abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juni 2025 @ 14:16:36 #51
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_217993451
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:35 schreef Donkergroen het volgende:
Het wegdoen van 1 sud, 3 33's, 1 Alfetta sedan, 1 155, 1 156 (nouja die was niet zo heel erg eigenlijk..) en als klap op de vuurpijl 1 164 -O-
Verander je naam maar in Donkerrood. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_217994112
Nu we het toch over Alfa's hebben :
Het verkopen van een Bertone gtv1750 uit '71 in 2009......
pi_217994791
Spijt: De aanschaf van een Renault Megane. Wat een kutauto.
Ook spijt dat ik niet eerder een Toyota heb aangeschaft.
pi_217995148
Ik heb ooit spijt gehad dat ik mijn Opel Astra ooit wegdeed voor een Toyota Aygo omdat ik goedkoper wilde gaan rijden.
Ik vond die Aygo een traag kuthok, ik ben er geen moment echt blij mee geweest uiteindelijk.

Ik heb ook spijt gehad dat ik mijn SAAB 9-3 Coupé met relatief lage kilometerstand voor veel te weinig geld heb weggedaan. Dat vond ik zo’n fijne auto en ik was er zo trots op.

Maar het ding lustte wel een aardige slok en op onderhoud moet je bij zo’n auto ook niet besparen, dus op dat moment in mijn leven was het een begrijpelijke keuze om ‘m weg te doen en een poosje zonder auto verder te gaan.

Maar nog steeds zou ik zo weer een SAAB willen terugkopen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 22 juni 2025 @ 00:43:04 #55
436242 Donkergroen
is het nieuwe grijs
pi_218008467
quote:
80s.gif Op donderdag 19 juni 2025 18:19 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Alfa _O_

Heb nog een GT (met Busso O+ ) die weg moet…
In het buitenland?
Tell me more.... Hoewel nutteloos want 1 auto moet genoeg zijn. Maarja :X
  zondag 22 juni 2025 @ 01:00:10 #56
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_218008516
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 00:43 schreef Donkergroen het volgende:

[..]
In het buitenland?
Tell me more.... Hoewel nutteloos want 1 auto moet genoeg zijn. Maarja :X
Nee, in Nederland. Er zit wat roest op de dorpels en bodem, zodra dat opgelost is gaat 'ie de verkoop in.
Heerlijke auto met een heerlijke motor. Ik kan 'm ook bewaren, maar dan gaat 'ie waarschijnlijk jaren stil staan en daar wordt een auto nooit beter van... Beter dat iemand er van kan genieten.
  maandag 23 juni 2025 @ 08:26:46 #57
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_218019460
quote:
80s.gif Op donderdag 19 juni 2025 18:19 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Alfa _O_

Heb nog een GT (met Busso O+ ) die weg moet…
ik heb nog een Busso op de bucketlist staan, maar nee, ik doe het nu niet. :{ praat er verder maar niet over :P
pi_218048210
De fucking Citroen c3 die ik nu heb.
Volgens de website krijg je vervangend vervoer maar iedereen wijst naar elkaar en vervolgens is er niets geregeld.
Ook verbruikt dat beestje 3+ liter olie op 1600km.

Die gaat na de nieuwe airbag de verkoop of de sloot in.

Mijn 20 jaar oude Daihatsu van 350 euro gaf minder gedoe en verbruikte minder olie. En die lekte als een ketter.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 26 juni 2025 @ 13:00:52 #59
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218048355
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 12:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
De fucking Citroen c3 die ik nu heb.
Volgens de website krijg je vervangend vervoer maar iedereen wijst naar elkaar en vervolgens is er niets geregeld.
Ook verbruikt dat beestje 3+ liter olie op 1600km.

Die gaat na de nieuwe airbag de verkoop of de sloot in.

Mijn 20 jaar oude Daihatsu van 350 euro gaf minder gedoe en verbruikte minder olie. En die lekte als een ketter.
Dat airbag verhaal is wel balen. Mijn e46 2001 BMW had ook zo'n Tokata terugroepactie, maar toen kon je er gelukkig nog mee doorrijden in de tussentijd.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_218048388
Peugeot 207. :') Na een maand weer weg gedaan. Iedere week ging het lampje van de olie branden, en op een gegeven moment kwam er ook nog witte rook uit de uitlaat.
Ik had nog contact met de garage opgenomen; ze zeiden dat ze hartstikke blij waren dat ze er van af waren, en ze wilden hem alleen ongeveer voor een kwart van de prijs of zo weer terug kopen bij inruil.
pi_218048503
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 13:05 schreef ToT het volgende:
Peugeot 207. :') Na een maand weer weg gedaan. Iedere week ging het lampje van de olie branden, en op een gegeven moment kwam er ook nog witte rook uit de uitlaat.
Ik had nog contact met de garage opgenomen; ze zeiden dat ze hartstikke blij waren dat ze er van af waren, en ze wilden hem alleen ongeveer voor een kwart van de prijs of zo weer terug kopen bij inruil.
Pausmobiel *O*

Habemus papam Peugeot _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218049083
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 13:05 schreef ToT het volgende:
Wel een fijne garage.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_218049118
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 14:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Wel een fijne garage.
Als koper heb je een onderzoeksplicht, maar een garage heeft ook een meldingsplicht.
En met die opmerking hebben ze duidelijk gemaakt dat ze van die problemen op de hoogte waren.

Smeerlappen :{w
A murky, forgotten land.
pi_218049340
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2025 14:28 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Als koper heb je een onderzoeksplicht, maar een garage heeft ook een meldingsplicht.
En met die opmerking hebben ze duidelijk gemaakt dat ze van die problemen op de hoogte waren.

Smeerlappen :{w
En hoezo kan de rechtsbijstand hier niets mee?

Ik had hem voor de deur in de fik gestoken.
pi_218049368
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 14:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
En hoezo kan de rechtsbijstand hier niets mee?

Ik had hem voor de deur in de fik gestoken.
Het is dat @ToT de auto niet meer heeft, maar persoonlijk had ik toch idd mijn rechtsbijstandverzekering erop gezet :Y

De garage heeft duidelijk geborgen gebreken verzwegen, waar zij van op hoogte waren.
A murky, forgotten land.
pi_218050545
Ik heb contact opgenomen met de rechtsbijstandsverzekering. Ik moest een brief schrijven waarin ik m'n gal moest spuien en zeggen dat ik een fatsoenlijke oplossing verwachtte.
Dat was volgens hen het enige wat ik kon doen! :X :X :X

De garage waar ik het aan verkocht keek er overigens ook totaal niet naar. Ik had hen verteld dat het ding olie lekte en dat was genoeg voor hen om te weten. Ze hadden zelf ook een 207 op voorraad, maar die stond ergens in een garage buiten het terrein te verstoffen omdat niemand 'm wilde kopen. Deze wordt zeker voor reserve-onderdelen gebruikt.
Ik heb globaal er voor gekregen wat ik er voor in gedachten had.
Nu heb ik een ouwe Modus die prima rijdt en maar een ton op de teller heeft staan.

Verder spijt op auto-gebied; dat ik mijn Hyundai Coupé heb weggedaan; dat was echt een super fijne auto waar ik nooit problemen mee heb gehad!

Maar ja; ik moest zo nodig iets zuinigers hebben. Ook mijn Toledo had ik best nog wel langer kunnen houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')