SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Stoer hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:19 schreef dick_laurent het volgende:
Je moet ook niet in de volle zon fucking cardio gaan doen bij 31 graden nee. Dan ga je overduidelijk dood
Gewoon tranquilo wat setjes pull ups in de schaduw, bam.
[ afbeelding ]
Zondag 14:00 een racequote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:19 schreef dick_laurent het volgende:
Je moet ook niet in de volle zon fucking cardio gaan doen bij 31 graden nee. Dan ga je overduidelijk dood
Gewoon tranquilo wat setjes pull ups in de schaduw, bam.
[ afbeelding ]
Kiprun hardloopshort, Lazio Roma tanktop en kjelvik shoftshell vest voor boven. Verder lichte rugzak met 1 liter water, zonnebrand, red bull op de top, verder wat energybars. Onderweg wat eten bij een hut. Thats about it. Enige wat ik mijd is sneeuw.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
En de rest van je uitrusting? Minstens net zo belangrijk
Bergwandelschoenen zijn overigens niet lomp, je moet gewoon de juiste kopen. Ik merk tijdens het wandelen echt niet dat ik 'lompe schoenen' aan heb. Wanneer ik het wel merk, is als het terrein ruig, glad of bedekt met een sneeuwveld is.
Ja, ik woon in Gilze-Rijen. Keiheet. Het is hier dan echt keiheet, ik doe nu echt niet drama-queenen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:29 schreef TLC het volgende:
HITTEPLAN !!
https://nos.nl/artikel/25(...)urg-en-noord-brabant
Je woont in Gilze of in Rijen. Tenzij je op het vliegveld woontquote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:20 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, ik woon in Gilze-Rijen. Keiheet.
Ja, in Rijen. Vlak bij het vliegveld wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je woont in Gilze of in Rijen. Tenzij je op het vliegveld woont
Wel jammer dat Surae niet meer bestaat, anders kon je daar nog gaan poedelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:25 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, in Rijen. Vlak bij het vliegveld wel.
Maar het is hier zo heet dat ik dan niet eens naar buiten ga, laat staan sporten. Iedereen zelf weten, natuurlijk.
Nou voor de middag ga ik nog wel zwemmen bij Warande, maar na de middag is ook alle schaduw dan bezet.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wel jammer dat Surae niet meer bestaat, anders kon je daar nog gaan poedelen.
O ja, voor die kleine wandelingetjes is dat wel voldoende, al vind ik 1L water wel echt veel te weinig. En je zult niet heel hoog gaan hopelijk met die kleren (tenzij in de buurt van een lift), want dan ben je dus zwaar de lul als het mis gaat.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kiprun hardloopshort, Lazio Roma tanktop en kjelvik shoftshell vest voor boven. Verder lichte rugzak met 1 liter water, zonnebrand, red bull op de top, verder wat energybars. Onderweg wat eten bij een hut. Thats about it. Enige wat ik mijd is sneeuw.
Maar goed als ik die debielen passeer met ezelbepakking, stokken en alles, warme kledij en allerlei troep, zware veldfles en zulks, dan gniffel ik altijd even. Vaak kom je ze dan weer tegen op de terugweg als zij ze nog steeds zuchtend en puffend bezig zijn met de klim.
Per saldo valt het mee, er is ook een hele lange droge periode geweest vooraf.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:47 schreef Djeez het volgende:
Ik moet het eerst nog zien, die voorspelde hitte. Vooralsnog is de maand juni hier een ongekend natte maand geweest, en de maand is nog niet eens om
Hoeveel mm heb je gemeten?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:47 schreef Djeez het volgende:
Ik moet het eerst nog zien, die voorspelde hitte. Vooralsnog is de maand juni hier een ongekend natte maand geweest, en de maand is nog niet eens om
In Assen minimaal 264quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |