abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218049588
Zie mijn bericht in dit topic:
icecreamfarmer_NL in PTA / Waar heb jij spijt van op autogebied?

Ik ben die C3 kotsbeu dus moet weg hij verbruikt olie alsof het benzine is maar ik zie geen lekkages.
Volgens wij kopen auto's krijg ik er ¤1600 voor en dat is wel een aderlating want er in 2022 ¤5000 voor betaald en het doel was er langer mee te doen dan de andere auto's (die gingen 5 jaar mee) maar dat is dus niet gelukt.
Hij slurpt olie en is niet voorruit te branden ik wordt ingehaald door scooters omdat hij zo langzaam optrekt.

Om een beeld te geven van mijn vorige auto's:
Daihatsu Charade uit 1997 (2012-2017) kostte me ¤350.
Peugot 206 uit 2002 (2017-2022) kostte me ¤850.
Citroen C3 uit 2015 (2022-2025) kostte me ¤5000 en heeft vooral chagrijn opgeleverd itt de goedkope brol die ik eerst had.

Het moet als vervoer dienen en ik heb gemerkt dat ik wil dat hij wel fatsoenlijk optrekt.
Voor de rest onderhoudsvriendelijk zijn. Voor de rest geef ik weinig om auto's.

Eisen:
Optrekken als een normale auto of beter dus geen ecoboost prut;
Betrouwbaar zijn dus alleen Japanners of Duitsers en het liefst onder de 180k op de teller;
Geen diesel dus benzine, hybride of elektrisch;
Onder de ¤10.000;
Climate control;
Vijf deuren;
Automaat (in huurauto's mee gereden en het rijdt gewoon veel fijner);
Stuurbekrachtiging;
Elektrisch ramen voor;
Bluetooth voor de radio of een makkelijk te plaatsen 1 of 2 din radio.

Dat was het wel.

Nu heb ik zelf deze wagentjes gezien maar zijn die niet relatief duur voor wat je krijgt:
Zat aan zoiets te denken:
https://www.autowereld.nl(...)a-41351528/foto.html

Maar ik zie ook relatief van deze die goedkoper zijn en luxer (maar ziet er niet uit en dat boeit mij dus niet):
https://www.autotrack.nl/a/kia-e-soul-elektriciteit-2016-57483028

Of de Nissan Leave. Maar mijn gevoel zegt dat er iets mis is met die wagen want daar staan er wel heel voor relatief goedkope prijzen te koop.

Oh ja ik rij voor mijn werk 14km op een dag en dat lijkt niet zo'n opgave te zijn.
Voor elektrisch moet hij makkelijk 150-200km halen voordat er weer opgeladen moet worden.

Ik hoor graag van jullie.

[ Bericht 0% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 26-06-2025 15:32:02 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_218049671
Hoe groot moet de auto zijn? Ik heb zelf 6 jaar een Kia Picanto gereden en dat was echt een heel fijn wagentje voor het segment. Ook best veel luxe op te krijgen. Het motortje in de mijne was de standaard 1.0 met 67pk en dat hield niet over, dus voldoet niet aan je "optrekken als een normale auto", maar de generatie die ik had was er ook met een 1.0T met 100pk en dat is op dat gewicht gewoon prima.

Hier eentje met slechts 108k op de klok voor onder de 10k:
https://www.autotrack.nl/(...)3156?level=2&image=0

Al zou ik zelf voor deze met iets meer kilometers gaan want cruise control:
https://www.autotrack.nl/(...)1548?level=2&image=0

Laat maar, eis voor automaat over het hoofd gezien :@
pi_218049699
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 15:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe groot moet de auto zijn? Ik heb zelf 6 jaar een Kia Picanto gereden en dat was echt een heel fijn wagentje voor het segment. Ook best veel luxe op te krijgen. Het motortje in de mijne was de standaard 1.0 met 67pk en dat hield niet over, dus voldoet niet aan je "optrekken als een normale auto", maar de generatie die ik had was er ook met een 1.0T met 100pk en dat is op dat gewicht gewoon prima.

Hier eentje met slechts 108k op de klok voor onder de 10k:
https://www.autotrack.nl/(...)3156?level=2&image=0

Al zou ik zelf voor deze met iets meer kilometers gaan want cruise control:
https://www.autotrack.nl/(...)1548?level=2&image=0

Laat maar, eis voor automaat over het hoofd gezien :@
Ik rij in principe altijd alleen maar moet soms wel spullen vervoeren dus iets ter grote van de c3 of Toyota Carrolla is prima.
Heel veel groter hoeft van mij ook niet.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  donderdag 26 juni 2025 @ 15:39:22 #4
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218049723
Een Suzuki of Dacia?
Mijn voorkeur is de eerste.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_218049760
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2025 15:39 schreef Hyperdude het volgende:
Een Suzuki of Dacia?
Liefst Suzuki.

Hierbij een handige vergelijkingswebsite.
https://www.carsized.com/(...)06-5-door-hatchback/
pi_218049798
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 15:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Zie mijn bericht in dit topic:
icecreamfarmer_NL in PTA / Waar heb jij spijt van op autogebied?

Ik ben die C3 kotsbeu dus moet weg hij verbruikt olie alsof het benzine is maar ik zie geen lekkages.
Volgens wij kopen auto's krijg ik er ¤1600 voor en dat is wel een aderlating want er in 2022 ¤5000 voor betaald en het doel was er langer mee te doen dan de andere auto's (die gingen 5 jaar mee) maar dat is dus niet gelukt.
Hij slurpt olie en is niet voorruit te branden ik wordt ingehaald door scooters omdat hij zo langzaam optrekt.

Om een beeld te geven van mijn vorige auto's:
Daihatsu Charade uit 1997 (2012-2017) kostte me ¤350.
Peugot 206 uit 2002 (2017-2022) kostte me ¤850.
Citroen C3 uit 2015 (2022-2025) kostte me ¤5000 en heeft vooral chagrijn opgeleverd itt de goedkope brol die ik eerst had.

Het moet als vervoer dienen en ik heb gemerkt dat ik wil dat hij wel fatsoenlijk optrekt.
Voor de rest onderhoudsvriendelijk zijn. Voor de rest geef ik weinig om auto's.

Eisen:
Optrekken als een normale auto of beter dus geen ecoboost prut;
Betrouwbaar zijn dus alleen Japanners of Duitsers en het liefst onder de 180k op de teller;
Geen diesel dus benzine, hybride of elektrisch;
Onder de ¤10.000;
Climate control;
Vijf deuren;
Automaat (in huurauto's mee gereden en het rijdt gewoon veel fijner);
Stuurbekrachtiging;
Elektrisch ramen voor;
Bluetooth voor de radio of een makkelijk te plaatsen 1 of 2 din radio.

Dat was het wel.

Nu heb ik zelf deze wagentjes gezien maar zijn die niet relatief duur voor wat je krijgt:
Zat aan zoiets te denken:
https://www.autowereld.nl(...)a-41351528/foto.html

Maar ik zie ook relatief van deze die goedkoper zijn en luxer (maar ziet er niet uit en dat boeit mij dus niet):
https://www.autotrack.nl/a/kia-e-soul-elektriciteit-2016-57483028

Of de Nissan Leave. Maar mijn gevoel zegt dat er iets mis is met die wagen want daar staan er wel heel voor relatief goedkope prijzen te koop.

Oh ja ik rij voor mijn werk 14km op een dag en dat lijkt niet zo'n opgave te zijn.
Voor elektrisch moet hij makkelijk 150-200km halen voordat er weer opgeladen moet worden.

Ik hoor graag van jullie.
Niet zo verwonderlijk in Nederland. Als je langer bent dan, zeg 1.70m, dan zit je met je knieën tegen de stuurkolom en onderzijde dashboard. Waardeloos.

(Nissan Leave)
pi_218050213
BMW 1-serie
pindazakje
pi_218050923
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
BMW 1-serie
Jij raadt aan iemand die haar auto wegdoet vanwege een hoog olieverbruik een BMW aan ja?
  donderdag 26 juni 2025 @ 19:17:29 #9
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218051009
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juni 2025 19:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Jij raadt aan iemand die haar auto wegdoet vanwege een hoog olieverbruik een BMW aan ja?
Audi of VW met tfsi motor kan ook
Dan zet je het record nog wat scherper _O-
  donderdag 26 juni 2025 @ 19:31:13 #10
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218051104
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2025 15:39 schreef Hyperdude het volgende:
Een Suzuki of Dacia?
Ik was, geheel onverwacht, erg tevreden met m'n Dacia Duster (kwam van Audi). Betrouwbare auto die genoeg maar geen onnodige features had. Heeft een paar jaren dienst gedaan voor allerlei verhuizingen, tuinwerk, en talloze bouwmarkt ritten. Was echt een prima auto. Heb nu weer een nieuwe Audi, maar zat toch te twijfelen of ik bij de volgende niet weer een nieuwe Dacia probeer. De prijs is echt prima voor wat je krijgt vind ik. En de waardedaling was ook minder dan ik dacht.
  donderdag 26 juni 2025 @ 21:13:35 #11
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218052199
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2025 19:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik was, geheel onverwacht, erg tevreden met m'n Dacia Duster (kwam van Audi). Betrouwbare auto die genoeg maar geen onnodige features had. Heeft een paar jaren dienst gedaan voor allerlei verhuizingen, tuinwerk, en talloze bouwmarkt ritten. Was echt een prima auto. Heb nu weer een nieuwe Audi, maar zat toch te twijfelen of ik bij de volgende niet weer een nieuwe Dacia probeer. De prijs is echt prima voor wat je krijgt vind ik. En de waardedaling was ook minder dan ik dacht.
Cheap and cheerful. ^O^
  donderdag 26 juni 2025 @ 21:19:25 #12
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218052251
Helaas krijg je voor dat bedrag geen functionerende Ateca, dus dat valt af. Wel spijtig dat deze auto zo tegenvalt gezien het bedrag t.o.v jouw vorige auto's. Mijn motoren waren ook allemaal low budget en heb ik ook kort plezier van gehad, maar dat zat hem niet in de technische staat. Nu een motor voor ruim 8000 pietermannen aangeschaft en hoop hier ook veel langer mee te kunnen doen.

Als advies zou ik gaan voor een Mazda. Maakt niet uit welke, mits het maar in jouw prijsrange past.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218053395
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2025 21:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Helaas krijg je voor dat bedrag geen functionerende Ateca, dus dat valt af. Wel spijtig dat deze auto zo tegenvalt gezien het bedrag t.o.v jouw vorige auto's. Mijn motoren waren ook allemaal low budget en heb ik ook kort plezier van gehad, maar dat zat hem niet in de technische staat. Nu een motor voor ruim 8000 pietermannen aangeschaft en hoop hier ook veel langer mee te kunnen doen.

Als advies zou ik gaan voor een Mazda. Maakt niet uit welke, mits het maar in jouw prijsrange past.
Ik twijfelde toen tussen een mazda 3 en deze jongen en dus de verkeerde gekozen.

Ja ben echt teleurgesteld.
pi_218053398
Overigens lijken alle tweedehands auto's echt absurd duur te zijn geworden.
pi_218054022
Die Toyota in je eerste linkje, is dodelijk saai maar ook dodelijk betrouwbaar. Weet enkel niet of de vraagprijs nu extreem hoog is, ben niet zo op de hoogte van de huidige marktwaardes
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 27 juni 2025 @ 09:37:36 #16
503714 SebbeSwensje
pi_218055142
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 22:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik twijfelde toen tussen een mazda 3 en deze jongen en dus de verkeerde gekozen.

Ja ben echt teleurgesteld.
Mazda 3 sedan is echt een uitzonderlijk goede keus, daar heb ik mijn ogen ook op laten vallen als alternatief voor de Ateca. Ik hoop ook niet dat ik me iets moet aantrekken van dit topic, want in het kader van het op een andere manier doen overweeg ik juist ook een Franse auto.
Appears.
pi_218055173
Je hebt niet echt veel feeling bij auto’s hè?

Kijk eens in betrouwbaarheids testen voor auto’s in je categorie.
Kijk op motortype in problemcar e.a. op veel voorkomende problemen.
Mijdt alles uit de VW groep als het tweedehands is.
Vakman pur sang
pi_218059641
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 09:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Je hebt niet echt veel feeling bij auto’s hè?

Kijk eens in betrouwbaarheids testen voor auto’s in je categorie.
Kijk op motortype in problemcar e.a. op veel voorkomende problemen.
Mijdt alles uit de VW groep als het tweedehands is.

Het interesseert mij echt geen drol maar het moet wel rijden.
Die C3 is echt troep toevallig kwam ik langs een autoverkoper en wat rondgekeken en toen gevraagd wat ik voor de mijne zou krijgen. Hij vond het allemaal goed totdat hij de motorkap opentrok. Hij zegt deze gebruikt veel te veel olie en koppakking is lek. Ik vroeg hoe hij dat kon zien en hij zei je koelvloeistof is zwart. Je krijg er hooguit sloopwaarde voor.

Denk niet dat ik daar ga kopen maar hij raadde 4 keuzes aan van goedkoop naar duur:
- Renault megan voor ¤2500 zou een paar jaar mee moeten gaan maar verwacht er niet te veel van;
- Mini van jaar oud met 210.000 op de teller welke ¤4500 kost wel BMW dus duurder onderhoud;
- Een Audi met een tfli 1.8 blok welke slecht bekend staan maar wel pas gereviseerd is. Voor ca 11k.
- Een Fiat 500 van 8 kaar oud met maar 9000km op de teller voor ca 12k. Auto ziet er ook nog uit als nieuw en is amper in gereden.

De Audi was luxe en zag er goed uit dus ergens neig ik daarnaar anderzijds lonkt de Renault omdat hij geen drol kost en als het niets is ik hem de sloot induw.

Overigens VW stond normaal toch redelijk betrouwbaar bekend of bedoel je dat er mee gescheurd is?
pi_218059653
Andere optie is er om er gewoon 1l olie per 1000 km in te flikkeren en zien hoe ver we komen.
Auto wordt toch niets meer waard en olie is ¤5 de liter.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 19:17:56 #20
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218059694
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 19:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Andere optie is er om er gewoon 1l olie per 1000 km in te flikkeren en zien hoe ver we komen.
Auto wordt toch niets meer waard en olie is ¤5 de liter.
Als die garagemeneer gelijk heeft over je koppakking, kan je nu beter doorpakken en die C3 de deur uit kicken.
pi_218059713
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 09:37 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Mazda 3 sedan is echt een uitzonderlijk goede keus, daar heb ik mijn ogen ook op laten vallen als alternatief voor de Ateca. Ik hoop ook niet dat ik me iets moet aantrekken van dit topic, want in het kader van het op een andere manier doen overweeg ik juist ook een Franse auto.
Welke jaren is zo'n Mazda betrouwbaar.
pi_218059715
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 19:17 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Als die garagemeneer gelijk heeft over je koppakking, kan je nu beter doorpakken en die C3 de deur uit kicken.
Als ik er nu ¤500 voor krijg kan ik hem toch beter oprijden?
  vrijdag 27 juni 2025 @ 19:22:58 #23
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218059722
quote:

[..]
Altijd gedacht dat jij een man was, gezien het blauwe streepje ad zijkant van je posts..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 27 juni 2025 @ 19:25:15 #24
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218059732
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 19:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dat ding IS reeds opgereden..
  vrijdag 27 juni 2025 @ 19:27:30 #25
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218059739
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 19:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Naar mijn mening is je C3 al opgereden, alleen nog niet overleden. ;)
pi_218059747
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 19:27 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Naar mijn mening is je C3 al opgereden, alleen nog niet overleden. ;)
Ja daarom kan ik hem toch beter naar zijn grootje rijden door er elke keer olie bij te gooien?
Goedkoper rij ik niet meer.

Overigens je Mazda tip heeft mij aan het denken gezet en deze gezien:

1
https://www.autotrack.nl/(...)ivacy.dpgmedia.nl%2F

1
https://www.autowereld.nl(...)t-41141777/foto.html

3
https://www.autotrack.nl/(...)8978?level=2&image=0

4
https://www.autobedrijfro(...)m_campaign=gaspedaal

Welke zou de voorkeur hebben?
  vrijdag 27 juni 2025 @ 19:34:07 #27
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218059762
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 19:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ja daarom kan ik hem toch beter naar zijn grootje rijden door er elke keer olie bij te gooien?

1

1

3

4

Die wagens zijn stokoud, op de 1e na. Zit er zelfs 1 uit 2008 bij..

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 27-06-2025 19:51:07 ]
pi_218059798

Iets boven budget, maar dat komt omdat er 107k gelopen is.
Automaat, betrouwbaar, aardig vlot. Cruise control, camera, parkeersensoren. Goede ruimte.

En BMW, over 60-75k km is hij nog 9k waard.

218i active tourer
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 19:49:26 #29
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218059872
quote:

[..]

1

..

Die eerste lijkt mij niet onaardig op. Mazda tip was niet van mij :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Hyperdude op 28-06-2025 09:06:45 ]
pi_218059893
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ja mee eens maar kijk eens naar die prijzen.
Niet al te lang geleden kocht je voor 5k gewoon een prima tweedehands auto.

[ Bericht 7% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 27-06-2025 19:59:18 ]
pi_218059896
Een BMW i3 is ook een hele goede keuze voor jou denk ik, de electrische versie is wel echt een hele fijne auto. (paar keer via mywheels/amber gereden) Qua range zit het ook wel goed als ik je wensen lees.

Zijn wel apartje autotjes om te zien op de foto, in het echt zijn ze veel leuker.

Je wil dan wss wel de 33kWh versie hebben.
Hier op [url=https://marktplaats.nl]marktplaats[/url]

Hier 1 voor 9999 euro (312km range)
Zou er eens gewoon 1 testritje gaan maken.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 19:52:58 #32
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218059901
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 19:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ja mee eens maar kijk eens naar die prijzen.
Die heb ik gezien, bizar.
pi_218059955
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 19:52 schreef epicbeardman het volgende:
Een BMW i3 is ook een hele goede keuze voor jou denk ik, de electrische versie is wel echt een hele fijne auto. (paar keer via mywheels/amber gereden) Qua range zit het ook wel goed als ik je wensen lees.

Zijn wel apartje autotjes om te zien op de foto, in het echt zijn ze veel leuker.

Je wil dan wss wel de 33kWh versie hebben.
Hier op [url=https://marktplaats.nl]marktplaats[/url]
[ afbeelding ]
Hier 1 voor 9999 euro (312km range)
Zou er eens gewoon 1 testritje gaan maken.
Maat van mij heeft die 1. Deuren zijn wat ongemakkelijk maar goed.

Zit je daar ook niet met BMW prijzen qua onderhoud? Ik rij maar 7000km per jaar.
pi_218060035
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 20:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Maat van mij heeft die 1. Deuren zijn wat ongemakkelijk maar goed.

Zit je daar ook niet met BMW prijzen qua onderhoud? Ik rij maar 7000km per jaar.
Om eerlijk te zijn zal ik altijd aanraden om 1tje proberen te scoren die rond de 90k-110k qua km's zit, al is het voor de verkoopwaarde.. maar zeker slijtage en dat is met elk merk wel zo.

Zelf ook fout begaan bij eerste auto om eentje te kopen van rond de 180k en dacht van ja alleen ketting kan issue worden, nou dat werden nog veel meer andere issues, van lekke kleppendeksel koppakking en nieuwe koppeling en vliegwiel. Oh ja en ook nog de ketting voor 1500 euro.

Zo'n elektrische kan niet veel kapot aan gaan, natuurlijk kan je zeggen ja als accu kapot gaat dan ben je gelijk de sjaak. Maar in realiteit zal dat niet zo snel gebeuren.

Zou hem bijna zelf halen maar laden bij mij is moeilijk.

Zoiets maar dan de 225 euro eraf krijgen, hebben vaak ook veel opties, stoelverwarming ect echt heerlijk. Soms ook standverwarming zodat je kan voorverwarmen in de winter. Scheelt ook krabben.

https://www.autotrack.nl/a/bmw-i3-elektriciteit-2017-57030701
pi_218060068
Bekijk deze YouTube-video

Wel leuke (maar 3 jaar oud ondertussen) aankoopadvies.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 20:27:23 #36
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_218060130
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 19:39 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Iets boven budget, maar dat komt omdat er 107k gelopen is.
Automaat, betrouwbaar, aardig vlot. Cruise control, camera, parkeersensoren. Goede ruimte.

En BMW, over 60-75k km is hij nog 9k waard.

218i active tourer
Verschrikkelijk boomerhok vind ik dit, niet alle BMW's zijn tof.
pindazakje
pi_218060138
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 20:27 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Nee klopt maar is een hele praktische auto. Je krijg wel veel voor je geld als je beetje de juiste opties kan pakken. Trekhaakje al, geen extreme lage instap. Ook een auto waar je goed vakanties mee kan houden.

Zou hem zelf ook niet kopen.
pi_218060995
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 20:28 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nee klopt maar is een hele praktische auto. Je krijg wel veel voor je geld als je beetje de juiste opties kan pakken. Trekhaakje al, geen extreme lage instap. Ook een auto waar je goed vakanties mee kan houden.

Zou hem zelf ook niet kopen.
Ja in principe maakt uiterlijk mij weinig uit.
pi_218061060
Heb je ook aan een Ford Focus mk1 gedacht, facelift 2004 met 1.6 zetec motor? Zijn betrouwbare auto's, ga er al 11 jaar mee fluitend door de APK en er is nooit iets mee geweest. Alleen 1 keer een lege accu, omdat ik de verlichting nachts liet branden.
pi_218061387
quote:
De BMW's van pakweg de afgelopen tien jaar zijn qua olieverbruik geen issue. Maar dan moet je uiteraard geen afgetrapte 1-serie kopen gechipt met 200k op de teller.
  zaterdag 28 juni 2025 @ 00:23:29 #41
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_218061411
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 19:49 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Die eerste lijkt mij niet onaardig. Mazda tip was niet van mij :)
Nou...

quote:
Wat vertelt de aanbieder over deze auto?

Mazda 2 1.5 Skyactiv-G Dynamic+ AUTOMAAT / LM / BT

Deze auto wordt voor export of handel aangeboden, ze ziet er netjes uit maar is gedeeltelijk overgespoten, airco werkt niet vandaar dat ze voor export aangemerkt wordt.
Rijdt en schakelt super, onderhouden door de Mazda dealer, digitaal onderhoud zit erbij, 1 sleutel.

De prijs is zonder BPM ze is nog Belgisch, als u haar op NL kenteken wilt komt er 1000 bij aan rdw en bpm, dit kunnen wij voor u doen.
Wel wat kanttekeningen dus.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_218062194
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 22:54 schreef FordSierra het volgende:
Heb je ook aan een Ford Focus mk1 gedacht, facelift 2004 met 1.6 zetec motor? Zijn betrouwbare auto's, ga er al 11 jaar mee fluitend door de APK en er is nooit iets mee geweest. Alleen 1 keer een lege accu, omdat ik de verlichting nachts liet branden.
Mijn broertje heeft die 1.

Punt is dat ik er weinig verstand van heb en het allemaal als een loterij over komt. Ook vind ik het zuur om er geld aan uit te geven.
pi_218062205
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 00:23 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Nou...
[..]
Dat is toch schijt. Je biedt dus een auto met airco aan. Maar die airco werkt niet en eigenlijk kost hij 1000 euro meer. Wat is dat voor halve oplichting.

En waarom zijn al die tweedehands auto's zo duur?
pi_218062211
De Nissan Leaf oude generatie heeft een enorme batterij degradatie, ik zou er mijn handen niet aan branden.

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Mijn Mazda 2 was uit 2008, nooit problemen mee gehad en nog steeds zonder problemen (familie heeft deze overgenomen).
  zaterdag 28 juni 2025 @ 08:53:21 #45
503714 SebbeSwensje
pi_218062313
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 20:27 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Maar een F800 GT in het matblauw is dat zeer zeker wel!
Appears.
  zaterdag 28 juni 2025 @ 09:08:38 #46
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218062399
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 00:23 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Nou...
[..]
Je hebt gelijk. Ik vergeleek alleen de plaatjes, en die anderen zagen er niet uit. Deze zou ik niet kopen.
  zaterdag 28 juni 2025 @ 09:15:06 #47
503714 SebbeSwensje
pi_218062460
quote:

[..]

1

1

3

4

Nummer 4 is wel scherp geprijsd en heeft een Bose geluidsinstallatie. Alleen een beetje vreemd dat hij maar 4 versnellingen zou hebben.
Appears.
pi_218062572
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 09:15 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Nummer 4 is wel scherp geprijsd en heeft een Bose geluidsinstallatie. Alleen een beetje vreemd dat hij maar 4 versnellingen zou hebben.
Automaten hebben wel vaker 4 versnellingen, het klinkt wel vreemd.
pi_218062615
https://www.autowereld.nl(...)w-41564869/foto.html

Dit is bijvoorbeeld spotgoedkoop. Wat is daar mis mee?
pi_218062642
Citroen C1, heb dat ding al 5 jaar. Niet kapot te krijgen en heb er toch al 50k ingereden. :)
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')