quote:
Komt nog wel meer bijquote:Op donderdag 26 juni 2025 06:06 schreef Karzai het volgende:
morning, het heeft een beetje geregend vannacht, goed voor de plantjes.
Als dat nou het ergste was.quote:Op donderdag 26 juni 2025 06:57 schreef pullup het volgende:
Wellicht waren die pakken uit 1920 ook gewoon roze
Hier nog steeds. Plantjes zijn er blij meequote:Op donderdag 26 juni 2025 06:06 schreef Karzai het volgende:
morning, het heeft een beetje geregend vannacht, goed voor de plantjes.
nog een paar druppeltjes, maar niet genoeg om er een regenpak voor aan te trekken.quote:Op donderdag 26 juni 2025 07:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier nog steeds. Plantjes zijn er blij mee
Hier ook , was ook hard nodig voor de plantjes en de beestjesquote:Op donderdag 26 juni 2025 07:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier nog steeds. Plantjes zijn er blij mee
quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:10 schreef Puzzie het volgende:
Op zich wel lekker zo'n dagje![]()
Ik wil alleen wel lopen vandaag
Tonermans.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tonermans.Doet me denken aan de muziekcursus 40 jaar geleden. Na 10 "lessen" met allemaal beginnende muzikanten mocht we het festival Bommelpop openen. De bandnaam was Absolute Beginners. Zelden zal een naam zo adequate de lading hebben gedekt. Ik speelde eenarmige toetsenist. Daarna toch maar weer gaan voetballen. Daar zat voor mij meer muziek in.
Ik ben Herm, en voor moeke Hem. M'n Iriszorg begeleidster noemt me als enige Hermen. Dat is mijn doopnaam. Dat Hermen vond ik eerst niks. Nu is het, na acht jaar, leuk en persoonlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Een goede vriend van mij heet ook Herman maar zijn bijnaam is Herrie![]()
Klopt ook wel want maakt metal
Dat snap ikquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben Herm, en voor moeke Hem. M'n Iriszorg begeleidster noemt me als enige Hermen. Dat is mijn doopnaam. Dat Hermen vond ik eerst niks. Nu is het, na acht jaar, leuk en persoonlijk.
Mijn opa noemden ze Piet de kolf. Hij ving ratten, mollen enzo bij sportvelden of elders. Dat deed hij met zo'n kooi, dat heet een kolf. Een vriend kent iedereen als De Bums. Als bakkershulp ging hij de deuren langs. Een ander zijn vader is Chris de Erpel (aardappel) Hij deed vakantiewerk en was zo klein dat-ie op een aardappelskistje moest staan.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat snap ik![]()
Sowieso leuk als mensen hun eigen namen bij iemand bedenken, wat ook klopt bij de persoon
Mijn ex-schoonvader noemden ze koperen Nelis , hij bokste vroegerquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn opa noemden ze Piet de kolf. Hij ving ratten, mollen enzo bij sportvelden of elders. Dat deed hij met zo'n kooi, dat heet een kolf. Een vriend kent iedereen als De Bums. Als bakkershulp ging hij de deuren langs. Een ander zijn vader is Chris de Erpel (aardappel) Hij deed vakantiewerk en was zo klein dat-ie op een aardappelskistje moest staan.
Mij een tijdje Herman van Karajan. Na het stappen waren we bij Violiste Emmy Verhey onder het raam aan het roepen. 'Emmy, doe open, hier is Herman van Karajan.'quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonvader noemden ze koperen Nelis , hij bokste vroeger
quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mij een tijdje Herman van Karajan. Na het stappen waren we bij Violiste Emmy Verhey onder het raam aan het roepen. 'Emmy, doe open, hier is Herman van Karajan.'Die anekdote staat ook in een interview boek met "bekende" Bommelaars.
Die f35 kan zich goed verstoppenquote:
Oooh dan heb ik weer gelukquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die f35 kan zich goed verstoppen
Tenzij je langs de vliegbasis woont dan
Ja, die bommen tegenwoordig willen toch de grond inquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb geen kelder. Wel een zolder. Is dat ook goed?
Heb je geen wijnzolderquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb geen kelder. Wel een zolder. Is dat ook goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |