Die kon je wijzigen bij het aanmaken van een nieuw topic 😊quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:31 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Hmm ik heb een nieuw deel geopend maar de titel is hetzelfde
Ik kan het voor je aanpassen hoor. Laat me de nieuwe TT maar weten.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:31 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Hmm ik heb een nieuw deel geopend maar de titel is hetzelfde
Die zoetstoffen zijn nog maar een fractie van wat er voor troep in zit 😂 en geloof er niets van dat het hele gezin liters drinkt (zou het sowieso niet aan kinderen geven)quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Dat water met een smaakje, wat Debbie promoot, is toch hartstikke duur? Bij AH kost zo’n doosje 6,99 (goedkoper dan bij het merk zelf). Dat is voor 12 x 400-600 ml. Ik ga uit van 1 blokje per 500 ml. Is dus zo’n 60 cent per 500 ml., 2 liter per dag komt dus neer op ong. 2,40 euro.
Ooit vertelde ze dat het hele gezin hier liters van drinkt. Is dus best prijzig. En omdat er zoetstof in zit zie ik het voordeel niet t.o.v. suikervrije limonadesiroop.
Ik heb niet verder gekeken dan dat. Zelf drink ik het liefst gewoon water maar werd toch nieuwsgierig naar dit wonderdrankje.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Die zoetstoffen zijn nog maar een fractie van wat er voor troep in zit 😂 en geloof er niets van dat het hele gezin liters drinkt (zou het sowieso niet aan kinderen geven)
Kei duur maar denk maar niet dat het hele gezin van Debbie er liters van drinkt hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Dat water met een smaakje, wat Debbie promoot, is toch hartstikke duur? Bij AH kost zo’n doosje 6,99 (goedkoper dan bij het merk zelf). Dat is voor 12 x 400-600 ml. Ik ga uit van 1 blokje per 500 ml. Is dus zo’n 60 cent per 500 ml., 2 liter per dag komt dus neer op ong. 2,40 euro.
Ooit vertelde ze dat het hele gezin hier liters van drinkt. Is dus best prijzig. En omdat er zoetstof in zit zie ik het voordeel niet t.o.v. suikervrije limonadesiroop.
Ik geloof dat ook niet hoor. Waren haar woorden.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:22 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Kei duur maar denk maar niet dat het hele gezin van Debbie er liters van drinkt hoor
Toevallig heb ik van de week een doosje gekocht. Niet te pruimen hoe chemisch dat smaakt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Als je de kleding van een vriendin van haar ziet en haar vriend dan is de dresscode al beige 🥲quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:53 schreef Kaatjepuk het volgende:
Hoe sad beige zal vandaag het huwelijk van HuisjeMerlin worden?
Waar zie je dat? 😃quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:32 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Als je de kleding van een vriendin van haar ziet en haar vriend dan is de dresscode al beige 🥲
O man, als iedereen in die kleuren is, wordt het 1 saaie fletse bedoening.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:32 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Als je de kleding van een vriendin van haar ziet en haar vriend dan is de dresscode al beige 🥲
Dat kost geld. Dus moet ze eerst weer een tikkie openen. En ze werkt hoor! Onderschat haar insta niet!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:16 schreef Ballerina888 het volgende:
Het zou zo goed zijn he als die kleine van Sanneke naar een opvang zou gaan. Ten eerste komt hij dan eens buiten en dat jongetje moet echt gestimuleerd worden in zn ontwikkeling.
Maar ja, wanneer zij gaat werken: when hell freezes over.
Er zijn nog weinig ouderwetse peuterspeelzalen. Valt overal nu ook onder de peuteropvang, met die prijzen, maar als je niet werkt krijg je wel vergoed volgens mij.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:35 schreef Lalaland79 het volgende:
Kinderopvang kost idd een hoop geld, vooral als je niets vergoed krijgt. Maar de peuterspeelzaal is toch niet zo duur? Als dat al een probleem wordt voor je portemonnee 🤔
Even uit de meelees stand. Peuteropvang is net zo duur als kinderopvang en krijg je niet vergoed als je niet werkt, dus dat is best duur dan. Tenzij je zo,n indicatie krijgt vanuit de gemeente.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:37 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Er zijn nog weinig ouderwetse peuterspeelzalen. Valt overal nu ook onder de peuteropvang, met die prijzen, maar als je niet werkt krijg je wel vergoed volgens mij.
Je krijgt het niet altijd vergoed. Als je werkt heb je recht op kinderopvangtoeslag. De gemeente kan het vergoeden wanneer er bijv. een VVE verklaring is.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:37 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Er zijn nog weinig ouderwetse peuterspeelzalen. Valt overal nu ook onder de peuteropvang, met die prijzen, maar als je niet werkt krijg je wel vergoed volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |