quote:
Komt nog wel meer bijquote:Op donderdag 26 juni 2025 06:06 schreef Karzai het volgende:
morning, het heeft een beetje geregend vannacht, goed voor de plantjes.
Als dat nou het ergste was.quote:Op donderdag 26 juni 2025 06:57 schreef pullup het volgende:
Wellicht waren die pakken uit 1920 ook gewoon roze
Hier nog steeds. Plantjes zijn er blij meequote:Op donderdag 26 juni 2025 06:06 schreef Karzai het volgende:
morning, het heeft een beetje geregend vannacht, goed voor de plantjes.
nog een paar druppeltjes, maar niet genoeg om er een regenpak voor aan te trekken.quote:Op donderdag 26 juni 2025 07:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier nog steeds. Plantjes zijn er blij mee
Hier ook , was ook hard nodig voor de plantjes en de beestjesquote:Op donderdag 26 juni 2025 07:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier nog steeds. Plantjes zijn er blij mee
quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:10 schreef Puzzie het volgende:
Op zich wel lekker zo'n dagje![]()
Ik wil alleen wel lopen vandaag
Tonermans.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tonermans.Doet me denken aan de muziekcursus 40 jaar geleden. Na 10 "lessen" met allemaal beginnende muzikanten mocht we het festival Bommelpop openen. De bandnaam was Absolute Beginners. Zelden zal een naam zo adequate de lading hebben gedekt. Ik speelde eenarmige toetsenist. Daarna toch maar weer gaan voetballen. Daar zat voor mij meer muziek in.
Ik ben Herm, en voor moeke Hem. M'n Iriszorg begeleidster noemt me als enige Hermen. Dat is mijn doopnaam. Dat Hermen vond ik eerst niks. Nu is het, na acht jaar, leuk en persoonlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Een goede vriend van mij heet ook Herman maar zijn bijnaam is Herrie![]()
Klopt ook wel want maakt metal
Dat snap ikquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben Herm, en voor moeke Hem. M'n Iriszorg begeleidster noemt me als enige Hermen. Dat is mijn doopnaam. Dat Hermen vond ik eerst niks. Nu is het, na acht jaar, leuk en persoonlijk.
Mijn opa noemden ze Piet de kolf. Hij ving ratten, mollen enzo bij sportvelden of elders. Dat deed hij met zo'n kooi, dat heet een kolf. Een vriend kent iedereen als De Bums. Als bakkershulp ging hij de deuren langs. Een ander zijn vader is Chris de Erpel (aardappel) Hij deed vakantiewerk en was zo klein dat-ie op een aardappelskistje moest staan.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat snap ik![]()
Sowieso leuk als mensen hun eigen namen bij iemand bedenken, wat ook klopt bij de persoon
Mijn ex-schoonvader noemden ze koperen Nelis , hij bokste vroegerquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn opa noemden ze Piet de kolf. Hij ving ratten, mollen enzo bij sportvelden of elders. Dat deed hij met zo'n kooi, dat heet een kolf. Een vriend kent iedereen als De Bums. Als bakkershulp ging hij de deuren langs. Een ander zijn vader is Chris de Erpel (aardappel) Hij deed vakantiewerk en was zo klein dat-ie op een aardappelskistje moest staan.
Mij een tijdje Herman van Karajan. Na het stappen waren we bij Violiste Emmy Verhey onder het raam aan het roepen. 'Emmy, doe open, hier is Herman van Karajan.'quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonvader noemden ze koperen Nelis , hij bokste vroeger
quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mij een tijdje Herman van Karajan. Na het stappen waren we bij Violiste Emmy Verhey onder het raam aan het roepen. 'Emmy, doe open, hier is Herman van Karajan.'Die anekdote staat ook in een interview boek met "bekende" Bommelaars.
Die f35 kan zich goed verstoppenquote:
Oooh dan heb ik weer gelukquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die f35 kan zich goed verstoppen
Tenzij je langs de vliegbasis woont dan
Ja, die bommen tegenwoordig willen toch de grond inquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb geen kelder. Wel een zolder. Is dat ook goed?
Heb je geen wijnzolderquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb geen kelder. Wel een zolder. Is dat ook goed?
Molotov cocktailsquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:13 schreef Puzzie het volgende:
Mijn ouders maakten vroeger wijn , ik heb heel wat ontploffende flessen gezien
Heerlijkquote:
Morguh Pullupquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullupthnx voor de kleurrijk schoon op de vroege morgen.
Lekker even alles open hier, hopelijk koelt het binnen iets af.quote:
Oh ok ik zie 32, ook net wat te warmquote:Op vrijdag 27 juni 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker even alles open hier, hopelijk koelt het binnen iets af.
ZIe voor volgende week hier 36 graden staan euhhhhhh ik ga een ijspak aanschaffen
Vond het vanaf zondag echt klef weer bahquote:Op vrijdag 27 juni 2025 06:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ok ik zie 32, ook net wat te warm]
Tot nu toe vond ik het prima te doen allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen kan je er niets aan doen en moet je er mee dealen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het vanaf zondag echt klef weer bah
En dit ziet er ook niet hoopvol uitIk vergeet elk jaar weer een klein airco apparaatje te kopen voor deze dagen. Het zijn er ook echt nooit heel veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen kan je er niets aan doen en moet je er mee dealen.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ik heb niets aan een kleintje, ik had er een maar die deed vrijwel niets.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vergeet elk jaar weer een klein airco apparaatje te kopen voor deze dagen. Het zijn er ook echt nooit heel veel
Morguh Karzaiquote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:01 schreef Karzai het volgende:
Sunny yesterday my life was filled with Rain!
Moin nog een half dagje werken daarna lekker weekend
Hier alles okidoki, daar ook?quote:
Dan zitten we beide in het zelfde slechtslapenschuitjequote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen, wel slecht geslapen
Boks ouwequote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zitten we beide in het zelfde slechtslapenschuitje
Boksquote:
Bedolven onder een wolkendekquote:
Bij jullie ook een lekker verfrissend buitje?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:27 schreef Domnivoor het volgende:
Hoi Dotteke, Karzai, pullup, en iedereen
Hey Puzziequote:
Wat is dat voor vogel?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:07 schreef Karzai het volgende:
Van een kale kip kan je niet plukken
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen idee. Apart is hij/zij welquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Een kale emu blijkbaar, zeker apart gefokt ofzo?
En het wordt nog veel erger...quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:26 schreef Seeburg54 het volgende:
Jongens, wat is het plakkerig. Ben blij dat ik op het juiste moment vrij heb genomen en pas donderdag weer hoef te werken!
Ja, lekker koel hier.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij jullie ook een lekker verfrissend buitje?
Heb je goed gedaanquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:26 schreef Seeburg54 het volgende:
Jongens, wat is het plakkerig. Ben blij dat ik op het juiste moment vrij heb genomen en pas donderdag weer hoef te werken!
quote:
Voor eind juni/begin juli dit soort temperaturen is best wel vroeg. Er gaan waarschijnlijk wel dagrecords verbroken worden.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er gaan ongetwijfeld weer records sneuvelen.
Ik ben net terugquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Puzzieheb je er alweer een wandeling opzitten of is dat nog te vroeg?
Terwijl het als zo druk is in Nederlandquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
Mooie omgeving hoor. En een ooievaar. DIe zien we steeds meer en meer gelukkig
Ooievaarsquote:
Wie is gfs en hoe krijgen we zulk soort onzin weg?quote:
Gelukkig zitten die vaak op grote hoogtequote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl het als zo druk is in Nederland
Hey Marcquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie is gfs en hoe krijgen we zulk soort onzin weg?
Gummenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Amerikaans weermodel.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, die meuk, zo onbetrouwbaar als wat dan, net als hij grote oranje trollquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Amerikaans weermodel.
Amerikanen krijg je niet zomaar weg
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, die meuk, zo onbetrouwbaar als wat dan, net als hij grote oranje troll
41 graden is kijken hoeveel doden er extra vallenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik hoop het.
41 graden is te warm.
Of heet...noem het zoals je wil.
Wat een drama Tonja, Heb je al geklaagd bij de cooperatie, of is het een koopwoning?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:35 schreef tonja het volgende:
Ik zit al zo'n 3 maanden in de verbouw herrie, en, as we speak, word ik op dit moment weer gemarteld door gehamer en weetikveel what the fuck ze daar allemaal beneden aan het uitvoeren zijn. Maar, ik heb het telefoonnummer van mijn nieuwe buurman doorgekregen.
Appje gestuurd:
Hoi, dus jij bent mijn nieuwe beneden buurman. Ik zou willen zeggen, aangenaam kennis te maken, maar zo aangenaam is het allemaal niet. De uitbouw die onder mijn raam is gerealiseerd heeft niet alleen mijn uitzicht volledig belemmerd, maar ook een groot zwart oppervlak met twee grote spiegelende ramen geplaatst die de zon direct in mijn woning reflecteren. Dit veroorzaakt ernstige overlast.
Daarnaast is er sprake van constante geluidshinder door de verbouwing, die dag in dag uit plaatsvindt zonder pauzes of duidelijke grenzen. Deze langdurige overlast heeft een grote negatieve impact op mijn gezondheid en welzijn.
Ik lijd aan een zeldzame en ernstige vorm van migraine, en de aanhoudende stress en herrie hebben mijn klachten aanzienlijk verergerd. Hierdoor ben ik zelfs huidklachten (eczeem) in mijn nek gaan ontwikkelen door de voortdurende stress. Oh ja, ik ben *****![]()
Ik ben zooooo fucking woest!!![]()
![]()
![]()
Die gaan er geheid vallen helaas.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
41 graden is kijken hoeveel doden er extra vallen
Altijd ellende zoiets.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:35 schreef tonja het volgende:
Ik zit al zo'n 3 maanden in de verbouw herrie, en, as we speak, word ik op dit moment weer gemarteld door gehamer en weetikveel what the fuck ze daar allemaal beneden aan het uitvoeren zijn. Maar, ik heb het telefoonnummer van mijn nieuwe buurman doorgekregen.
Appje gestuurd:
Hoi, dus jij bent mijn nieuwe beneden buurman. Ik zou willen zeggen, aangenaam kennis te maken, maar zo aangenaam is het allemaal niet. De uitbouw die onder mijn raam is gerealiseerd heeft niet alleen mijn uitzicht volledig belemmerd, maar ook een groot zwart oppervlak met twee grote spiegelende ramen geplaatst die de zon direct in mijn woning reflecteren. Dit veroorzaakt ernstige overlast.
Daarnaast is er sprake van constante geluidshinder door de verbouwing, die dag in dag uit plaatsvindt zonder pauzes of duidelijke grenzen. Deze langdurige overlast heeft een grote negatieve impact op mijn gezondheid en welzijn.
Ik lijd aan een zeldzame en ernstige vorm van migraine, en de aanhoudende stress en herrie hebben mijn klachten aanzienlijk verergerd. Hierdoor ben ik zelfs huidklachten (eczeem) in mijn nek gaan ontwikkelen door de voortdurende stress. Oh ja, ik ben *****![]()
![]()
![]()
Nee, ik zit niet bij een woningbouwvereniging of zo. Maar ja, ik heb geklaagd waar dat mogelijk zin zou kunnen hebbenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een drama Tonja, Heb je al geklaagd bij de cooperatie, of is het een koopwoning?
Ellende is denk ik dat mensen mogen verbouwen als ze het binnen de uren doen die mogen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet bij een woningbouwvereniging of zo. Maar ja, ik heb geklaagd waar dat mogelijk zin zou kunnen hebben
Ah man, dit is balen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:35 schreef tonja het volgende:
Appje gestuurd:
![]()
![]()
Lastig. Vragen aan de gemeente of het allemaal mag wat er gebeurt. Voor de rest zal het gewoon mogen. Tot een bepaalde hoogte uiteraard. Maar is heel lastig.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet bij een woningbouwvereniging of zo. Maar ja, ik heb geklaagd waar dat mogelijk zin zou kunnen hebben
Ja er is denk ik wel een vergunning. Geen idee hoe ik dat uit moet zoeken. Maar ik ben de enige in dit pand die huurt, Mijn verhuurder doesn't give a fuck, maar de rest is allemaal koop. Al mijn buren, behalve ik zitten dus in een VVE. Naja, gedoe en zo.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah man, dit is balen.
Is daar wel een vergunning voor aangevraagd?
Want daar zouden omwonenden dan toch een melding van moeten krijgen?
Ik zou dan toch even de gemeente bellen of daar wel een vergunning voor is, want het is wel raar dat dit jouw uitzicht belemmerd.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja er is denk ik wel een vergunning. Geen idee hoe ik dat uit moet zoeken. Maar ik ben de enige in dit pand die huurt, Mijn verhuurder doesn't give a fuck, maar de rest is allemaal koop. Al mijn buren, behalve ik zitten dus in een VVE. Naja, gedoe en zo.
Ik wil gewoon sloaaaan!!!
Je hebt evengoed rechten. Je zou de huurcommissie kunnen aanschrijven?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja er is denk ik wel een vergunning. Geen idee hoe ik dat uit moet zoeken. Maar ik ben de enige in dit pand die huurt, Mijn verhuurder doesn't give a fuck, maar de rest is allemaal koop. Al mijn buren, behalve ik zitten dus in een VVE. Naja, gedoe en zo.
Ik wil gewoon sloaaaan!!!
Dat ga ik ook zeker doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou dan toch even de gemeente bellen of daar wel een vergunning voor is, want het is wel raar dat dit jouw uitzicht belemmerd.
Die herrie is ook klote, maar dat mag en ooit is dat klaar........hoop ik
Mijn God, het is nog groter dan ik dachtquote:
Hopelijk stikken ze er inquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn God, het is nog groter dan ik dacht
Behalve dat jij met dat gevaarte zit hebben zitten zij in een half aquarium.
Dat is allemaal wel heel heftig en ik vraagme inderdaad ook af of dat wel zomaar kanquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou dan toch even de gemeente bellen of daar wel een vergunning voor is, want het is wel raar dat dit jouw uitzicht belemmerd.
Die herrie is ook klote, maar dat mag en ooit is dat klaar........hoop ik
Ja daarom, Tonja moet snel even bellen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel heel heftig en ik vraagme inderdaad ook af of dat wel zomaar kan
Als je haar huurbaas er al over aangesproken heeft en die doet niets kan ze ook nog naar de huurderscommissie gaan. Ze moet dan wel alles zwart op wit hebben dat ze inderdaad bij haar huurbaas heeft geklaagdquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daarom, Tonja moet snel even bellen.
Dat is klote tonja!!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:35 schreef tonja het volgende:
Appje gestuurd:
![]()
![]()
Yep, dat kan dus allemaal zomaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel heel heftig en ik vraagme inderdaad ook af of dat wel zomaar kan
Burenrechtquote:
quote:Vanaf zondag geldt een hitteprotocol in Brabant en Limburg. Het KNMI verwacht meerdere dagen 30 graden Celsius of meer, waardoor mensen extra alert moeten zijn. Mogelijk wordt het hitteplan later uitgebreid naar andere delen van het land, maar vooralsnog blijft het daar volgens de instanties koel genoeg om geen waarschuwing af te geven.
Gaat zweten worden.quote:
Ik weet het allemaal, Maar die uitbouw mag gewoon. Je buren informeren over de op handen zijnde werkzaamheden is niet verplicht. Raadzaam, ja. Maar als je een asociale teringlijer bent dan trek je je daar niet zo heel veel van aan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:56 schreef Dotteke het volgende:
Een uitbouw bij onderburen dient te voldoen aan diverse voorwaarden, zowel bouwtechnisch als juridisch. Allereerst is er een vergunning nodig voor de meeste uitbouwen. Daarnaast moet er rekening gehouden worden met de afmetingen van de uitbouw, de afstand tot de erfgrens, en het burenrecht. Het is raadzaam om vooraf de gemeente te raadplegen en de buren te informeren over de plannen.
Ja je hebt er van die lui tussen helaas.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal, Maar die uitbouw mag gewoon. Je buren informeren over de op handen zijnde werkzaamheden is niet verplicht. Raadzaam, ja. Maar als je een asociale teringlijer bent dan trek je je daar niet zo heel veel van aan.
gewoon per ongeluk een blik verf laten vallen, spiegelt het ook niet meerquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
Goed plan wel, de as van je overleden familieleden de ruimte in laten schieten,
dat gaat natuurlijk altijd goed
https://www.nu.nl/wetensc(...)n-stille-oceaan.html
Waarom zou je dit willen?quote:Het was de bedoeling dat de capsule met de as aan boord na enkele rondjes om de aarde weer veilig zou dalen met een parachute.
quote:
Zou er garantie op zitten?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zal ook niet goedkoop zijn geweest...
En One Flew Over The Cuckoo's Nest op Paramount.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de filmliefhebbers, ondanks dat ie al even bezig is.
Nu op Comedy Central : Trading Places.
Gewoon bij het begin beginnen
Ik heb hier de registratie van PinkPop aan staan. Mijn favoriet is al geweest: AleStorm.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de filmliefhebbers, ondanks dat ie al even bezig is.
Nu op Comedy Central : Trading Places.
Gewoon bij het begin beginnen
De muziek ook, Patrick Cowleyquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
Trading places is in ieder geval leuker
Kan zeker ook leuk zijn jaquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hier de registratie van PinkPop aan staan. Mijn favoriet is al geweest: AleStorm.
Had het hele concert al teruggezien, maar best wel leuk (en verrassend) dat ze gekozen hebben dit uit te zenden...
Dus gewoon leuker om te kijkenquote:
Ik heb ze zelf al een keer live gezien. Het was de bedoeling dat ik ze dit jaar weer zou zien. Maar dat festival waar ze stonden geprogrammeerd is helaas afgelast. Geluk bij een ongeluk heeft de Effenaar een andere band die ik zou zien diezelfde dag vastgelegd..quote:
En ze komen vast nog wel een keer, dan had je die andere band,quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf al een keer live gezien. Het was de bedoeling dat ik ze dit jaar weer zou zien. Maar dat festival waar ze stonden geprogrammeerd is helaas afgelast. Geluk bij een ongeluk heeft de Effenaar een andere band die ik zou zien diezelfde dag vastgelegd..
En wat is het voor toestel geworden?quote:
iPhone 16quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat is het voor toestel geworden?
Hoop dat jullie heel blij van elkaar wordenquote:
Ik ben nu al blij, de vorige had een kapotte oplaadpoortquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop dat jullie heel blij van elkaar worden
Moet ie opgeladen zijn dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben nu al blij, de vorige had een kapotte oplaadpoort
Het lijkt me op zich wel een mooi idee. Maar het kost wel tienduizenden euro's denk ik zo. Dan denk ik ook 'laat maar'quote:
Dat heb ik dus gedaan de laatste tijd,quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet je aan mensen in jouw directe omgeving vragen
Die heb ik op een metalfestival gezienquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hier de registratie van PinkPop aan staan. Mijn favoriet is al geweest: AleStorm.
Had het hele concert al teruggezien, maar best wel leuk (en verrassend) dat ze gekozen hebben dit uit te zenden...
Weer een mooie wandeling gemaaktquote:
Morguh hier volop zon helaasquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:08 schreef Seeburg54 het volgende:
Hier best bewolkt, maar ik vind het wel lekker zo.
Dat is een foto die je elk seizoen opnieuw kunt maken. En dan het verschil met groen, bruin, kaal. En dat doorkijkjequote:
Best stukkie, knap hoorquote:
Het heeft ook bijna een hartjes vormquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:24 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is een foto die je elk seizoen opnieuw kunt maken. En dan het verschil met groen, bruin, kaal. En dat doorkijkje![]()
Dat liep ik een aantal jaren geleden ook dagelijks , en nu weer begonnenquote:
Maar das idd een goeie om te onthouden , de jaargetijdenquote:
Altijd goed als je dat weer oppakt, niets mis meequote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat liep ik een aantal jaren geleden ook dagelijks , en nu weer begonnen
Nee en het was ook nodig , maar ik heb een tijdje last gehad van een drempel in mijn hoofd waar ik in bleef hangen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd goed als je dat weer oppakt, niets mis mee
Mooie fotoserie voor boven de bankquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar das idd een goeie om te onthouden , de jaargetijden
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:33 schreef maily het volgende:
[..]
Mooie fotoserie voor boven de bank![]()
Elk seizoen daar een foto maken met je draakje in het hart
O vervelend maar fijn dat je daar nu weer overheen bentquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee en het was ook nodig , maar ik heb een tijdje last gehad van een drempel in mijn hoofd waar ik in bleef hangen.
Dus nu proberen om op zijn minst 54 km per week te lopen
Fietsen doe ik ook maar minder dan lopenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:33 schreef drakin het volgende:
Ik fiets momenteel meer dan ik loop.
En dan vooral voor boodschapjes of naar klanten.
Morguh heerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Ik loop/snelwandel dagelijks minstens één keer 30 minuten. Vaak ook twee keer. Een half uur is zo'n beetje m'n max. Helaas kan ik het als hartpatiënt niet echt uitbreiden.
Ik zou wat meer weer moeten gaan lopenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Fietsen doe ik ook maar minder dan lopen
Ik heb zo'n 2/3 jaar niet kunnen en mogen fietsen. Dat wil ik ook weer op gaan pakken.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:33 schreef drakin het volgende:
Ik fiets momenteel meer dan ik loop.
En dan vooral voor boodschapjes of naar klanten.
Het is zo lekker om te lopen en je hoofd te legen tijdens het lopenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou wat meer weer moeten gaan lopen
Ik was gewoon lui aan het wordenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 2/3 jaar niet kunnen en mogen fietsen. Dat wil ik ook weer op gaan pakken.
Hoe krijg je een adhd hoofd leeg?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is zo lekker om te lopen en je hoofd te legen tijdens het lopen
Dat was ik bij geboorte al. Een raadsel dat ik de snelste spermatozoďde was.quote:
Geen idee, ik zing altijd tijdens het lopen en praat met de chickie schapies en koetjes die ik tegenkomquote:
De rest was nog erger.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was ik bij geboorte al. Een raadsel dat ik de snelste spermatozoďde was.
Ja Hugo Borstcrawl.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:39 schreef drakin het volgende:
[..]
De rest was nog erger.
Maar je kon toen al zwemmen
Ik heb vaak een luisterboek bij fietsen en lopen. Ook heerlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee, ik zing altijd tijdens het lopen en praat met de chickie schapies en koetjes die ik tegenkom
Voor mijn doen kan ik mijn hoofd aardig legen tijdens het lopen.
Ik ga dinsdag 7 uur de deur uitquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:40 schreef RedShoe het volgende:
Komende dagen weet ik niet of ik ga lopen. Die hitte is wel een dingetje.
Ik krijg mijn hoofd ook niet leeg. Niet dat ik adhd heb.quote:
Dan moet het te doen zijn... wel een goed plan idd.quote:
Het is onmogelijk dus.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik krijg mijn hoofd ook niet leeg. Niet dat ik adhd heb.
Dan kom ik uit de nachtdienstquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dan moet het te doen zijn... wel een goed plan idd.
Geen idee, nog nooit gedaan. Maar kan het eens proberen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is onmogelijk dus.
Goed luisterboek een optie?
Nachtdiensten doe ik niet meerquote:
Ok boomerquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was ik bij geboorte al. Een raadsel dat ik de snelste spermatozoďde was.
Aangenaamquote:
Ik ga sportenquote:
Ik liep tot twee jaar geleden altijd met muziek ,maar ik heb me nu aangeleerd om van de omgeving en de stilte te genieten als ik loop . Ik woon aan de rand van Zwolle, ik hoef 3 minuutjes te lopen je zit tussen de weilanden en de beestjesquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb vaak een luisterboek bij fietsen en lopen. Ook heerlijk
Gewoon heel vroeg gaan , dat is met heet weer goed te doenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:40 schreef RedShoe het volgende:
Komende dagen weet ik niet of ik ga lopen. Die hitte is wel een dingetje.
Ik hoef dat hele zonnige ook niet zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer een mooie wandeling gemaakt
[..]
Morguh hier volop zon helaas
Herfst is ook mooi het moest alleen langer licht blijven en veel later donker wordenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:22 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik hoef dat hele zonnige ook niet zo.
Ik ben meer een herfst mens, dan is het licht vaak zo mooi.
Dat is wel het meest ideale moment om te lopen, ik trek die hitte ook niet met mijn glow in de dark benenquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is wel het meest ideale moment om te lopen, ik trek die hitte ook niet met mijn glow in de dark benen
Die hitte zuigt alle energie uit je lichaam.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is wel het meest ideale moment om te lopen, ik trek die hitte ook niet met mijn glow in de dark benen
Op kou kan je je kleden en is ook goed voor Kcal verbruik , met hitte moet je weer uitkijken dat je geen zonnesteek krijgt ,of duizelig wordt vooral je veel kilometers aflegtquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die hitte zuigt alle energie uit je lichaam.
Ik voel me trouwens wel beter met die hitte dan met de kou.
Jep.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op kou kan je je kleden en is ook goed voor Kcal verbruik , met hitte moet je weer uitkijken dat je geen zonnesteek krijgt ,of duizelig wordt vooral je veel kilometers aflegt
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:37 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Jep.
Of airco, zwembad, douche etcetera.
Wij gingen wel in de auto een stuk rijden met airco aanquote:
Dat is niet lopenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wij gingen wel in de auto een stuk rijden met airco aan
Toen de kinderen nog klein waren...quote:
Scheelt een hoop geld.quote:
Dat sowiesoquote:
Zoveel mensen die een gevaar op de weg vormen door medicatie gebruik of andere middelen.quote:
Bij mij is de ADD al genoeg aanleiding om niet te rijdenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zoveel mensen die een gevaar op de weg vormen door medicatie gebruik of andere middelen.
Ik mocht laatst ook niet rijden vanwege medicatie.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij mij is de ADD al genoeg aanleiding om niet te rijden
Ik bedoelde zonder medicatie ben ik al een gevaar op de wegquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik mocht laatst ook niet rijden vanwege medicatie.
Nu wel weer gelukkig...
Is ook een verzekeringskwestie.
Maar je hebt wel een rijbewijs dus?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik bedoelde zonder medicatie ben ik al een gevaar op de weg
Nee joh, voordat ik wist dat ik ADD had heb ik tijdens rijlessen al ontdekt dat dat niet werkt bij mijquote:
Dan houdt het sowieso opquote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee joh, voordat ik wist dat ik ADD had heb ik tijdens rijlessen al ontdekt dat dat niet werkt bij mij
Ik hoefde dat niet eens te proberen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee joh, voordat ik wist dat ik ADD had heb ik tijdens rijlessen al ontdekt dat dat niet werkt bij mij
Ik heb ooit rijlessen gehad en dat was echt niet te doen. Na 10 lessen wist ik genoeg. Niet voor mij.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoefde dat niet eens te proberen.Ik zou echt een gevaar zijn. Dat was ik op de brommert al.
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Herfst is ook mooi het moest alleen langer licht blijven en veel later donker worden
Ik heb al bijna 35 jaar mijn rijbewijs.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ooit rijlessen gehad en dat was echt niet te doen. Na 10 lessen wist ik genoeg. Niet voor mij.
Brommert heb ik nooit gehad
T is te hopen dat je dat ondertussen kanquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:17 schreef RedShoe het volgende:
Examen was wel een ding, maar ben wel blij dat ik kan autorijden.
Veel kilometers gemaakt weinig ongelukkenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is te hopen dat je dat ondertussen kan
Ik weinig met 1 ongeluk(je)quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Veel kilometers gemaakt weinig ongelukken![]()
1 aanrijding wat niet mijn schuld was.quote:
Ik heb mijn voorganger zo hard geraakt dat hij dacht dat ik zijn achterlicht, waar hij zelf al eerder had tegen staan schoppen, weer aan wilde tikkenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
1 aanrijding wat niet mijn schuld was.
Ellende wat je hebt bij schade ook.
Een vrachtwagen reed tegen mijn achterkant. Hele bumper eraf.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb mijn voorganger zo hard geraakt dat hij dacht dat ik zijn achterlicht, waar hij zelf al eerder had tegen staan schoppen, weer aan wilde tikken
Dat moet toch, appen achter het stuur?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een vrachtwagen reed tegen mijn achterkant. Hele bumper eraf.
Die vent zat met zijn telefoon te appen
Dat leer je idd bij het lessen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet toch, appen achter het stuur?
In mijn tijd nog wel jaquote:
Voor je weg rijdt eerst nog even een berichtje sturen...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In mijn tijd nog wel ja
(Niet dat je toen al kon appen, maar oke)
RIP aan mijn nabestaanden?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Voor je weg rijdt eerst nog even een berichtje sturen...
Bij rood: check sociale media.quote:
Mijn laatste auto was rood,quote:
Wel bij roodquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn laatste auto was rood,
moet ik het dan altijd checken?
Maar was rood, dat is toch ook rood?quote:
Rood = Rood..quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar was rood, dat is toch ook rood?
Zo lang ze op groen staat vind ik het prima..quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
En, wie doet er nou aan stoplichten, dat is toch puur een milde suggestie
You don't believe you can fly?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zo lang ze op groen staat vind ik het prima..
alleen als ze op rood staanquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
En, wie doet er nou aan stoplichten, dat is toch puur een milde suggestie
Dat zeg ik, milde suggestie om iets met die informatie te doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:47 schreef maily het volgende:
[..]
alleen als ze op rood staan
het zijn gewoon verkeerslichten
zonde ....quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:48 schreef Karzai het volgende:
1 keer een boete gehad voor door rood rijden 390 eurootjes armer
owquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:48 schreef Karzai het volgende:
ik kon het mijzelf niet meer herinneren dat ik dat gedaan had
Dan zijn ze nog niet hoog genoegquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:55 schreef Karzai het volgende:
ik vind de boetes in Nederland sowieso absurd hoog
durf nog amper de weg op te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |