Ik heb niet zoveel met Linda de Mol, die heb ik al tevaak en teveel gezien.quote:
Nou het is dat ik weet dat ze het is maar ze lijkt iig niet meer op Linda de Mol. Staat bol van de botox en meer.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Linda de Mol, die heb ik al tevaak en teveel gezien.
Kan nog wel leuk worden zitten wel een boel aparte gasten tussen.quote:
Best een leuk programma, beetje eng wel (vooral diezelfde truitjes, beetje fascistisch). Linda te volks? Welnee, die zit zelf in diezelfde bubbel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan nog wel leuk worden zitten wel een boel aparte gasten tussen.
Leuk programma wel, ik vind alleen jammer dat Linda dit presenteert, had iemand moeten zijn die meer charisma heeft en wat meer ad rem is. Linda is wat te volks voor dit.
Gooische multimiljonair Linda, opgegroeid in de TV wereld met een miljardair als broer is te volks?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan nog wel leuk worden zitten wel een boel aparte gasten tussen.
Leuk programma wel, ik vind alleen jammer dat Linda dit presenteert, had iemand moeten zijn die meer charisma heeft en wat meer ad rem is. Linda is wat te volks voor dit.
Ja echt het. Zo jammer dat mensen niet tevreden met zichzelf zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het is dat ik weet dat ze het is maar ze lijkt iig niet meer op Linda de Mol. Staat bol van de botox en meer.
Het gaat er ook om hoe je dit aanpakt. De ene groep ging dezelfde feitjes opzoeken en daarna de antwoorden vergelijken, een andere groep was meer ieder voor zich, wat ik op zich slimmer vind.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:59 schreef Chanel5 het volgende:
Linde volks??? nou nee
Maar ik had ietsje meer verwacht qua vragen, iets moeilijker, richting de exacte vakken niet alles leren over Maxima.
Dit lijkt meer een geheugen/concentratie test, lees info in je brein stampen.
Dat ze in het Gooi woont heeft er niks mee te maken, je zegt het zelf al opgegroeid met een papa die het gemaakt heeft. Ze doet het leuk met miljoenenjacht dit is jammer er had een iets meer zwaargewicht moeten staan als presentator.quote:Op zondag 31 augustus 2025 06:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gooische multimiljonair Linda, opgegroeid in de TV wereld met een miljardair als broer is te volks?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |