een hoop pluspunten. Maar je zal altijd nog een XRP ernaast nodig hebben.
Bitcoin wordt zeker niet bijgeprint danquote:
Bitcoin is als de huizenmarkt maat. Alleen wordt er hier écht niet meer bijgebouwdquote:Op maandag 14 juli 2025 08:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Bitcoin wordt zeker niet bijgeprint dan
BTC staat in EUR nog steeds ¤2k onder de ATH.quote:
1 BTC = 1 BTCquote:Op maandag 14 juli 2025 08:43 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
BTC staat in EUR nog steeds ¤2k onder de ATH.
BTC EUR ATH was ¤106k en nu maar ¤104k ofzo
Maar dan spreek je niet over een all time high .quote:Op maandag 14 juli 2025 08:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1 BTC = 1 BTC
Denken in fiat
@:wereldgozer
Meeste volume zit in dollar markt, dus dat is waar ik altijd naar kijk qua analyse.quote:Op maandag 14 juli 2025 08:43 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
BTC staat in EUR nog steeds ¤2k onder de ATH.
BTC EUR ATH was ¤106k en nu maar ¤104k ofzo
Maar de dollar is dus niks waard, dus feitelijk is er dan nog geen ATH.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Meeste volume zit in dollar markt, dus dat is waar ik altijd naar kijk qua analyse.
EUR ATH volgt zelf wel.
Shit je hebt gelijk, de ATH was ¤3,30 dus we moeten nog evenquote:Op maandag 14 juli 2025 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boeie, de dollar is niks waard hoor ik net.
Hij gaat helemaal naar 0 denk ik zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:43 schreef SuperNeger het volgende:
Bitcoin crasht van $123k naar de $117k
Hadden ze toch gelijk zie je nou wel het is een ponzi scheme. Wie lacht er nu als laatste?quote:
Waarschijnlijk OTC of Iceberging.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Binance kan $4.68 billion in cash omzetten? Hoe werkt zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |