Temperatuurquote:1 De warmste temperatuur (graden C):
2 De koudste temperatuur (graden C):
3 Hoeveelheid Neerslag (mm):
4 Zon (uren):
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s):
6 Aantal warme dagen:
7 Aantal zomerse dagen:
8 Aantal tropische dagen:
En een aanvulling voor de mensen die vorige maanden hebben meegedaan maar niet met de wekelijkse willen meedoenquote:Op maandag 30 juni 2025 17:05 schreef 12Beaufort het volgende:
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:OA / @:onlogisch
Trouwens... een warme dag is 25 graden en een tropische dag 30 graden toch?quote:Op maandag 30 juni 2025 17:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En een aanvulling voor de mensen die vorige maanden hebben meegedaan maar niet met de wekelijkse willen meedoentenzij ze dit aangeven natuurlijk
@:Mikeytt / @:Dick_laurent / @:Pisces29 / @:Geschiedkundige / @:Arizona / @:LTVDK / @:Qwarqtaartje
Vanaf donderdag wordt het een aantal dagen 20 graden he, dus 31 dagen warm lijkt me sterkquote:Op maandag 30 juni 2025 17:07 schreef onlogisch het volgende:
1 De warmste temperatuur (graden C): 35
2 De koudste temperatuur (graden C): 14
3 Hoeveelheid Neerslag (mm):63
4 Zon (uren):212
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s): 3.4
6 Aantal warme dagen: 31
7 Aantal zomerse dagen:22
8 Aantal tropische dagen:5
Warme dag = 20+quote:Op maandag 30 juni 2025 17:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vanaf donderdag wordt het een aantal dagen 20 graden he, dus 31 dagen warm lijkt me sterkof heb ik de definities weer fout?
Omgquote:Op maandag 30 juni 2025 17:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Warme dag = 20+
Zomerse dag = 25+
Tropische dag = 30+
jij hebt er een goede kijk op!quote:Op maandag 30 juni 2025 17:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vanaf donderdag wordt het een aantal dagen 20 graden he, dus 31 dagen warm lijkt me sterkof heb ik de definities weer fout?
1 dag afgetrokken bij mijn gok. Kleine kans op 19 graden komende dagen in De Biltquote:
Bedankt voor de heads upquote:Op maandag 30 juni 2025 17:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neeeee. Ik had het fout. Blijkbaar is 20 graden een warme dagquote:
Ja maar ik denk niet dat we 31 dagen boven de 20 graden uit gaan komenquote:Op maandag 30 juni 2025 18:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neeeee. Ik had het fout. Blijkbaar is 20 graden een warme dag![]()
(volgens Starhopper)
Het werkt zo:quote:Op maandag 30 juni 2025 18:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neeeee. Ik had het fout. Blijkbaar is 20 graden een warme dag![]()
(volgens Starhopper)
Ohhhhh, dus 28 warme dagen en 28 zomerse dagen kan dus niet??quote:Op maandag 30 juni 2025 21:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het werkt zo:
Als 1 dag 24,6 graden is geweest telt dit als een warme dag van 20+.
Als 1 dag 28,3 graden is geweest telt dit als een zomerse dag van 25+
Als 1 dag 33,2 graden is geweest telt dit als een tropische dag van 30+
Regel is wel dat elk afzonderlijk van elkaar wordt geteld, dus warme dagen worden niet geteld als het 25+ of 30+ is gehaald
Als ik de gokjes zie, houdt echt niemand hier rekening meequote:Op maandag 30 juni 2025 22:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ohhhhh, dus 28 warme dagen en 28 zomerse dagen kan dus niet??
Correct!quote:Op maandag 30 juni 2025 22:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ohhhhh, dus 28 warme dagen en 28 zomerse dagen kan dus niet??
Oh jee, flinke strafpunten.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:OA / @:onlogisch / @:Mikeytt / @:dick_laurent / @:Pisces29 / @:Geschiedkundige / @:Arizona / @:LTVDK / @:QWARQTAARTJE
Even een reminder![]()
Plus even mededeling naar jullie allemaal die hebben ingevuld:
Warme, zomerse, tropische dagen worden afzonderlijk van elkaar geteld, houd hier wel rekening mee gezien vele dit er wel bij tellen. Indien je het laat staan riskeer je hier flinke strafpunten op!
Ooh euh huh? Dus een tropische dag telt niet als een 20+ en 25+ dag?quote:Op maandag 30 juni 2025 22:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:OA / @:onlogisch / @:Mikeytt / @:dick_laurent / @:Pisces29 / @:Geschiedkundige / @:Arizona / @:LTVDK / @:QWARQTAARTJE
Even een reminder![]()
Plus even mededeling naar jullie allemaal die hebben ingevuld:
Warme, zomerse, tropische dagen worden afzonderlijk van elkaar geteld, houd hier wel rekening mee gezien vele dit er wel bij tellen. Indien je het laat staan riskeer je hier flinke strafpunten op!
Dat is wel vaag jaquote:Op maandag 30 juni 2025 22:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh euh huh? Dus een tropische dag telt niet als een 20+ en 25+ dag?
De 31 dagen die juni heeft, daar moet je een balans in gaan vindenquote:
Sinds wanneer?quote:Op maandag 30 juni 2025 22:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vaag of niet, officieel tellen ze afzonderlijkquote:
quote:
Oke ik ben even in de war nuquote:Dus, als een dag 25 graden of hoger is, dan is het zowel een warme dag als een zomerse dag. Is het 30 graden of hoger, dan is het een warme, zomerse en tropische dag.
Ja hallo nu heb ik mijn dagen aangepastquote:Op maandag 30 juni 2025 22:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke ik ga effe informeren om te kijken wat het nou eigenlijk precies is.... dit moet effe duidelijk recht gezet worden
Oke als ik dus goed begrijp moet alles boven de 20+ graden bij elkaar op tellen, maar mag ik de tropische dagen niet boven op de 25 graden tellen. Is dit correct? Zo ja dan kunnen we hiervan uitgaan en heb ik het dus fout gehad.quote:Een voorbeeld: Stel, je hebt 5 warme dagen, 3 zomerse dagen en 2 tropische dagen. De 2 tropische dagen zijn ook al zomerse dagen, dus je zou in totaal 5 + 3 = 8 warme dagen tellen, waarvan 2 tropische dagen zijn, maar die al in die 3 zomerse dagen zitten
Je hebt jou gegevens te laat doorgegeven, ik zal ze meenemen maar zal niet meetellen in het overzicht. Je krijgt +10 strafpunten boven op de user die laatste staat.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:28 schreef de_boswachter het volgende:
1 De warmste temperatuur (graden C): 34.5
2 De koudste temperatuur (graden C): 11.6
3 Hoeveelheid Neerslag (mm): 65
4 Zon (uren): 242
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s): 2.9
6 Aantal warme dagen: 23
7 Aantal zomerse dagen: 17
8 Aantal tropische dagen: 6
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:50 schreef INViCTuS het volgende:
Shit, te laat. Maar die toch mee.
De warmste temperatuur (graden C): 34.8
2 De koudste temperatuur (graden C): 10.8
3 Hoeveelheid Neerslag (mm): 46
4 Zon (uren): 268
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s): 2.6
6 Aantal warme dagen: 24
7 Aantal zomerse dagen: 18
8 Aantal tropische dagen: 4
van deze maand, toch? de huidige. dit telt niet voor weekvoorspelling klassement, toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je hebt jou gegevens te laat doorgegeven, ik zal ze meenemen maar zal niet meetellen in het overzicht. Je krijgt +10 strafpunten boven op de user die laatste staat.
[..]wat doe je nou! Je stond 2de in de ranglijst (vorige maand nog niet meegenomen die komt morgen).
Zal jou gegevens ook in meenemen, maar ook jij krijgt helaas 10+ op de laatste user.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |