Verander je naam maar in Donkerrood.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:35 schreef Donkergroen het volgende:
Het wegdoen van 1 sud, 3 33's, 1 Alfetta sedan, 1 155, 1 156 (nouja die was niet zo heel erg eigenlijk..) en als klap op de vuurpijl 1 164
In het buitenland?quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:19 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Alfa
Heb nog een GT (met Busso) die weg moet…
Nee, in Nederland. Er zit wat roest op de dorpels en bodem, zodra dat opgelost is gaat 'ie de verkoop in.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:43 schreef Donkergroen het volgende:
[..]
In het buitenland?
Tell me more.... Hoewel nutteloos want 1 auto moet genoeg zijn. Maarja
ik heb nog een Busso op de bucketlist staan, maar nee, ik doe het nu niet.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:19 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Alfa
Heb nog een GT (met Busso) die weg moet…
Dat airbag verhaal is wel balen. Mijn e46 2001 BMW had ook zo'n Tokata terugroepactie, maar toen kon je er gelukkig nog mee doorrijden in de tussentijd.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
De fucking Citroen c3 die ik nu heb.
Volgens de website krijg je vervangend vervoer maar iedereen wijst naar elkaar en vervolgens is er niets geregeld.
Ook verbruikt dat beestje 3+ liter olie op 1600km.
Die gaat na de nieuwe airbag de verkoop of de sloot in.
Mijn 20 jaar oude Daihatsu van 350 euro gaf minder gedoe en verbruikte minder olie. En die lekte als een ketter.
Pausmobielquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:05 schreef ToT het volgende:
Peugeot 207.Na een maand weer weg gedaan. Iedere week ging het lampje van de olie branden, en op een gegeven moment kwam er ook nog witte rook uit de uitlaat.
Ik had nog contact met de garage opgenomen; ze zeiden dat ze hartstikke blij waren dat ze er van af waren, en ze wilden hem alleen ongeveer voor een kwart van de prijs of zo weer terug kopen bij inruil.
Wel een fijne garage.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:05 schreef ToT het volgende:
Peugeot 207.Na een maand weer weg gedaan. Iedere week ging het lampje van de olie branden, en op een gegeven moment kwam er ook nog witte rook uit de uitlaat.
Ik had nog contact met de garage opgenomen; ze zeiden dat ze hartstikke blij waren dat ze er van af waren, en ze wilden hem alleen ongeveer voor een kwart van de prijs of zo weer terug kopen bij inruil.
Als koper heb je een onderzoeksplicht, maar een garage heeft ook een meldingsplicht.quote:
En hoezo kan de rechtsbijstand hier niets mee?quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als koper heb je een onderzoeksplicht, maar een garage heeft ook een meldingsplicht.
En met die opmerking hebben ze duidelijk gemaakt dat ze van die problemen op de hoogte waren.
Smeerlappen
Het is dat @ToT de auto niet meer heeft, maar persoonlijk had ik toch idd mijn rechtsbijstandverzekering erop gezetquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En hoezo kan de rechtsbijstand hier niets mee?
Ik had hem voor de deur in de fik gestoken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |