Ah ja, 4 lukte hier ook niet meer.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:59 schreef oudeinlogiskwijt het volgende:
[..]
Ik wilde wel graag staanplaatsen, maar die waren om 10:06 al uitverkocht, op de 400 euro VIP tickets na. Verder alleen wat losse stoelen op matige plekken, maar geen 4 bij elkaar. Toen heb ik het opgegeven.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:58 schreef nostra het volgende:
Nou, ik heb een kaartje, maar moest het wel in de VIP-zooi zoeken, dus $$$. Maar goed, "laatste" keer dat je ze nog een beetje op niveau kan zien, dus toch maar overstag gegaan.
Nou ja, Matt is nu wat, 50? Het houdt wel een keertje op met zijn falsetto (en het is al wat tanende). Het is geen muziek á la David Gilmour die nog kan riffen op zijn 70e.quote:
Wat krijg je eigenlijk bij vip? Behalve een duur kaartjequote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:58 schreef nostra het volgende:
Nou, ik heb een kaartje, maar moest het wel in de VIP-zooi zoeken, dus $$$. Maar goed, "laatste" keer dat je ze nog een beetje op niveau kan zien, dus toch maar overstag gegaan.
Ja, wat onzin, early access dus neem ik aan wat betere plaatsen (normaal is early access juist goedkoper bij festivals om het een beetje eerder te vullen), wat merchandise, fotomomentje, zulk gedoe. Het geld niet waard, maar ja. Ik heb ook vrienden die $ 1.500 voor een kaartje worstelen betalen dus in vergelijking valt het dan allemaal nog mee.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat krijg je eigenlijk bij vip? Behalve een duur kaartje
Maar veel plezier! toch wel jaloersVond het zelf een beetje te duur
Feuerzone?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voor mij is ook 300 tot 400 voor een kaartje niet waard.
Het duurste wat ik voor een kaartje heb betaald is 140 euro voor Rammstein in Groningen.
Ja ik ben nu op 70% van the Darkest Forest en heb besloten dat ik er meer aandacht voor nodig hebquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben net begonnen.
The Dark Forest is direct al![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |