SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!
was hier idd net op het nieuwsquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:21 schreef Nattekat het volgende:
Wajow, ik hoor net van de serveerster dat het echt extreem pleurisweer is een stukje zuidelijker
Zie wel wat buitjes daar ja.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar ik doorheen moet. Graz is droog.
Zwartquote:
2 weken is een eeuwigheid.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Cherrylips
de tenen zijn samen ingetaped voor stevigheid, nadat de kleine teen wat rechter was gezet.
Na de pijnstillende prik, en het gefrutsel aan de teen, was hij echt enorm dik en blauw
Nu weer wat normaler.
Moet zo stil mogelijk houden voor minstens 2 weken
wat, maar het wordt heel warmquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:04 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ga echt geen ijsjes meer kopen de komende tijd.
heb jij nog andere toevoegingen?quote:
twerken en paaldansenquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paaldansen of andere dans? Succes met het vervolg en het vasthouden. Binnenkort een compleet andere Krek?
Dat klinkt als iets dat energie kost. Hopelijk vind je daar ook een betere balans in op enig moment.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:33 schreef Crack_ het volgende:
en neen, hopelijk wel voor mezelf. Ik kan goed acteren, buitenwereld zal niet zoveel merken
jumbo eigen merk mango en peerquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat, maar het wordt heel warm
[..]
heb jij nog andere toevoegingen?
[..]
twerken en paaldansen![]()
en neen, hopelijk wel voor mezelf. Ik kan goed acteren, buitenwereld zal niet zoveel merken
Zorgt Loka goed voor je?quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
de tenen zijn samen ingetaped voor stevigheid, nadat de kleine teen wat rechter was gezet.
Na de pijnstillende prik, en het gefrutsel aan de teen, was hij echt enorm dik en blauw
Nu weer wat normaler.
Hmmmm, het levert me ook wat op. Weet niet hoe die balans zitquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets dat energie kost. Hopelijk vind je daar ook een betere balans in op enig moment.
Ik voel dit gewoonquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu weer wat normaler.
Speciaal voor jouquote:
Jij maakt toch wat mee zo.quote:
Ja hoor, ze bood al aan om me morgen naar werk te brengen. En ze bood aan om te koken.quote:
Echt een opgezwollen worstje, voelde dat als de dokter te hard er aan trok, het zo open zou scheuren. Man man man. Dit moeten we niet vaker doen!quote:
20 minuten, daar hoor je Fles zelfs niet over.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:43 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het ging te goed, alles ging te soepel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |