Er zijn helemaal geen Real Life Soaps & Stream meer, dus eigenlijk kan alles wat hier staat naar TVquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Het is leuk om niet BN'ers met wel hersenen (en vaak een bijbehorend 'rugtasje') in een spelprogramma bezig te zien.
Weer eens wat anders dan Marble Mania of Ik Hou Van Holland…
Het heeft echter niets met Real Life Soaps & Streams van doen, dus het staat in het verkeerde subforum…
Tuurlijk wel. En eens dit programma is dat niet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen Real Life Soaps & Stream meer, dus eigenlijk kan alles wat hier staat naar TV
Televisie
@:Dotteke doe je best
Nope, alleen BB met de bijbehorende stream al dan niet via Videoland , en die heeft altijd een eigen Topic..quote:Op zondag 7 september 2025 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. En eens dit programma is dat niet.
Misschien is het woordje streams wat misplaatst voor dit sub forum want daar is er nog maar één van en dat is BB. Verder vallen programma's als B&B, MAFS, Boer zoekt vrouw e.d. wel onder RLS. Dit is gewoon een spelprogramma. Maar eens het is soms wat verwarrend.quote:Op zondag 7 september 2025 00:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope, alleen BB met de bijbehorende stream al dan niet via Videoland , en die heeft altijd een eigen Topic..
De rest van alles wat hier staat zijn nog steeds reallive opgenomen TV Shows of je het nou leuk vind of niet
Real live soaps en streams .quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen Real Life Soaps & Stream meer, dus eigenlijk kan alles wat hier staat naar TV
Televisie
@:Dotteke doe je best
Je hebt gelijk, álles is ook wel erg veel.. alles wat samenwoond in een tv studio moet blijven?quote:Op zondag 7 september 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Real live soaps en streams .
Hey blijft moeilijk ook bij dit programma wonen de deelnemers samen. Mij maakt het überhaupt niet uit waar wat staat als mensen maar kunnen posten. Als ik een persbericht binnen krijg waarin staat dat mensen samen wonen dan plaatst ik het. Maar als iedereen dit in tv wil hebben. Snap het gedoe er om nooit zo. Ik vind expeditie Robinson hier ook thuishoren die wonen notabene samen op een eiland. Maar goed men wilde dat in tv dus staat het daar. Ik kan ook niets meer plaatsen wel zoo makkelijk scheelt mij een hoop werk
Ik moet die aflevering nog zien maar wtf is dat. Het rijtje 1. Koningin Maxima 2. Elvis Presley 3. Gooise vrouwen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Uitgeefassistent van kinderboeken? wtf .. zonde dan dat Briljante Brein
En urenlang Gooise Vrouwen kijken.. goed gedaan Linda![]()
Die veel te vroliijke Depressive Autistische MensenHaatster... wat raar dat die zo lekker functioneert tussen al die mensen... TV-Shows werken blijkbaar zeer therapeutischquote:Op woensdag 10 september 2025 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet die aflevering nog zien maar wtf is dat. Het rijtje 1. Koningin Maxima 2. Elvis Presley 3. Gooise vrouwen.Nah dit is eigenpijperij, ik blijf wel kijken omdat die lui die meedoen wel apart zijn.
Hij weet het minst maar speelt slim.quote:Op zondag 21 september 2025 16:26 schreef Näsenbar het volgende:
Ramses is de enige die het spel snapt. Het heeft niks met een briljant brein hebben te maken.
Februari dit jaarquote:Op woensdag 17 september 2025 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
En hoe oud is die TV opname... sneeuw op die "Universiteit"?
[ afbeelding ]
Zo'n stoffige Show, moest van de plank af voor dat 'ie ging bederven?quote:Op zondag 21 september 2025 21:08 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Hij weet het minst maar speelt slim.
[..]
Februari dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heb je het over ik volg je niet?quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ze lijkt een beetje op Babette zo en dat maakt Babette minder leuk. Erg jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |